Spring naar bijdragen

zaterdag 25 mei


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen frummels,

buiten is het koud, ik geloof dat er zelfs ijs op de autoruiten zit.

blijf maar lekker in bed dan zal ik jullie een ontbijtje brengen. koffie, thee of cola

warme croissantjes crackers met kaas, een bakje joghurt met verse vruchten, smoothie zeg het maar maar wel zachtjes anders wordt de rest ook wakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Snoep en langslapers,

Lekker bakkie Igor, dank je...

Gaat weer helemaal goed met je he Snoep?

Heerlijk hoor meis....

Hier valt het alles mee met het weer.

Een voorzichtig zonnetje en buiten is het 9 graden zie ik.

Soms lijkt het wel of het hier altijd anders moet zijn dan in de rest van nederland.

Zag gisteren bijvoorbeeld een paar meldingen op facebook van gigabuien, zelfs met grote hagelsten, 20 kilometer verderop, terwijl we hier maar een paar kleine buitjes hebben gehad met soms maar een paar druppen.

Afijn, om een lang verhaal samen te vatten: we mogen niet klagen:D

Heb zojuist de draad van gisteren even snel doorgelezen...

...

Ik heb um doorgelezen.

Eerst maar eens mijn tweede bakje koffie en nog een beschuitje, tis tenslotte zaterdag vandaag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand wakker?

Of niemand die wil inloggen zolang ik er nog ben?:huh:

Tijd om aan de slag te gaan.

Eerst lekker met de hond naar het bos.

Denk niet dat ik herten en zwijnen ga tegenkomen zoals Adrie, zo groot is het hier nou ook weer niet, klein stukkie maar, maar wel heerlijk om even lekker te lopen genieten.

Daarna trainen, boodschappen doen en wat in het huis rommelen.

En dan lekker weekend vieren.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

Ik hoop dat de buien overwaaien dit keer.

Laterrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen....

een bleek zonnetje schijnt tussen de wolken door. de rietlanden zijn fris groen. geen ree te zien vanmorgen maar wel kareltje, de fazant. die driftig mugjes pikt tussen de potten en planten op de vlonder. kortom: een mooie start van het mooie weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Dank voor de thee en meusli en smoothie Igor. Tot straks Yvonne? heb je even gemist

bij het inloggen.

Morge Stientje en Kastanje,

Goh, het lijkt of jullie allemaal vrij landelijk wonen... hier in onze hoofdstad is er

wel een zonnetje :rose: en de vogeltjes zijn al uren :clock: aan het fluiten. Ik woon vlakbij een

groot park en mijn straat maakt onderdeel uit van een woonerf... dus het verkeer

rijdt er doorgaans langzaam... behalve een paar gekken op scooters.

Heb wel genoten van de verkleedpartij gisteravond.. wat jij Stientje? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was heerlijk om als man of travestier door t leven te gaan. misschien hou ik t wel zo. al zal mijn partner en wellicht anders over denken....

nou, joris... dat klinkt als een superplek om te wonen!!! ik woon zelf niet zo landelijk hoor. wel mooi en vlak bij de hei, maar mijn partner woont in een natuurgebied. onthaasten. heeeerlijk.

ik wil graag kopje thee ipv koffie, als t mag.. en voor mij is het echt te vroeg om te eten... dus als iemand mijn beschuitje wil???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bolliewollie, hier ook hoor, zalig gewoon. Ik krijg er haast een traantje van in mijn oog ;)

Igor, dit is zowat het beste ontbijtje dat ik al in maanden heb gehad......of toch ongeveer ;)

Alles is heel erg goed hier, verdacht goed zelfs. Ook de hoofdreden dat ik er zo weinig ben eerlijk gezegd. Tussen de haven en de computers neemt mijn vriendin bijna de volle 100% in beslag en het loopt als een trein.

Maar afin, hier ben ik weer even om mooi gedag te zeggen, al werkend in de haven.

What's Up ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liever eentje te veel dan te weinig hé stientje ;)

Jaja Joris, een nieuwe :heart:. Ttz, ik ken ze al meer dan 5 jaar, altijd hele dikke vrienden geweest en sporadisch net "dat" tikje meer, maar nu dan volop er voor gaan. This is THE moment i've been waiting for. !!!

Zo helemaal anders dan wat ik het laatste jaar heb gekend :huh:

DAGPACT

Albert

Lytse

Joris

Will

Goedemorgen aan de bijkomers ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje... mijn middelste liep bijna de deur uit ZONDER JAS. op weg naar walibi. hij had blijkbaar niet in de gaten dat t nogal fris is buiten. maar.... met een beetje geluk vriest hij gewoon vast aan een karretje van de achtbaan, kan hij de hele dag lekker blijven zitten en hoeft hij niet telkens in de rij te gaan staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...