Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemorgen luitjes, En weer is een nieuwe dag begonnen. Ik zit hier inmiddels aan mijn eerste kopje koffie. De tuindeur staat open, de vogels zijn druk, het waait een beetje maar het is wel droog. Geen zon, maar wat niet is kan komen natuurlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goede morgen Yvon en aan de lateren Koffie graag Von DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemorgen Albert, ik heb je beker links naast je beeldscherm gezet, wel ff opletten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemorgen Yvonne en Albert, Ik neem wel jouw koffie straks op het werk Yvon. Fijne dag Pfff, moest om half zes al mijn junkie-buurman manen zijn muziek zachter te zetten en ophouden te zingen... DAGPACT Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemorgen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Sowhat is denk ik al weer weg, fijne dag Sowhat... Jij ook een goedemorgen Joris. Hihi, ben je in ieder geval lekker op tijd wakker. Maar je moet ook werken begrijp ik? Werk ze dan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemorgen allemaal, Kop koffie, daar ben ik wel aan toe. Lekker. Ik zit dit weekend in een vakantiehuisje met mijn ouders. Er is een slechte internetverbinding en ik ben van plan om veel met mij dochter op te trekken. Zwemmen, lasergamen, spelletjes doen enz. Zal dus weinig op het forum zijn dit weekend. Heb een goed weekend allemaal. Sterkte voor degene die het nodig hebbe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Hoi Yvonne, Ja, wordt eerst ingewerkt een paar uurtjes per dag. Dat is wel relaxt. Het is natuurlijk ook best wel inspannend, omdat je zoveel indrukken en informatie ontvangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Ik zie dat Snoep weer terug is , gezellig meis, hoop wel dat je snel weer beter in je vel gaat zitten. Igor gaat ook weer goed... .mooi!!! Jane een weekendje weg... tsssss, net terug van vakantie:D Madeleine gaat goed, hoe staat het nou met buurman, stapje verder gekomen? Gula.... heerlijk om te lezen. Ik duim me het heen en weer in de hoop dat Drenthe door gaat. Klinkt echt hartstikke goed en leuk. Ik zag dat Aakie er ook weer is, gisteren niet gelezen, maar vertel..... hoe gaat het met je??? Wijfie.... wat jammer, het leek zo goed te gaan. Maar.... het is wel het eeuwig terugkerende patroon. Je hebt er gewoon geen grip op meis, waarom niet aan de Refu als je echt niet wilt drinken, en dat is toch wat je telkens weer aangeeft. Gewoon doen, geef jezelf die kans toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Heerlijk hoor Joris, best wel spannend, maar oh wat fijn dat je aan de slag kunt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Wow, lekker Kastanje, heerlijk van genieten. En het forum loopt niet weg... fijn weekend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 en voor mij is het inmiddels ook de hoogste tijd om aan de slag te gaan. Luitjes, maak er iets van vandaag. Joris, heel veel plezier op je werk... Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Good murninkjes mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris RL Goede morgen! Wat een rust hier! Ik heb gelukkig goed geslapen, ga zo een lekker stukkie rennen! Kastanje, veel plezier dit weekend! Joris en Von, werk-ze vandaag, ik mag maandag weer. Ik sta er weer met frisse moed in. Voel wel een vleugje trek opkomen, maar dat drink ik wel weg met de koffie van Vonnie uit de thermosfles. Ga goed iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Mogge Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goeie morgen RL. Jij vandaag weer lekker actief hé? Heerlijk. Het weer is er ook na, niet al te koud of te warm. Goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Originally posted by: RunningliesjeDAGPACTAlbertLytseJorisRLGeertjegeertGoeiendag.........wat een heerlijk weertje. Droog, wat zon, lekker koel en fris opgestaan. Wat wil een mens nog meer??Vandaag dag 16. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris RL Geertjegeert Acer Weekend, veel geluk en plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris RL Geertjegeert Acer Tatum Gelukkig gaat veel plezier lukken dit weekend Acer Nou eerst mijn croissantjes in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Geen croissantjes, Miranda? Empatisch, ik zie je in de gang staan. Welkom. Je kunt jezelf eventueel voorstellen bij "wie is wie" links in het lijstje. Dan weten we wie je bent en wordt het communiceren gemakkelijker. Aparte naam trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 goeie morgen allemaal, ik heb wel lekker geslapen maar voel me niet fit, wat duizelig. ik heb mijn wijnrek er vanmorgen uit gesmeten, kan het ding niet meer zien of luchten. straks naar ikea om een kastje te halen voor de lege plaats in de keuken, dan naar mijn oma. bijna 99.... ik heb een karretje geregeld voor morgen, dan MOET ik de garage leegtrekken. kinderen gaan me helpen. het voelt alsof ik letterlijk en figuurlijk schoon schip aan het maken ben. alles is strak op orde, tot de BTW aan toe. ik moet in beweging blijven. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Hoi hoi! Ben ik weer! Lekker ruim 16km gerend, naar het strand en terug. Idd Bol, lekker temperatuurtje om te hollen, alleen kwam de regen met bakken uit de hemel. Ik heb het dus onderweg niet droog gehouden Of is dat een flauw grapje, sorry, ben een beetje melig. Stientje, goed dat je er korte metten mee maakt, dapper! Ik heb ook zo'n oud omaatje, jaartje jonger. Veel plezier bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Goedemiddag! Mag ik misschien heel even snel tussendoor? Ik geloof dat ik op mijn eigen vader val. Het is me nu drie keer opgevallen, en ik vind het doodeng. Vraag me af wat ik nodig heb? Is dat een liefde of mijn eigen vader? Waarmee ik eigenlijk wil zeggen; Mijn buurman is een topgozer, maar voor 100% identiek aan mijn vader. Ze mogen mekaar ook nog eens super graag. Geen wonder, ze zijn samen één. Maar wil ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Madeleine, wat ik weet is dat ouders en kinderen veel vaker niet op elkaar lijken omdat ze elkaar iets moeten leren. Daarom lijkt het me niet vreemd dat je vriend en je vader op elkaar lijken. Je zult iets van ze moeten leren en door die lessen dubbel te zien wordt dat benadrukt. Wat leren ze je? Wat is er zo belangrijk voor jou? En geef het tijd om achter die antwoorden te komen. Je bent nog jong, je hebt alle tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2013 Liesje ik vind het heel mooi nu. Ik hoop dat je snapt dat ik het niet voor mezelf zeg. Als je de lat niet te hoog legt en rustig probeert voort te gaan is bij een tegenvallend resultaat minder frustratie. Rustig voort borduren en eens zou het goed moeten komen. Zelf ben ik al een tijdje droog, maar -nooit meer- is me nogal wat. Liesje vandaag drink ik niet. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden