Spring naar bijdragen

Donderdag 30 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga een slaappil nemen en slapen.

Het is veel gemakkelijker om een vriend bij te staan als hij dood wil, dan dit.

Maar ik kom er wel weer bovenop.

Fijne dromen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

truste Spud:heart:

Ik ga ook mijn bed in

1 dagje werken nog en dan weekend die ik ga besteden om mijn huis op te ruimen

leegmaken, opgeruimd huis opgeruimd hoofd zeggen ze

nou opgeruimd hoofd ben ik wel aan toe

ben alleen bang dat dat niet in 1 weekend opgeruimd is;)

truste allemaal:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
praten kan altijd Spud
Hij is toch een vriend?

Van Toon Hermans,

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt voor je bid en voor je vecht
pas als je iemand hebt die met je lacht en met je grient
kun je zeggen "ik heb een vriend"

ander gezegde

Een vriend is iemand die alles van je weet
en toch van je houd
quote>


Ja dat was hij voor mij. en een stom grapje heeft dat om zeep gebracht. Blijkbaar was onze vriendschap niet stevig genoeg.

Ik ben boos, dus truste!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik merk dat ik zelf niet eens wakker genoeg ben. Ik ga me gewoon lekker laten vertroetelen door mijn katjes, vrienden heb je en soms kun je ze kwijtraken om een onozel iets.

Dieren, zijn mijn beste vriend. :heart:

Fijne dromen iedereen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond had ik moeite met mijn pc en het forum. Nu dus weer terug.

Ik heb een hele drukke dag achter de rug. Het steeds vroeg op moeten staan en niet naar bed kunnen als het nodig is, breekt me op.

Vanmorgen met boodschappen doen, ook naar de opticien geweest, want ik had nog niets gehoord. Het bleek dat de glazen binnen waren, maar ze moesten nog geslepen worden. Na enen zou het klaar zijn. Ik bel van tevoren en over 10 min. zou het klaar zijn. Niet dus. Ik heb een kwartier gewacht, maar ik moest ook naar de tandarts. Daar liep de hele boel uit, dus ik had wel drie keer op mijn bril kunnen wachten.:angry:

Aansluitend mijn ring uitgezocht. :D

Daarna weer naar de opticien en nu heb ik dus de nieuwe bril. Moet er erg aan wennen en hij begint al te klemmen achter een oor. Morgen dus maar weer terug.

Voor niets extra vroeg opgestaan, want geen stratenmaker! Gebeld: antwoordapparaat!

Iemand van die club die in de buurt werkte aangesproken en ze zouden het doorgeven.

Uiteindelijk komen ze misschien morgenmiddag, of anders maandag! Dat was NIET beloofd!:angry:

Het eerste deel van onze straat is nu afgesloten en de omleidingsroute was nog niet klaar. Wachten, trekkers met zand e.d., zand in het huis; ik ben het zo zat!

@ Sowhat: het is je weer gelukt!

@ Stientje en Ietje: wat fijn dat jullie elkaar zo kunnen steunen.

Ik vond het vandaag een helpende draad. Ook Spud vond hier gelukkig mensen toen ze ze nodig had.

Voor allemaal nu welterusten. Ik heb het droog gehouden en heb nu een ring om naar te kijken op momenten dat ik het moeilijk heb.

Morgen slaap ik uit, voordat ik ga babysitten.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse,

Drukke dag heb je gehad! Nu zeker lekker je bedje in?

Je lampje brandt nog, mss lees je een mooi boek.

Ik ben inmiddels nu 3 dagen droog. Maandag voor het laatst gedronken. Toen gebeurde er wat en moest ik wel stoppen. Wat natuurlijk alleen maar goed is. Probleem is dat ik niet kan slapen. Dat hoort erbij, ik weet het, maar ik heb mijn slaap extra hard nodig nu.

Iemand hier met hetzelfde probleem?

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, fijne vakantie!

Ik ben zojuist weer eens op de bank in slaap gevallen. Even relaxen staat gelijk aan even slapen. Hmmz.

RL, het enige wat ik je kan aanraden is toch om te gaan liggen en proberen te slapen. Het schijnt de grootste valkuil te zijn (stoppen/niet slapen) maar je moet er gewoon even doorheen.

Ik ga ook maar eens naar bed! Droog! Welterusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wet niet goed og ik nu de dagdraad wil/mag openen vandaag... ik baal licht dat ik spud niet verder kon of wilde helpen op dat speciieke moment. mijn partner heeft me in de 'wachtstand' gezet, komt voort uit t feit dat ik een hondje wil en hij niet. ik kreeg een bak verwijten over me heen waar ik totaal overdonderd van was. zit al twee dagen te piekeren... hondje was blijkbaar de aanleiding tot uiting van zijn frustratie, er is van alles bijgehaald, dat ken ik niet van hem en zo wil ik dus in dit geval niet oordelen over zijn gedrg. hij is ook boos omdat ik nu pas met mijn verslaving bezig ben. hij heeft me een maand geleden (en een half jaar terug ook) gezegd dat ik pas weer welkom ben als ik t echt in de hand heb. nu doe en knok ik ervoor, zie alle voorbeelden en gaat het best goed. te laat in zijn ogen vrees ik, te laat... maar niet voor mezelf. dat nooit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het eerste vgeltje fluit!!! over vroege vogels gesproken.. ik kruip er zo weer in, met liefdesverdriet in mijn hart... maar met gelof in mezelf. meer kan ik nu niet doen. ik kan het verleden niet veranderen. trekken aan een dood paard is al niet te doen, oude koeien uit de sloot halen is al zwaar genoeg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...