Spring naar bijdragen

zaterdag 25 mei


igor

Aanbevolen berichten

Hallo goedenaovond allemaal.

Hee Sowhat,

Kan jij je nog iets herinneren van de laatste keer dat je gestopt was met drinken?

Ik weet nog dat wij samen toen een afspraak gemaakt hadden

om de dag daarop te stoppen met drinken.

Ben benieuwd of jij dat ook nog weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika, ik zou willen dat ik dat kon. Maar het is me nog te vroeg, ik heb geen televisie op de slaapkamer, wil niet om vijf uur wakker zijn en of ik überhaupt kan slapen is nog maar de vraag. Ik wilde ook om 12u gaan liggen.

Waarom moet je verplicht blijven zitten? Of is het verplicht om samen met man naar bed te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie gedachte, Marika. Ook al is datgeen wat er is gebeurd alles behalve mooi. :(

Ik denk altijd, bij het zien van de brug, en dus de opschrift dat ze doelen op het huis. Misschien dat ze voorheen in een kartonnen doos hebben gewoond, hebben geworsteld en boven kwamen in een gigantisch kast van een huis. Ieder zal er zijn eigen invulling aangeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nog eventjes doorbijten. Zwartboek is op televisie. Ergens geloof ik dat ik deze film al eens een keer heb gezien, maar zal ook wel op een zaterdagavond zijn geweest met wat flesjes bier op. :huh:

Ik ben nog steeds misselijk. Echte nadeel daarvan is dat ik ga eten. En ik was net afgevallen, dus dat doen we maar niet. Heb een stroopkoek gehad als tussendoor en een handje Casave, moet ik het maar even mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika: nu ik veel minder drink, is mijn hormoonhuishouding opeens weer op gang gekomen (ik dacht dus al in de overgang te zijn), pijnlijke borsten zijn bij mij een opbouw naar menstruatie. voel dat vooral 's ochtends. geen idee of dat voor jou ook geldt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

@ Sowhat: je hebt het gered vandaag. Hiep hoi!

Wat een vieze verhalen hadden jullie vanavond zeg. Ik ken er ook een paar, maar die houd ik echt voor me. Bah!

Verder ben ik vandaag niet zo spraakzaam. Ik heb de hele dag weer hoofdpijn van de verkoudheid, maar dat zal morgen wel minder zijn (hoop ik). Gelukkig kwam het niet door de drank.:)

Welterusten allemaal, slaap lekker en sta morgen fris weer op.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

investeren in een hele stevige bh. kou is niet logisch als oorzaak (tenzij je in een hempje gaat wandelen), zwaartekracht wel, zeker als je aan het afvallen bent. dan verandert je lijf sowieso. ik heb er een harnas in een behoorlijke cupmaat tegenaan gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Lytse en beterschap!

Ik heb altijd last van die bulten daarvoor. Ze zijn dan ook meegegroeid met mijn lijf en ik heb nooit veel gehad, nu wel. Zou blij zijn als ze weer comfortabel een A'tje waren. Kleine B mag ook, maar liever A'tje. Vind ik wel zo kittig staan.

Was van de week mijn ronde aan het lopen en gigantische hoofd en nekpijn van de kou. En dat in mei! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, pak je rust. dat mag best, je bent hier al zo vaak en zo steunend...soms is het gewoon Lytse-tijd.

hmpf. eerst B nu dikke C. moest ik wel aan wennen. tot mijn eerste kind nooit een bh gedragen, nu ga ik half dood als ik zonder loop. kwestie van zwaartekracht+volume+spiermassa, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G? de G van OMG?

maar ondersteunt wel mijn punt, dat afvallen een verandering in je lijf veroorzaakt, waardoor sommige punten niet geheel meer ondersteund worden. punten die niet mee willen afvallen, zogezegd.

pfff! stevige sport-bh, roep ik nog maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...