lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ze hadden er een hele kluif aan Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ik doe m over Taat schrik me rot:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zat er nog wat feta tussen je tenen dat ze het zo lekker vonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jane, ik denk dat ik een draadje gevonden heb: http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=2319&enterthread=y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 VWO zegt ook niet alles:D gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ik hoef niet meer zo nodig Tatum als ik de link nu aanklik komt de foto er te staan maar als dat voor jou/jullie niet lukt haal ik m weg, want hij gaat als attachment mee dus via mn gmail denk ik. Jaap zou er wel raad mee weten denk ik maar ja waar is die als je hem nodiog hebt he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 haha, hoeveel kilo ben je kwijt na dat geknabbel van die visjes??? ik wil ook, vrees dat ze een week nodig hebben. ik loop te vaak op blote voeten, zelfs in de sneeuw... ik heb beneden weeeeeer geen internet, balen, maar ik blijf zeker niet op mijn werkkamer hangen de rest van de avond, die zie ik lang genoeg. mijn etentje was zeer geslaagd... lekker zo naar bed met een boek. trust en tot morgen, x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 zie jij de foto wel Stientje? en truste vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Trusten Sien. Goh ik ben me toch een prachtige film aan het kijken Himalaya L'Enfance d'un chef. Kent iemand deze film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ik niet Bol ga mn koffer maar eens pakken denk ik morgen vervroegd ontbijt en dan de bus in slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 waar moet ik een foto kunnen zien???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 lamaar niet gelukt denk ik I give up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Goedenavond frummels! Hoe is het hier? Ik kom nog even langswaaien met een paar nuttige en nutteloze mededelingen en uitspraken: * Jane, goeie reis morgen! * Ik zie nergens geknabbelde voeten * Ik heb net een wandeling van ruim 2 uur gemaakt met manlief * Met als gevolg dat ik na de martelingen bij de fysio shinsplints aan mijn rechter scheenbeen heb overgehouden * Ik onder de zware pijnstillers zit * Ik hoop dat ik vannacht wel slaap * Ik morgen weer voor het eerst naar mijn werk ga * Ik het droog heb gehouden vandaag Truste, mss tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 he allemaal, laptop heeft weer internet! ik heb alleen ook veel slaap. pup en merendeel van de kids zijn al onder zeil. ik ls iets over een bijeenkomst. ik twijfel, ik ben er nog maar net en probeer mezelf en ADB de baas te worden. daarnaast zou ik t wel heel fijn vinden om jullie te leren kennen. maar ik ben dan geen bn-er, wel iemand die makkelijk traceerbaar is via internet. en twijfel daarom dus. daarnaast is dit het eerste forum waar ik ooit op ben geweest, dus wat huiverig sta ik hier in de kinderschoenen. ik ga er over nadenken. plaats en afstand maken me over het algemeen niet heel veel uit al is zeeland voor mij wel ver weg. ik woon in de kop van overijssel, tegen de rand van friesland, drenthe en flevoland aan. misschien ben ik daarom gaan drinken, grapje... het is hier heel erg mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 jane, neem je wat visjes voor me mee???? fijne en vooral veilige reis terug. nog even iets ander, ik mis oa ietjefietje, gaat t meis? en zo niet, dan mag je je altijd melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zou een mooie film voor jou zijn Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 wat goed sowhat!!!! kun je de drukte van alles nog aan? ik vind je een eerlijk voorbeeld voor me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hier ook droog afmelden. Heb 'bijna baan' met goede vriend gevierd door een feestmaaltijd samen te bereiden. Hij aan de Prosecco en ik aan de 0,0% bavaria witbier. Geen moment trek gehad. Na afloop heeft hij zijn halve fles weer meegenomen. He RL, wat vervelend nu weer. Zorg dat je ontspannen je mandje straks induikt en niet gaan piekeren. Lekker slapen! Was gezellig. Welterusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 welterusten allemaal, ik kruip er ook in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Thnx Joris! Enne, goed gedaan vanavond! Dat lukt mij nog niet, aan de 0.0. Ik wens iedereen een hartelijk welterusten, ik neem nog een pijnstiller en ga op zoek naar dromenland, als ik het kan vinden. Ticket is iig geboekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jane, ik dacht zal wel aan mijn verouderde webbrowser liggen. Maar zou je hem dan iig geval per mail naar me willen verzenden? Ben zo nieuwsgierig! Als je wil probeer ik hem dan wel hier te plaatsen. Maar ten eerste zorg ik in deze voor mijn eigen nieuwsgierigheid. Door dit te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Wat naar voor je, Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Trusten mensen en bedankt voor de gezellige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Originally posted by: jopiealcohol, drinken, verslaving, de eerste niet nemen.....voor sommige mensen is leven te zwaaren is verdoving, of tijdelijke verlossing, met behulp van alcohol, de enige manier op zich staande te houden.daar kan je van alles van vindenmaar het is iets anders dan het klassieke alcoholismewaar hier vaak over geschreven wordt. concreet: voor mij gold dat: zonder alcohol had ik die jaren niet overleefd.Toen ik mijn leven omgooideen later ook stopte met drinkenheb ik ook alles, maar dan ook alles achter me gelatenwat ik kon achterlaten:mijn twee oudste kinderen, werk, huis, vrienden.....het leven eenvoudig maken, en heel kleiner was alleen mijn twee jongste kinderen en iken meer niet.Ik had simpelweg de vaardigheid niet om het aan te kunnen. En van daaruit ben ik gaan opbouwen, heel langzaam,deels bewust, maar voor een groot deel ook onbewust.De meeting van adb in november 2010was voor mij de eerste keer dat ik weer 'naar buiten trad'. Bol, jane, bambam en vast een aantal anderen ookweten vast nog wel dat mij dat volledig van mijn stuk bracht.Daarna kwam werk zoeken dat bij me pasteen weer mensen ontmoeten, vriendschap, intimiteit.... een hele weg, een zoektochtdie zeker niet eenvoudig was.Vorig jaar weer langzaamaan muziek luisteren,en dit jaar naar feestjes gaan, op vakantie gaan, dingen doen en durven (en kunnen) die me emotioneren,een dragelijke weg vinden in loslaten wat ik niet veranderen kan, en vooral: wegblijven bij wat niet goed voor me is.Die meeting was voor mij een beginen van onschatbare waarde.maar, nogmaals: drinken hielp me te dragenwat ik niet dragen konte voelen wat ik niet voelen kon.een uiteindelijk niet constructieve manier, dat weet ik,maar het was wel zo....pas toen ik leerde hoe ik kon levenzonder kapot te gaan aan mijn eigen (over)gevoeligheidhoefde ik ook niet meer te drinkenen tegelijkertijd was niet drinken noodzakelijkom dat te leren.quote> Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nog even. Ja Jop dat weet ik nog. Ook dat jij het Wilhelmus aan het zingen was toen we, ik geloof Bako, op moesten halen op het station. God wat heb ik gelachen. En de strandwandeling. En niet vergeten de heerlijke rit van hier naar het strand en weer terug. Er is weer een nieuwe meeting in aantocht hé? heb je die al gezien;) Goed nu ga ik echt stoppen. Er zit weer een bui aan te komen en die wil ik nu voor zijn. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden