Spring naar bijdragen

Donderdag 6 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lui.

Tis alweer donderdag.

Koffie en thee staan al klaar en mijn beschuitje is gesmeerd.

Eerst nog maar een grote bos rozen voor AR, slingers komen nu een beetje als mosterd na de maaltijd...

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

ik had helemaal over je verjaardag heen gekeken Albert, schande, maar alsnog mijn gemeende felicitaties hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Ik ben vannacht op de bank in slaapgevallen en werd zojuist wakker. :$ Heb de stamppot in porties verdeeld en afwaswater klaargezet. Maar eigenlijk ben ik nog steeds moe. Al vind ik het veel te mooi weer om nu mijn bed in te kruipen.

Vanmiddag wil ik even met een boek het balkon op. Afgelopen jaar zeer weinig gelezen en op de één of andere manier begin ik het nu te missen.

Straks even GTST kijken, want gisteravond viel ik tijdens gewoon in slaap. Net alsof ik een drukke dag had gehad, wat niet het geval is. Geen idee wat er met mij is, opeens zo moe als maar kan.

Bedankt voor de koffie! :) Fijne dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames!

Ik neem even een bakkie en draai me dan nog even om. Ik herken wat je verteld Madeleine, ik ben de laatste tijd ook zo mega moe! Kan wel blijven slapen. Maar bij mij kan het natuurlijk aan mijn lichamelijke toestand liggen, of, nog logischer, het ligt aan het weer.

Ga goed vandaag fummels! :present:

DAGPACT

RL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Madeleine, ik denk dat de moeheid er nu uit aan het komen is?

je was ook behoorlijk gespannen voor het gesprek van gisteren, dat mat ook af, dus alles bij elkaar is het niet zo gek dat je moe bent denk ik?

Maar nu nog naar bed gaan?

Kijk uit dat je niet je dag- en nachtritme gaat omwisselen hoor, misschien beter nu opblijven en vanavond vroeg naar bed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Yvonne. Qua slaap de afgelopen tijd slechte nachten gedraaid. Ik kon maar niet begrijpen waarom ik na twee uur steevast wakker was. Maar misschien inderdaad spanning. Was toen ook zwaar onrustig. Lag wel op bed, maar had in mijn hoofd nog 101 dingen te doen. Dat ligt niet lekker.

Het is inderdaad niet goed om nu nog naar bed te gaan, omdat ik Queen verwisseling dag en nachtritme ben. Ik modder wel gewoon wat aan vandaag en het wordt mooi weer, dat is ook belangrijk. :) Vanavond lekker vroeg met de ventilator op mijn hoofd gaan slapen. Oef, ik ga het beddengoed verwisselen vandaag. Zin in een fris bed. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bekennen dat ik op 4-6 een blowtje gerookt heb. Zonder tabak dus ben nog wel nicotine vrij. Effect is dat ik opeens niet meer op kon tegen alle moeheid van maanden. Ik heb zowat 24 uur geslapen. Soms even iets eten maar viel steeds weer in slaap. Zo duf ben ik nog nooit geweest van een blowtje maar blijkbaar was ik heel moe. Had me ook niet aan en afgemeld voor het dagpact maar ik heb niet gedronken.

Ben nu superfit en heb geen behoefte aan blowtjes meer. Had ik eigenlijk niet moeten doen....! Maar goed vandaag een nieuwe dag

DAGPACT

RL

Albert

Lytse

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan AR :) en ook goedemorgen.

Erik ook goedemorgen... geen idee wat een blow met je doet, nooit geprobeerd... en ben het ook niet van plan, vond / vind het al een drama om van de gewone peuken af te blijven.:P

Zo, en nu... hup hup hup weg naar 't werk...

Fijne dag lui, maak er wat van.. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne

ontspannen vooral maar dan 24 uur slapen is niet normaal! Als ik mezelf in de hand zou hebben dan zou het zo eens in de maand best fijn zijn maar ja....mezelf kennende moet ik dat dus niet doen. Het scheelt heel erg dat ik puur draaide want normaal met tabak heb ik meteen die trek in roken weer. Ben nu wel happy met fit en helemaal uitgerust zijn. Ontspannen is goed maar dat gisteren de zon scheen en het 22 graden was heb ik niet meegekregen. Er zijn bij mij al teveel jaren in een wietdamp voorbijgevlogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef blowen. Zonder tabak? Dat is wel erg sterk of niet?

Als 16 jarige veelvuldig geblowd. Tot ik eens op mijn scooter reed en dacht dat ik kon vliegen. Voelde niet goed, dus gelijk maar mee gestopt.

Mijn buurman blowt veelvuldig en toen we op het balkon zaten met een drankje trok het me opeens aan. Dus de joint overgenomen en twee trekjes genomen. Hij wilde nog even wat nieuw drank halen en toen hij terug kwam, was ik verdwenen en zat mijn balkondeur dicht. Wat was ik er ziek van! Boeh! Hij zei, ik heb heel vreemd gekeken dat je opeens weg was. Wil ik wel geloven, maar wat voelde ik me raar. Blowen is gewoon niets voor mij. Haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal:rose:

Heb je je longen niet uit je lijf gehoest Erik?

Kijk je kan wel niet drinken maar je gebruikte wel een vervangingsmiddel om de moeheid te onderdrukken. Tja ik weet niet of dat goed is joh.

Ik zou toch opletten als ik jou was.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen jong en lui :rose:

Bedankt voor de koffie Yvon. He, wat een slaapkoppen hier. Logisch hoor

Madeleine dat je nu moe bent. Dat kostte gisteren veel energie van je.

Maar inderdaad, probeer wel een normale dag- en nachtritme na te streven.

Blowen: Mijn mantra tegen alcohol drinken is "Ik wil helder bij mezelf blijven".

Als ik alcohol inlever voor een andere drug, dan doe ik daarmee weer geweld

aan. Ik probeer, en ben dat steeds meer, high te zijn 'on life itself'.

@RL, vraagje, ik wil ook afslanken. Er moet weer 4 kilo af. Kun je elke dag

wel joggen, of is een rustdag tussenin verstandiger?

DAGPACT

RL

Albert

Lytse

Erik

Tatum

Joris

Fijne dag en geniet van de :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joris
Goedemorgen jong en lui :rose:

Bedankt voor de koffie Yvon. He, wat een slaapkoppen hier. Logisch hoor
Madeleine dat je nu moe bent. Dat kostte gisteren veel energie van je.
Maar inderdaad, probeer wel een normale dag- en nachtritme na te streven.

Blowen: Mijn mantra tegen alcohol drinken is "Ik wil helder bij mezelf blijven".
Als ik alcohol inlever voor een andere drug, dan doe ik daarmee weer geweld
aan. Ik probeer, en ben dat steeds meer, high te zijn 'on life itself'.

@RL, vraagje, ik wil ook afslanken. Er moet weer 4 kilo af. Kun je elke dag
wel joggen, of is een rustdag tussenin verstandiger?

DAGPACT
RL
Albert
Lytse
Erik
Tatum
Joris
stientje

Fijne dag en geniet van de :rose:quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joris

Blowen: Mijn mantra tegen alcohol drinken is "Ik wil helder bij mezelf blijven".
Als ik alcohol inlever voor een andere drug, dan doe ik daarmee weer geweld
aan. Ik probeer, en ben dat steeds meer, high te zijn 'on life itself'.
Quote.

Precies Joris, das ook wat ik bedoel. Je kan dan wel proberen om ADB. te worden maar als je daarvoor in de plaats gaat blowen, ben je net zo verkeerd bezig, vind ik.
Das het zelfde als je zegt ik drink alleen nog maar bier maar geen sterke drank meer.
Je blijft jezelf verdoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo Jaap. Laatst had ik een uur gewandeld, en had veel

meer calorieën verbruikt dan een half uur joggen. Maar ik vind iets meer inspanning

wel lekker en ik kan het (nog) doen.

Ik 'wandel' vandaag wel naar mijn ligplekje in het park en hopelijk

ligt die leuke dame er weer... :D

Ik wil drugsvrij blijven. Wat zei mijn behandelaar destijds hierover?

"Er bestaat een kans op verschuiving van het middelengebruik: je

gaat minder drinken maar meer roken (of je gaat blowen). Dit

is natuurlijk niet de bedoeling om de alcohol in te ruilen voor

sigaretten en/of wiet."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat verschuiven van een verslaving is inderdaad een probleem. Ik had

niets meer om het naar toe te verschuiven, maar nog steeds merk ik

dat het met zoetigheid lastig is maat te houden. (En dit is een under-

statement.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...