Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom me even droog afmelden.

@ Soothe: jouw uitspraak over de waakzame droogstaande alco (o.i.d.) trof me! Geldt voor mij ook. Vannacht droomde ik weer eens dat ik gedronken had. Toen mensen me zeiden dat ik toch niet meer dronk, was ik het vergeten!:o

Sowhat is vandaag maar heel even geweest. Hoe zou het met haar zijn?

Kom je gauw weer terug? Ik hoop zo dat je stopt met drinken!

Welterusten allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Soms heb ik nog een drankdroom.

Dat zegt al genoeg.

Ik sta gewoon in de sluimerstand.

Dus maar niet wakker schudden.

Uiteindelijk verkies ik dit leven met al z'n gedoe.

Niet eeuwig jubel, maar wel waardevoller.

En ik werk aan het één en ander.

De grote verdoving wil ik nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha soothe en akelei, ik kan er vreselijk om lachen. ik ga naar HET, oh nee, sorry: naar HET BED! waar een klein frummeltje ligt die verlangt om naast zijn moedertje te kroelen. er wordt dus niets, maar dan ook niets gedaan in bd wat met HET te maken heeft. op HET liefdevol knuffelen na dan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik droom heel veel soothe. mijn partner zegt heel vaak ( en ik eaam dat ook volledig!) dat ik net een baby ben. of een klei kind. als kinderen veel indrukken krijgen op een dag, dromen ze daar die nacht van. zijn, ze onrustig.. als ik teveel negatieve !!!!!!! ( let op het woord negatief!!!) impulsen krijg, heb ik daar direct via mijn dromen last van. dat schijnt een manier van verwerken te zijn. helas eentje waar ik s morgens heel moe van op sta. maar... om dat negatieve te compenseren... vaak ben ik het kwijt zodra ik op sta... me evne omdraaien en verder knorren heeft totaal geen zin. ik kan er betr uit gaan als het na half vijf speelt. dan ga ik liever aan het werk.. heel stil, op muizenvoetjes om niemand wakke te maken... trust, ik duik erin, ga nog even heerljk lezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Stientje.

Zekers, het is verwerken.

Beetje defragmenteren, tijdelijke bestanden opruimen, zoiets.

Ik vind het een merkwaardig iets dat gedroom.

Je hebt een levendige droom en wil hem even ophalen en pats boem weg.

Dat stoort mij soms.

Net of je het niet mág herinneren

Een raar fenomeen.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas!!!!!!

nu kruip ik gedesillusioneerd in bed... wat een drama.... als jootje het tenminste over mijn gewicht had, qua groeiende factor dan... nou, ik ben dan wel wat te zwar, mar net zwaar op de hand!! hoewel ik misschien een handvol ben, haha!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ga ik zeker niet doen hoor!!! ik loop af en toe wat tekst af te raffelen, da komt die naar beneden, dan gaat de volgende naar bed en wil een zalige knuffel, dan komt er eentje thuis. dan wil hij wat eten en ga zo maar door. ik raffel soms wat tekst in elkaar omdat de zorgende factor het heeft overgenomen... excuses daarvoor. de oudste is dan wel boven maar slaapt nog niet, is net voor de tigste x naar beneden gekomen voor:VOEDSEL!!!!! iets dat ik mezelf niet al teveel toe dien... nou, nu stop ik echt, slaap lekker en droon nog fijner allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een kletsmientje hebben we er bij gekregen he;)

belooft wel 4 keer naar bed te gaan

en ik maar op mn tong bijten.

Nou stientje het is wel gezellig met jou erbij

en ik ga met tutende oren naar bed

slaap lekker frummels

eens ff gaan dromen

waar ik morgen heen zal

strand of sauna

maar nu naar bed:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry jane, ik werk vanuit huis en zit de hele dag achter de computer.... normaal kles ik niet zoveel, maar r is een wereld voor me open gegaan..... wekelijk, wat een input, reacies, warmte en begrip en vooral: eerijk antwoorden naar elkaar. ik voel me in een soort walhalla... dat nieuwtje zal snel slijten hoor, wees maar niet ongerust. maar ik voel me er zo begrepen en het maakt het zoveel makkelijk om juist NIET te gaan drinken.... ik raffel wel dingen af, dat merk ik ook. ik zit ook in een mega-flow qua werk, al dagen!!! ik vlieg werkelijk boven de toppen van de bomen. het is zzzzzooooooo heerlijk!!! en dan de erkenning e bovenop... ja, sorry, een ketsmajoor... kletsmientje niet jane, een kletsstientje!!!!

en strand en sauna zijn beide fantastische keuzes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...