Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Tatum, dat vind ik wel een hele mooie! Dank je voor dat inzicht!

Van alle dingen die mijn vader niet was, was hij één ding wel; Structuur. Daar heb ik lak aan. En ik ben al de hele week bezig met mijn structuur. Ik sta vroeg op, omdat ik het opeens wil, ik poets, omdat het me opeens bevalt. En ik ben bezig zoals mijn vader me ooit probeerde op te voeden. En dat allemaal voor de liefde. En ik ben niet van de structuur, en nu wel? Heb meerdere malen tegen mezelf gezegd; Miep, waar ben je nu mee bezig? Maar kennelijk wil ik het op het eind wel? Maar niet van mijn vader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Madeleine, regels vanuit je vader opgelegd, zijn natuurlijk nooit leuk. Maar structuur bied wel houvast. En houvast heb je nodig om je staande te houden tijdens alle woelige perioden van het leven. Ik schaar verliefdheid zeker onder een "woelige periode".

Het is nu droog hier - ik ga mijn boodschappen halen. Morgen ga ik lekker nog een keer asperges maken voor dochter :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn woelige periode komt met structuur. Hoe gek kan het lopen. :D

Ik heb mijn vader net gewappt (mijn vader is modern) en hem gevraagd wat hij morgen doet. Hij belde gelijk terug. Ze waren alweer ziek geweest. :( Dus heb net even gehuild, mijn papie wordt oud. Toen ik hem dat zei, zei hij:"Miep, jij bent ook al 30 hè". Heerlijkheid, die vader van mij. Soms. (En mijn pap is nog maar 54. Ik heb jonge ouders. Nu met gebreken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het worden geen asperges morgen. Die waren € 3,50 per 500 gram en toen moest ik nog flink zoeken om een paar stevige exemplaren te vinden. :angry:

Morgen wordt het gebakken vis, broccoli, bospeen en krieltjes. Vind dochter ook lekker. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag pieps..

gister een verjaardag goed doorlopen.

wel een minder leuk iets voordat ik er heen ging...m'n fiets was uit de box gejat..:angry:

maarrrrr.......vanmiddag zag ik hem 1 straat verder weer staan :P dus heb ik hem meteen weer mee genomen ( hij stond nog op slot en ik had toevallig mijn fietssleutel mee)

is dat een mazzel of niet?

zometeen lekker kokerellen...vandaag word het rijst met gemarineerde vleesblokjes en gebakken spercibonen met uitgebakken spekjes en een uitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmiddags.

Hoe gaat het nu met je, Lenie?

Al weer wat aan het opknappen?

Geertje je gaat super :present::present:

Tja, Madeleine, eigenlijk lijkt mijn mannie kwa karakter ook wel wat op mijn vader.

Net zo goedgehumeurd, lief en opgewekt.

Dus ik vind het niet erg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieverds!

Madeleine, ik wilde dat ik je kon helpen, maar dat kan ik niet, gezien mijn verleden. Ergens begrijp ik je wel, mijn vader deed me van alles aan, maar dat werd een stuk veiligheid, iets anders kende ik niet. Mijn vader is nu wel stukken ouder dan de jouwe, maar we hebben nu een goede band en ik laat hem nu geestelijk niet meer in de buurt komen (lichamelijk natuurlijk ook niet). Het is nu geschiedenis en ik moet verder met vandaag en morgen.

Soothe, ik heb naar je geluisterd, geeft een beter gevoel dit, dank je!

Kate, ik werk op de gekste tijden en heb ook energie op de gekste tijden. Ik sport vaak midden in de nacht. Nu vanavond een rustige avond, lekker bankhangen en proberen niet meer te sporten. Ik merk dat ik weer mijn oude eetprobleem aan het oppakken ben... Gelukkig heb ik in een strandtent heerlijk een satéschotel gegeten, nu wel spijt, maar probeer het binnen te houden.

That's it for now, dry as can be!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt helemaal niet zo verkeerd Joris.:P

Zo m'n tuin is helemaal onkruidvrij en ziet er toppie uit. Voor het eerst heb ik ook het gevoel dat die klaar is. Dat voelt heel goed kan ik jullie vertellen.

Nu lekker onderuit en tv. kijken. Zet straks gewoon een mooie film op of zo. Of een mooie Sf.film op RTL5. om 23.05

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik log heel even in, meer omdat ik vanmorgen iets wilde posten wat blijkbaar niet was gelukt....

ik heb het even best zwaar

voel me eenzaam maar dat ben ik niet

tel mijn zegeningen

kids vol liefde

vrienden, familie

en toch...

een week geleden had ik een fantastisch weekend met mijn liefste lief

en nu...

hij wil wel contact mar ook even bezinning

ook ik heb dat nodig

maar hij wilde wel bellen

wat niet meer gebeurd is...

het vreet me op.

ik baal van mezelf

gun hem zijn rust

maar wat gun ik mezelf?????

vandaag een bewogen dag, kar geregeld en staat op de oprit

morgen puinruimen

vandaagkastje gekocht en in elkaar gezet

en naar mijn lieve ome

die toch erg slecht in haar verouderde vel zat

en ook dat stemt me triest

het was even een beproeving....

nu moe op de bank, kastje is ingeruimd

morgen een nieuwe dag met ruimen

en dan???

ik heb even geen idee.

echt niet

behalve dat ik op deze manier door wil gaan

deze stijgende lijn wil en ga volgen

voor mezelf

trust voor zo, xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even niet alles gelezen. Doe ik zo.

Mijn vader heeft me slechts één ding aangedaan en dat is me met mijn kop op de stoeptegels smijten. En dan zoals ik het zeg; Hij heeft me meerdere malen met mijn hoofd op de stoeptegels gezet. En dat deed pijn. Maar wat het meeste pijn deed? Hij vroeg mijn toenmalige vriend mij me een flik in het gezicht te geven. En mijn vriend was volgzaam. Mijn vader was toen dronken. Mijn vriend nuchter.

Maar mijn pap heeft zijn excuses aangeboden op mijn 22e en weet je wat mijn moeder toen zei? Je denkt toch niet werkelijk dat hij spijt had. Spijt kent hij niet'. En nu weet ik dat hij het meende, want we gaan super met elkaar tegenwoordig.

Maar waarom kan ik dat voorval niet vergeten? Het is gebeurd, het deed pijn, het deed meer pijn dat mijn partner de keuze maakte om voor mijn vader te kiezen? Maar sjees.... Meer heeft hij niet gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...