Gast A3 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedemorgen A3! Vandaag ......Regen, Hagel en Onweer, tis wat! En over 4 weken gaat de zomercollectie in de uitverkoop!!!! Heb ik iets gemist??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goede morgen dagpact Albert Lytse gisteren gedronken ben vanavond geloof ik weer alleen in mijn eigen huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Een hele goeie morgen. Hier een :rose:nnetje voor iedereen die het vandaag nodig heeft. Goh Ap. het gebeurd de laatste tijd meer dat je weer drinkt hé? Wat bedoel je met vanavond ben ik weer alleen in m'n huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedemorgen Albert. Wat klink je verschrikkelijk triest jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Jij ook goedemorgen Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedemorgen Albert, Nu weet ik niet of ik dat nou positief of negatief moet lezen dat je vanavond weer alleen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 En Bol en Yvonne, ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 dagpact Albert Lytse Tatum Goedemorgen Albert, wat jammer. Maar je staat vandaag weer op de dagpact. Keep yourself together!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Weet je wat, iedereen goedemorgen. Ben ik daar vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 En natuurlijk ook een goedemorgen voor Jaap, Sowhat en Tatum. Denk dat ik maar even koffie ga bij zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Dan lever ik de koekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hihihi, Jaap heeft een Easy-going-day Nou ik heb genoeg koffie gehad. Ik vrees dat het niet droog is, maar langer kan ik niet wachten. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ohoh, jullie moeten allemaal maar hier komen wonen denk ik, het is hier weer gewoon droog en het zonnetje schijnt zelfs. Wel koud nog, dat dan wel. Maar als ik kijk naar hoeveel regen jullie hebben gehad de laatste tijd komen wij er hier nog heel genadig van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik hoop het Tatum. Dat zou fijn zijn. En mijn humeur is tot nog toe prima in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik heb hier een emmer in de tuin staan en die is in twee weken half vol geregend. Maar nu schijnt ook hier de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goeie morgen Jaap. Vandaag weer verder aan je villa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik heb al een tijdje de volkskrant niet meer en mis mijn Sigmund, maar die is ook op internet en dat kijk ik dan zo af en toe en net zag ik deze. Sigmund Kortom, het leven speelt zich vandaag af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ja, ja, ik ga verder met de isolatie. Daar zit ook een beetje een tijdsdruk aan, want ik krijg daar van de gemeente subsidie voor. (Het kan niet op). Maar dan moet het wel ik geloof voor september af. Nou gaat dat wel lukken hoor, dus zit nog niet in de stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goh Jaap ik vind het een groot compliment waard dat je er aan begint om alles te gaan verbouwen. Wat zal jij straks fijn in je huis zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Klopt helemaal Jaap, we leven vandaag en vandaag moeten we er iets moois van maken. Ik ga trouwens ook voor een easy-going dag. Paar dagen vrij, wat een luxe. Uitgeslapen. Als ik straks de koffie op heb eerst lekker met de hond er op uit. En dan heerlijk in de tuin rommelen. Ik heb er nog niets met blommetjes in staan, vond het nog te koud tot nu toe, maar alleen al het feit dat alles tóch weer zo heerlijk groen is geworden.... YESSSSSS:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hoi Miranda, Ik zag laatst op de baclofendraad dat je gefeliciteerd werd met een half jaar en nu op het jaarpact sta je op een maand. Welke kan ik nou het beste aanhouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Oh, ik zit er nu ook prima. Ik heb een tafel en een stoel, ik kan er eten koken, er is een bed en een douche. De rest is luxe. En ik vind het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Originally posted by: Tatum dagpact Albert Lytse Tatum miranda Harjet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ah, nou dan hou ik toch dat halve jaar aan, Miranda, als je het niet erg vind. Alsnog mijn felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden