AlbertRemmo Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Originally posted by: stientjeglukt!!!!!! en ik heb me vanavond niet eens geblondeerd!!!! jahoe!quote> Mike:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 nou, soothe, is ook nietmijn ding, daarom had ik het in gedachten al ingevuld met 'andere' dingen die 'het'zouden kunnen zijn. weer een les: nooit meer invullen..... leer ik t dan nooit? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 fijne nacht lieve allemaal, ik ga blij naar bed! morgen weer een drukke dag, zterker nog, deze week werk ik non-stop zeven dagen, en dan weer vijf non stop. twaalf dagen flink buffelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 welterusten allemaal!ik ga er op tijd weer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Hoi Albert, Ik vind dat je het rustig aan de baas kan vertellen. Een mens heeft weleens iets. Zou er geen probleem van maken. Ontslaan zal hij je echt niet. Ga goed ouwe reus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik kom me even droog afmelden. @ Soothe: jouw uitspraak over de waakzame droogstaande alco (o.i.d.) trof me! Geldt voor mij ook. Vannacht droomde ik weer eens dat ik gedronken had. Toen mensen me zeiden dat ik toch niet meer dronk, was ik het vergeten! Sowhat is vandaag maar heel even geweest. Hoe zou het met haar zijn? Kom je gauw weer terug? Ik hoop zo dat je stopt met drinken! Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 he he bijgelezen en nog ruim voor bedtijd ook en weer heerlijk gebald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ojee, zodra T. wakker wordt gaat het hier bans regenen! Schaamteloos en onbeschoft: het woordje HET. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ga je slapen Akelei, ook trusten en Kastanje ook. Akelei zo is dat. Geen problemen hier. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Lytse, Soms heb ik nog een drankdroom. Dat zegt al genoeg. Ik sta gewoon in de sluimerstand. Dus maar niet wakker schudden. Uiteindelijk verkies ik dit leven met al z'n gedoe. Niet eeuwig jubel, maar wel waardevoller. En ik werk aan het één en ander. De grote verdoving wil ik nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 haha soothe en akelei, ik kan er vreselijk om lachen. ik ga naar HET, oh nee, sorry: naar HET BED! waar een klein frummeltje ligt die verlangt om naast zijn moedertje te kroelen. er wordt dus niets, maar dan ook niets gedaan in bd wat met HET te maken heeft. op HET liefdevol knuffelen na dan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik meld me ook alvast droog af. Weltrusten voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Trusten Jootje. Je bent wel gegroeid geloof ik. Dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Jaa. Ben nu al 1 m 78 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 ik droom heel veel soothe. mijn partner zegt heel vaak ( en ik eaam dat ook volledig!) dat ik net een baby ben. of een klei kind. als kinderen veel indrukken krijgen op een dag, dromen ze daar die nacht van. zijn, ze onrustig.. als ik teveel negatieve !!!!!!! ( let op het woord negatief!!!) impulsen krijg, heb ik daar direct via mijn dromen last van. dat schijnt een manier van verwerken te zijn. helas eentje waar ik s morgens heel moe van op sta. maar... om dat negatieve te compenseren... vaak ben ik het kwijt zodra ik op sta... me evne omdraaien en verder knorren heeft totaal geen zin. ik kan er betr uit gaan als het na half vijf speelt. dan ga ik liever aan het werk.. heel stil, op muizenvoetjes om niemand wakke te maken... trust, ik duik erin, ga nog even heerljk lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 grrrr... ik groei alleen in kilo's, dat telt zeker niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 meld me droog af voor vandaag. welterusten, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Trusten Stientje. Zekers, het is verwerken. Beetje defragmenteren, tijdelijke bestanden opruimen, zoiets. Ik vind het een merkwaardig iets dat gedroom. Je hebt een levendige droom en wil hem even ophalen en pats boem weg. Dat stoort mij soms. Net of je het niet mág herinneren Een raar fenomeen. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 nee haha dat telt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 helaas!!!!!! nu kruip ik gedesillusioneerd in bed... wat een drama.... als jootje het tenminste over mijn gewicht had, qua groeiende factor dan... nou, ik ben dan wel wat te zwar, mar net zwaar op de hand!! hoewel ik misschien een handvol ben, haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Weltrusten Stientje, en droom er niet over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 dat ga ik zeker niet doen hoor!!! ik loop af en toe wat tekst af te raffelen, da komt die naar beneden, dan gaat de volgende naar bed en wil een zalige knuffel, dan komt er eentje thuis. dan wil hij wat eten en ga zo maar door. ik raffel soms wat tekst in elkaar omdat de zorgende factor het heeft overgenomen... excuses daarvoor. de oudste is dan wel boven maar slaapt nog niet, is net voor de tigste x naar beneden gekomen voor:VOEDSEL!!!!! iets dat ik mezelf niet al teveel toe dien... nou, nu stop ik echt, slaap lekker en droon nog fijner allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 wat een kletsmientje hebben we er bij gekregen he;) belooft wel 4 keer naar bed te gaan en ik maar op mn tong bijten. Nou stientje het is wel gezellig met jou erbij en ik ga met tutende oren naar bed slaap lekker frummels eens ff gaan dromen waar ik morgen heen zal strand of sauna maar nu naar bed:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 sorry jane, ik werk vanuit huis en zit de hele dag achter de computer.... normaal kles ik niet zoveel, maar r is een wereld voor me open gegaan..... wekelijk, wat een input, reacies, warmte en begrip en vooral: eerijk antwoorden naar elkaar. ik voel me in een soort walhalla... dat nieuwtje zal snel slijten hoor, wees maar niet ongerust. maar ik voel me er zo begrepen en het maakt het zoveel makkelijk om juist NIET te gaan drinken.... ik raffel wel dingen af, dat merk ik ook. ik zit ook in een mega-flow qua werk, al dagen!!! ik vlieg werkelijk boven de toppen van de bomen. het is zzzzzooooooo heerlijk!!! en dan de erkenning e bovenop... ja, sorry, een ketsmajoor... kletsmientje niet jane, een kletsstientje!!!! en strand en sauna zijn beide fantastische keuzes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden