bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zo ik ga naar de tandarts en daarna even boodschappen doen nu het nog kan. Wordt een beetje donker hiero. Later kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 brr... tandarts. jij liever dan ik. hier mijn kleine knul ziek thuis. hij maakt nu een groot schilderij voor me. en ik moet er nog twee van hem inlijsten, eentje voor vaderdag, de ander is voor op zijn kamer. en deze grote (50-70) komt tussen de keuken en de kamer. heel mooi! ik ga verder werken, schrik van de tijd, mijn deadline moet en zal ik halen vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hoihoi, Amsterdam wordt door storm geteisterd. Je zou er bijna aan gaan denken een bruin café op te zoeken. Zo in een klein hoekje, met een borreltje, de grote vergetelheid zoeken. Even alles laten waaien. No care in the world, zoiets. Ga goed mensen en wees waakzaam. P.S zelfs geen deadline hier. Toch maar wat invulling zoeken. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 het stormt hier ook maar er schijnt ook een bleek zonnetje. de tuin barst uit zijn voegen. helaas ook t onkruid. lekker verder werken maar... ik ben bijna op de helft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dat is mooi Stientje. Maar... de laatste loodjes hè. Ik denk dat het goedkomt daar. Geef de kleine knul een aai over de bol en zeg hem snel op te knappen. En nu actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 das lief van je soothe. ik kan erg goed onder stress werken, dus dat komt zeker goed!!! bovendien is het vreselijk leuk werk, zeker geen straf. zijn schilderij ligt te drogen, kan niet wachten om hem op te hangen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hallo allen! Ik heb dankzij een vergeten oxazepammetje nog een paar uurtjes geslapen. Mag ze eigenlijk niet nemen, maar nu was het even nodig. Ik zou eigenlijk naar het strand gaan met een vriendin en haar hondjes, maar mijn behoefte aan rust ging even voor. Jammer. Gelukkig begrijpen we elkaar altijd prima. Nu eerst een bammetje met kaas en een paar kiwi's en niet te vergeten: KOFFIE! O ja, ik had gisteren ook uit moeten loggen, het zit me nu nog helemaal niet lekker. Ik kon en kan er niks mee en dat maakt me somber. Maar ik wil me niet laten wegjagen en zeker niet dat anderen door de sfeer niet meer komen savonds. Vooral niet als ik kan helpen. Ben het dus helemaal met Bol eens. Laten we het leuk houden hier, daarvoor hoeven we niet een respectvolle discussie uit de weg te gaan. Ga goed lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Goedemorgen allen (kan nog net) Net even uitgebreid zitten duimen voor de dochter van Jane, zou ze al iets weten?? Ik hoop dat ze geslaagd is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Das waar Nance! We zullen het vanzelf wel horen van Jane... Duimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ha RL wat fijn dat je nog even hebt kunnen slapen, das wel wat waard! ik zie het anders, ik laat me niet wegjagen maar maak voor mezelf een keuze om uit te loggen, want mijn energie gaat lekken van teveel negativiteit. dat houdt niet in dat een discussie best gevoerd mag worden, alleen de toon waarop. voor een ieder een keuze. zowel als om te reageren als om te negeren of af te haken. ik snap de scherpe tong her en der ook niet, wil het ook niet snappen, persoonlijk hou ik daar niet van. kost me energie, en ik heb genoeg aan mezelf. wil overigens wel graag voor een ander klaar staan, dat weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Thanx Stien Eigenlijk zijn we het helemaal met elkaar eens, alleen jij verwoord het beter Het is gewoon jammer dat het zo moet gaan en het kan idd wel wat subtieler zonder daarbij een eigen mening aan de kant te moeten zetten. Ik vind het gewoon super jammer dat mensen die hulp nodigt hebben weggaan. Dat is rot en lijkt me ook niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Breaking en Stormachtig Nieuws! Vandaag mijn 3e soll.gesprek met succes doorlopen. Mondelinge toezegging voor aanname ontvangen. Komende week onderhandelen arbeidsvoorwaarden. Ondertussen vliegen de bloesembladeren om m'n oren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hoi Joris, Je kijkt vast veel CNN. Maar wel mooi voor je, dat zeker. Hier is de lucht bezwangerd met bloesem van de peppels. Mijn neus zit dan ook dicht. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 waaaaah joris, wat een goed nieuws!!!!!!!!!! ik proost met een kop thee op je!!!!! en RL, haha, je hebt het prima verwoord hoor! gister wilde ik er niet veel over kwijt. ik handel dan uit emotie en nu ik het heb laten zakken kan ik beter uit mijn woorden komen. zo werkt het nu eenmaal bij me. helaas spring ik er nogal eens te vaak bovenop in real life... dat is echt stormachtig nieuws! leuk verzonnen nu de dochter van jane nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ik was ff de emoticons aan t testen... kan ze pas zien als ik ze plaats... let maar niet op mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Joris, mogen we je al feliciteren of is dat nog te vroeg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dankje Soothe, Stientje, ik proost met groene thee me je mee Nu idd goed nieuws voor Jane haar dochter afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Stay tuned. Breaking news as it happens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hoi Nancy, Ik heb er wel vertrouwen in dat het laatste onderdeel ook goed gaat verlopen. Ik besef het nog niet helemaal, en wacht nog even met het kopen van een fles Amé Ik houd nog even een slag om de armen (als dat goed Nederlands is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 lief dat jullie meeduimen nog niets bekend maar hoe later hoe beter want eerst worden de gezakten gebeld en dan op alfabet de rest de V mag dus tegen 15u hier (is 14 u bij jullie) best aan de beurt zijn, dan maar even langer zenuwen. en het is zwaar bewolkt dus de zon missen we er niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 allegoede dingen in drieen daar he Joris:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 spannend jane!!!!!!! nog maar een klein uur..... tik tak tik tak .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nou Joris en Jane, dan wachten we nog even met de slingers! Spannend hoor, ik hoop op goed nieuws! Ik duim nog even verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Oewwwww! Spannend Joris en Jane! Ik ben al voorzichtig bezig met slingers te emoticonnen... Iig al super Joris dat je zover bent, ik ben trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ze begonnen pas met bellen 13 u Ned tijd en alle leerlingen moeten om 16 u in de aula zijn dus tegen 15u moeten ze dan wel klaar zijn, toch? wij kunnen blijkbaar niet 2 dezelfde IP adressen verbinden met de Wifi hier, dus ik offer deze straks maar op, want tel. en appen is blijkbaar niet genoeg contact. maar blijf wel ingelogd ook om het nieuws daar te volgen. duim duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden