Tatum Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Goedemorgen. Opnieuw gewoon een weekje werken. En opnieuw een dagpact voor wie beginnen wil of door wil gaan: Dagpact Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik moet wel nee zeggen, Miranda. Ik ga werken dus moet nog snel de douche in en daarna weg. En ja..... ineens moest ik het draadje nog maken. Eerst wel 4x gekeken of het draadje zich niet verborgen had achter een ander draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Morgu luitjes... Nog geen koffie en thee voor ons gezet??? Gauw dan maar even doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse miranda Sowhat RL Goedemorgen vanaf het toilet, doodziek van de AB, wordt verdorie elke dag erger! Geen koffie en taart voor mij dus, wel een dikke felicitatie aan muffin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ah, lekker Miranda, maar de taart moet ik helaas overslaan.... Fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Pfff, hoe komt dat dan dat je zo beroerd wordt van de AB Lies, das toch niet normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 goie morgen allemaal, en ja ik ben er met iet wits en wolligs naast me. wat een snoepje. geen piep vannacht, geen plasje. heel braaf heeft ze het daarna niet buiten gedaan maar in de keuken. nou ja, haar eerste dagje hier. ze wordt straal verwend. over spud: ik had je een pb gestuurd maar het is me niet duidelijk of dat nu echt overkwam.... wat fijn om van je te horen! vandaag drukke werkdag, stofzuigen en paardrijles voor jongste. vanavond maar iets lekkers makkelijks thai koken. jee, het is acht uur en ik denk al aan eten.... zal me ook op de dag pact zetten en naar de kiloknaller gaan. voel me een plofstientje... grapje, dat val reuze mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Originally posted by: RunningliesjeDagpactTatumAlbertLytsemirandaSowhatRLStientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 RL ik kan bv niet tegen één soort AB, daar wordt ik heel ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 oh en ik hoef geen taart en zeker geen slagroom. vndaag voor iedereen: beschuit met muisjes, thee cappucino, espresso of verse muntthee uit eigen tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Fijn dat de eerste nacht zo goed is verlopen Stien, lekker genieten hoor. Ik ga aan de slag, de plicht roept... Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 ik ga ook aan t werk, zal ingelogd blijven want zit achter de computer vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Goedemorgen Yvonne en Stientje, Bedankt voor de koffie. Fijn weekend gehad, droog gehouden? Ik wel. DAGPACT Tatum Albert Lytse miranda Sowhat RL Stientje Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Goeie morgen lieve mensen. Gisteren om 21.00 naar bed gegaan en er om 7.30 uit. Heb geslapen en geslapen en ben nog duf. Maar vandaag lekker rustig aan doen want de moeheid komt er nu uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 goede morgen frummels. is er nog verse koffie??? stientje ik ben ontzettend nieuwsgierig naar dat bolletje wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 DAGPACT Tatum Albert Lytse miranda Sowhat RL Stientje Joris Acer Mooie dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Goedemorgen pieps, hier is de dag alweer een tijdje op gang. zo even douchen en dan maar eens kijken wat te doen vandaag. bedankt aan degene die me beterschap wenste. helaas gaat het niet zo goed met me, de morfine is opgehoogd en zelfs dat wil nog niet afdoende helpen. het is allemaal erg hartnekkig deze keer. vorige week zondag lag ik er ook al in tot vrijdag, toen mocht ik naar huis...afgelopen donderdag ging het weer zo slecht dat ik s' avonds weer opgenomen ben en de ontsteking dubbel en dwars is terug gekomen. voorlopig ben ik nog niet thuis. man o man wat een pijn heb ik er van, tot spugen aan toe. ben ook doodmoe. nou ja, het is niet anders en ik moet het er maar mee doen. eigen schuld dikke bult he? fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Verdorie, ben ik al bijna de deur uit bedenk ik me dat ik Muffin vergeten ben... Muffin, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 kom het door teveel glaasjes lenie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Oh Lenie, wat ellendig allemaal. Ik had zo gehoopt dat je het ergste had gehad inmiddels weer. Maar die ontsteking móeten ze er gewoon onder gaan krijgen toch? Dikke knuffel vanuit het 'hoge noorden' hoor. En nu Von..... opzouten, wegwezen, rennen en vliegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Beterschap Lenie en zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ja Igor, dat is de hoofdboosdoener...verder speelt m'n diabetes ook mee. was het maar waar Yvon, helaas ik ga even douchen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 dank Joris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 nou de volgende keer de glaasjes maar niet inslikken dan ze zijn moeilijk verteerbaar. beterschap meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Goh Lenie dat is vreselijk balen zeg, vooral als die pijn overheerst. Soms is het erg moeilijk om een ontsteking onder de knie te krijgen, maar niet onmogelijk. Ik wens je heel veel sterkte toe meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden