Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heeel duur, maar wa kost al die alcohol??? en onze relaties??? ik heb er alles voor over. voor mezelf vooral. al krijg ik de indruk dat ik een ande soort drinker ben dan het gros. maar zelfs dat sterkt mij, juist dat...

en ja, ook over sowhat maak ik me al sinds t eind van de middag zorgen. ik was pas thuis toen ik het las...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga ook zo naar bed, ik ben zoooo moe vn de fantastische dag, zooo in een roes. nee,niet die roes... ik ben een minderaar, iig voorlopig, nu net mijn eerste wijntje op en ik kruip lekker in bed.

sinds dit forum kan ik weer 'gewoon genieten' van wijn. zooo'n verrijking! sorry als ik daar andere mensen mee kwets, dat is echt niet mijn bedoeling.. trust allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"De duur van de behandeling Alcholdebaas.nl Kort is zes weken, waarbij één keer per week contact is. De behandelduur van Alcoholdebaas.nl - Intensief is gemiddeld veertien weken, waarbij twee keer per week contact is."

28 internetcontacten.....neem ik aan gewoon mailtjes....voor 2000 euro. That's it? Krijg je misschien een vrolijk gekleurde opbergmap? 750 euro voor 6 mailtjes voor de korte behandeling?

Ik besefte dit niet zo. Ik wist wel dat er hypercommerciele verslavingsfirma' s, zoals Tactus zijn. Maar dit moet ik geloof ik even verwerken.

Als ik hun was zou ik het best onheilspellend vinden dat er de laatste tijd zoveel aandacht is voor verspilling in de zorg, de kosten van behandelingen en de prestaties die voor dat geld geleverd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat staat me dus tegen aan de zorg in Nederland. Vroeger ging je naar een huisarts, die vertelde wat er was en stuurde je door. Gratis.

Vorig jaar eens uitgezocht wat de zorg me precies kost. Nou de zorg die ik gebruikte in 2012 lag 1000 euro lager dan de premie die ik aan mijn verzekering heb betaald. En nu ben ik met man en macht bezig om via de huisarts mijn premie voor 2013 eruit te krijgen. Maar wil ik iets extra's, psycholoog, psychiater, opname, dan mag ik mijn portemonnee trekken. Waar had ik ook alweer een verzekering voor?

Ik ben vroeger opgenomen geweest voor een eetstoornis. Ik zat er 'gratis', mijn beste vriendinnetje daar haar vader was huisarts, betaalde een ton voor haar. Ach, verschil moet er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gratis toko wordt dan weer gesubsidieerd door ministerie van VWS. Ook belastingcenten, maar geen gevolgen voor eigen risico. Lijkt me een voordeel voor Bouman GGZ. Waarom zij wel? Dat zou Tactus ook wel willen, subsidie. Of krijgen ze dat? Vragen...

Vaagheid en schimmigheid in de verslavingsindustrie. Onderzoeksjournalist in de zaal? :)

Tot slot nog een uitsmijtertje van de site van ADB:

"In de literatuurstudie die door ons is uitgevoerd zijn cognitieve gedragstherapeutische interventies effectief gebleken bij online therapieën."

Wij van WC-eend adviseren................juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...