Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ga naar mijn lief toe, neem geen moviele apparatuur mee op telefoon na. een avondje varen denk ik maar.... en dan enthousiast over het hondje beginnen. mijn vorige schat is al drie jaar dood en we missen haar elke dag. een ander zal nooit haar plaats in nemen maar de gezelligheid wil ik terug. en de foto.... smelt.....

ik had anders een poesje genomen... dit is toch een hele andere verantwoordelijkheid! en hoe meer ik erover denk, hoe oventuigender ik ben!!! zelfs mijn ex is blij, daar mag ze heen als we een weekend weg zijn!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vrees dat mijn lief niets meer te zeggen heeft. oh ja hij mag er wat van vinden maar het is mijn huis en mijn leven met de kids. en die vinden het super! zelfs de oudste keek naar de foto en zei: heee okkie, wat een leuke foto van haar! ik zei: nee, dit is een pup waar ik zondag naar toe ga.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat lief.

Ik had tot een jaar geleden een witte tibetaanse terrier.

Nu sinds een paar maanden een heel lief poesje.

Fijne avond op het water Stientje:)

Ik schreef een half jaar, maar het is bijna alweer een jaar geleden van mijn hondje.

Wat gaat de tijd toch snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stientje wat ben je leuk enthousiast! Als je partner dat nou ook is, dan is er geen vuiltje aan de lucht!;)

Het is hier stil. Eten viel tegen. Beef Wellington (rundergehakt in een soort bladerdeeg) van die Duitse zaak met de ll-en. Het vet droop eruit, uit rundergehakt???

@ Kunsie: zelfs de scheiding in mijn haar verbrandt nog als ik in de zon ga. Slapen in de zon is dus een no no voor mij.

Nu maar was draaien en vouwen e.d.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van een heerlijke dag

en dan komt er toch een anti climax

het examen Frans (laatste dag!) is uitgelekt

en nu moet er iets gebeuren om een ramp

voor vele leerlingen te voorkomen.

dochter is niet de enige die tussen examens en her-examens

met vakantie gaat, maar als het over moet, dan waarschijnlijk

komende 2 weken dus.

Duimen jullie mee dat ze dan morgen die herexamens krijgen, of dat er

een reserve is? Dochter is helemaal van slag en ik heb het er ook best

zwaar mee; ze las net de brief van de "klokkenluider" die hen een download heeft

gestuurd van de examens. Een ziek persoon, die een soort van verbeteraar

van het hele onderwijs wil zijn en verschrikkelijke hoogdravende taal gebruikt

( die zelfs een VWO-er niet snapt, laat staan de moeders:devil:)

hoe gestoord kunnen mensen zijn? is dit een greep naar macht? iets goedbedoelds?

ik kan er met mn pet niet bij.

Maar eens gaan googlen wat een dagretour Kreta-Schiphol kost intussen.

Of een reserve medepassagier zoeken? Nee dan liever alleen. en natuurlijk

geen annuleringsverzekering, want ziek zijn wij eigenlijk nooit. ppppppppppffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Goh, wat had ik vanavond opeens zin in een koud biertje. Zulk lekker weer buiten en dan ook nog in de garage over het drankgebruik van anderen praten. Maar goed, kan niet. Pap ging bij thuiskomst aan de sinas en ik kreeg natuurlijk een blikje Cola Light. :)

Ik moest vanavond met mijn pap naar de garage met mijn auto. Mijn auto is dood. Of eigenlijk, er is een leiding van de stuurbekrachtiging doorgeroest. Hij wilde even een snelle oplossing zoeken voor het probleem, maar alles mislukte. Dus de auto staat nu nog op de brug. Moet een nieuwe leiding met sensor op. Kosten kan ik niet dragen, want ik had er pas over anderhalve maand opgerekend, was er dit maal vroeg bij met keuren etc., dus pap schiet het voor. Vind ik echt minder. Maar kan niet anders. Volgende maand kan ik hem betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje, Lydia en Kunsie: goed gedaan. Ik heb het ook droog gehouden.:)

Wat zou de huisarts Sowhat hebben voorgeschreven? Ik hoop zo dat ze uit die binge komt.

@ Acer: jij ook lekker gegeten!

@ Jane: wat verschrikkelijk balen, zo'n figuur! Geen idee wat ze gaan besluiten, maar geen wonder dat jullie in de zenuwen zitten. Ik zal duimen.

Welterusten allemaal en tot morgen,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...