VM1 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Avond, X ieteke.. halve dag sponge bob! En hij is er altijd "klaar voor"................. Sowhat (leen ik f van Jane recycle wise) Adda girl!!!! ik ga ook vroeg bedde waarts. Wel hebben jullie(diegenen die er wat aan hebben dan) de allerliefste groetjes van smikkie nog. t gaat erg goed met hem (hun)... Slaap lekker! (alvast) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 jemig Spud, je laat iemand toch niet gaan om n ruzie? Of ben je bang dat hij er zo mee omgaat? Het kan zo maar zijn dat deze ruzie ook de vriendschap hechter maakt hoor, als je er op terug kunt kijken later. Zie het maar als een test anders. Wat kun jij, als je het terughaalt, zien als een deel van jou, waar je misschien anders had willen reageren als je het over kon doen? En wat blijft staan van zijn aandeel, waar je het zwaar mee hebt? Niet voor hier, die antwoorden, maar voor jou straks. Voor nu wens ik je sterkte, want het feit dat je er hier mee komt, bevestigt het dierbaar zijn van jullie vriendschap. Soms is het nodig om mensen los te laten he, maar leuk, zelden. Zeker niet met ruzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 dikke kus voor Smik Nina! en truste voor jou ik sla een nachtje over vannacht dus als jij nou voor 2 pit, is er een mooi gemiddelde:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Grrrr. ik dacht nog ff de salontafel in elkaar te zetten maar het lukt bijna niet. Er zit glas tussen en ik moet met schroeven door allemaal gaatjes. Nog ff en ik denk dat ik per ongeluk de glasplaten maar laat vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Dankjewel Jane, je legt de vinger precies op zere plekken. Ik heb een toenadering gezocht tot een open gesprek. Maar ik krijg maar geen reactie terug. En ik zie het ook als test hoe sterk onze vriendschap eigenlijk is. En dat we beide niet zo eigenwijs moeten zijn, maar eigenwijze mensen die botsen, is wel een probleem hoor. Waar haal je deze wijsheid vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Spud, denk aan jezelf, aan wat je allemaal hebt meegemaakt Denk aan je vriendschap wat hij/zij heeft meegemaakt twee individuen twee meningen ieder met eigen gevoelens en een rugzak luister even en heel goed naar de tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Jane:heart: In zoiets heb ik het ook bedoelt, je was me weer lekker voor kun je niet es op vakantie gaan? Goede reis Jane met dochter, want ik neem aan dat ze het examen gedaan heeft ik ga je nog missen Spuddeke, Krieltje, Aaardappeltje:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Dankjewel Albert, ik huil nu, de frustatie komt eruit. En dat zocht ik. Geeft opluchting, me niet meer opvreten. En alles wat ik voel op te sluiten van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 he spud, herkenbaar, ruzie (niet ruzies) tussen vriendin in mijn geval... wat is de vrienschap voorje, wat betekend ze voor je. geef je of ben je een nemer, krijg je voldoende terug?? bij mijwist ik het al heel lang, omgeving zag het natuurlijk eerder! mar zij nam en nam en nam en nam. en ik bleef maar geven. tot de bom barste en ik in een depressie zat en zij er niet voor me wilde zijn. ik was zoooo boos. en ik realiseer me heel goed dat elk verhaal en elk persoon zijn eigen kant heeft. zet voor de grap deze letters eens op een rij: d p q b, hoe je ze ook wend of keert, ze blijven in de kern dezelfde vorm houden. het heeft mij veel geleerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 ondertussen pasta carbonara maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Voor Jane en Albert, Ik zit in de fase, om weer te leren staan voor mezelf, ik heb me namelijk heel erg verwaarloosd door te blijven werken op een plek waar ik niet thuishoorde. Deze vriend heeft me altijd ondersteund en ook kritische feedback gegeven. Waar ik dankbaar voor ben. Onlangs hadden we een gesprek over verliefd zijn op elkaar. En we hadden allebei zoiets we zijn niet verliefd op elkaar. Maar blijkbaar niet genoeg over gesproken. Hij boos, en ik voelde gekwetst, dus heb ook nare dingen gezegd. Zijn reactie bye! Mijn eerste reactie was, oké bye. Maar deze vriendschap is me te waardevol om te laten schieten. Of het op deze manier af te sluiten. Dus ik heb een mail gestuurd voor een gesprek om het op een goede manier af te sluiten of een nieuw level te beginnen in de vriendschap. Maar ik hoor maar niks, reactie blijft uit. En dat frustreerd me en dan wil ik mensen kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 laat het niet door je vingers glippen Spud. Ik ben ook een stijfkop, maar los daar alleen het slechtste mee op Dan is het ineens basta en kap ik overal mee. Will is mijn vriendin en de enige, verder heb ik geen vriend of vriendin. Ik kan soms wel relativeren met haar en bedenk dan ook wel dat er veel vanuit het verleden me zo pissig maakt op haar Soms is het eigen gevoel en word ik kwaad omdat ze dan precies doet wat ik doe en wat ik van mezelf verafschuw. Vriend is vriend Spud daar kun je alles mee delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Hallo allemaal, Nog niet alles bijgelezen. Zo eerst even t.v. kijken, na een super drukke dag. Originally posted by: JaapOeps! Ja Jaap, ik maakte me een beetje ongerust over je. Ik heb mijn ring gekregen. Een hele mooie. Ook mijn nieuwe bril opgehaald. Ik ken mezelf niet meer terug. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Originally posted by: stientjehe spud, herkenbaar, ruzie (niet ruzies) tussen vriendin in mijn geval...wat is de vrienschap voorje, wat betekend ze voor je. geef je of ben je een nemer, krijg je voldoende terug?? bij mijwist ik het al heel lang, omgeving zag het natuurlijk eerder! mar zij nam en nam en nam en nam. en ik bleef maar geven. tot de bom barste en ik in een depressie zat en zij er niet voor me wilde zijn. ik was zoooo boos. en ik realiseer me heel goed dat elk verhaal en elk persoon zijn eigen kant heeft. zet voor de grap deze letters eens op een rij: d p q b, hoe je ze ook wend of keert, ze blijven in de kern dezelfde vorm houden. het heeft mij veel geleerd...quote> Vriendschap is belangrijker dan een relatie. Hihi, als het niet klikt met mijn vrienden met een partner, dan kan ik nog zo verliefd zijn, maar dan eindig ik het.We gaven en namen van elkaar maar plots door mijn burn-out, niet gezegd maar anders kan ik de moeheid die ik in mezelf voel niet benoemen. Ontstond de ruzie, ik wilde niet alles meer nemen. En daardoor hebben we ruzie gekregen. We zijn beide eigenwijs en willen niet terugkomen op onze woorden.Dankjewel Stientje, hoe ben jij erop gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Gewoon even een dikke knuf en een arm om je schouder Spudtie. Meer is nu niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Originally posted by: AlbertRemmolaat het niet door je vingers glippen Spud.Ik ben ook een stijfkop, maar los daar alleen het slechtste mee opDan is het ineens basta en kap ik overal mee.Will is mijn vriendin en de enige, verder heb ik geen vriend of vriendin.Ik kan soms wel relativeren met haar en bedenk dan ook wel dat er veel vanuit het verleden me zo pissig maakt op haarSoms is het eigen gevoel en word ik kwaad omdat ze dan precies doet wat ik doe en wat ik van mezelf verafschuw.Vriend is vriend Spud daar kun je alles mee delenquote> Ja maar nu lees ik dat jij mij dus niet als vriendin voelt, en je hebt me toch echt doen geloven dat je een vriend was voor mij. Blijkbaar eenzijdig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Spud Je ziet wel dat al mijn gevoel en mijn hele leven in die liedjes zit maar ik bedoel het heeeeeeel goed naar jou toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Spud Het gaat er om dat W dicht bij me staat als vriend Jij bent verder weg Natuurlijk ben je een vriend voor me En je bent de enige waar ik zo mee meeleef hier Wij zijn ook begonnen met troubles hier Wij hebben toch ook nog steeds af en toe contact? Ik kan jou raken en jij kunt mij raken houd in dat we open zijn voor elkaar Ja je bent een vriend maar toen ik het schreef dacht ik meer in reality Snap je dat een beetje? Je bent heel waardevol voor mij Ik wil het beste voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Ik lees nu een mail van hem, ja einde vriendschap maar wel goed afgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Maar pijn doet het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 praten kan altijd Spud Hij is toch een vriend? Van Toon Hermans, Je hebt iemand nodig, stil en oprecht die als het er op aan komt voor je bid en voor je vecht pas als je iemand hebt die met je lacht en met je grient kun je zeggen "ik heb een vriend" ander gezegde Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Nee, we zijn uitgesproken. We hebben alles uitgesproken nu. En daar ben ik wel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 De pijn voelen Spud is al wat je nu kan doen. Als je géén pijn zou voelen dan zou er iets niet kloppen. En als het afscheid voor jou anders moet later, dan kun je dat ook laten weten. Wat dat betreft is mail wel fijn, je hoeft niet meteen te reageren. Beter niet zelfs, vaak. sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Sterkte Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Tranen biggelen over mijn wangen, maar heb er wel vrede mee met wat er nu gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden