Lytse Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goedemiddag allemaal vanuit de Allgäu, Het is nu hier 12 graden. De vakantie is bijna voorbij en we zijn al lekker uitgerust. Ik heb ook een hele oude telefoon en kan de nieuwe van manlief echt niet bedienen. Hij ontdekte deze week inderdaad, dat dat gehannes met een oude ook niet meer vanzelf gaat. Thuis gebruik ik altijd nog mijn vaste aansluiting en mijn "Handy" zoals ze het hier noemen, heb ik alleen mee voor noodgevallen. We hebben wel een nieuwe laptop (noodgedwongen) en daar zit Skype op. Als ik weer thuis ben wil ik toch kijken of ik daar wat mee kan. Zuslief woont in Amerika, dus 8 uur tijdsverschil. Dat wordt hem dus niet, maar email is onontbeerlijk! @ Trijsje: welkom hier. Heb je een vraag, stel hem dan gerust. Flipje heeft op deze draad (misschien weer wat naar beneden gezakt) bijv. gevraagd op een apart draadje, wat we vinden van nooit meer drinken. Anderen vragen bijv. wat te doen als ze veel trek hebben. Ik neem voor het avondeten tegenwoordig een kop bouillon of soep, omdat ik tegen die tijd begon met drinken. Steun kan je hier ook krijgen. Je mag zonder schaamte vertellen dat je zoveel trek hebt en proberen samen met de forumleden de trek uit te zitten, want na verloop van tijd zakt de trek af, vooral als je er niet aan toegeeft. De eerste dagen veel water e.d. drinken, om de gifstoffen uit je lijf zo snel mogelijk af te voeren. Zorgen dat je goed en gezond eet, dat helpt ook tegen de trek. Zo zie je een paar van de tips die regelmatig langskomen. Heb je een vraag: stel hem dan! @ Metijs: gelukkig dat je er vandaag weer bent. Soms komen de emoties van mensen wat ongenuanceerd uit hun mond en dat trof je net op jouw eerste dag op het forum. Je gaat al goed man! Aanmoedigingsboeket van mij: :present::present::present: Ik had ook al zitten puzzelen op je onderschrift. Op deze betekenis was ik nooit gekomen, want ik heb geen verstand van auto's. @ Rapi: toch een soort rouwproces, het afscheid van jullie zaak. Kan je dat met je man delen? Jij hebt nu ander werk, maar wat gaat hij doen, of is hij al AOW-er? @ Jopie: ga goed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Kwam ik ook nog es kijken op trijsje een goede reis te wensen, maar ze is alweer weg... Tja Dylan, zal je het met mij moeten doen.... (zal ik wat muziekjes opzetten?? om de tijd te doden? grapje hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Je laat het hè ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ha! lytse is er ook!!! Niet veel geluk met t (wandel) weer daar he... maar als jullie het maar leuk hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Citaatje of 5 , 6 misschien dan? ah nee A drie is er niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Nien, het is nu gaan regenen. Eerst maar weer eens een hapje eten. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 hoi hoi... was idd even weg..met de hond op pad. .maar bedankt voor de reacties retour! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ha daar heb je trijsje terug van t reisje.... Rondje Hondje wordt dat hier nog al es genoemd Normaal ben ik niet zo heel vaak op het (ons-jullie???) forum, maar ik ben der een tijdje helemaal niet geweest dus het lijkt wel alsof ik moet inhalen ofzo.... Maar belangrijker.... Wat brengt jou hier en wat wil je bereiken? Wat dat lijkt me duidelijk... je vindt dat je een probleem hebt met alcohol. maar dan?? wat dan? Wil je helemaal gaan stoppen? Wil je minder gaan drinken? Wat ze hier altijd aanraden (en ik denk dat dat en van de beste tips ever is,) is om eerst es een maand of drie niks te drinken. Verder is , wat dylan ook al zei er meestal wel iemand "hier" als je het moeilijk hebt ofzo. Der wordt hier ook al es gevochten, jaja, maar niet te erg op letten... Lees wat je wil lezen, haal er uit wat je kan. Ik ben nog al een "rare" dus ik weet niet dat je aan mij veel gaat hebben... Maar ik kan wel luisteren als het nodig is. Dus!! Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Mooi gesproken Vlaams meisje!:-) Nieuwelingen, welkom allemaal. Het is geen gemakkelijke reis dat stoppen met drinken en een ander leven met ander gedrag opbouwen. Maar ik kan jullie zeggen dat ik het ongelooflijk de moeite waard vind! Hier alles wel. Die zou ik wat vaker willen zien maar hee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ah! Big BBBB, lang geleden ook alweer... en idd die pfffffffffff word er zowat onnozel van.. waar blijft ze! Het is ZOMER !! Overmorgen begint de grote vakantie al! Lente hebben we hier al geskipped. Nu lijken we de zomer ook maar over te slaan... jaja ik moet al zowat vitamine D pillen gaan slikken en zo'n hoed met led lamp constant gaan opzetten! Maar ja... als het dat maar is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ola vlaamsmeisje..en de rest, leuke naam trouwens;)..raar vind ik trouwens helemaal goed!! ben ik ook wel.. Wat ik wil...stoppen met drinken.. ik ben begonnen als banch drinker vanaf mijn 20e of zo.. eens per week helemaal de wegkwijt. maar de laatste 10 jaar drink ik ook meer door de week..twee dagen niet een dag wel..is meestal mijn ritme. Het lukt mij niet op te minderen dus dan maar geheel droog. Ik ben iemand die vooral drinkt voor het lekkere gevoel..niet om gevoelens te doven of zo. hierbij vind ik veel situaties saai..bezoekjes bij vrienden famillie etc..een drankje hielp mij om me meer te relaxen en niet te ergeren aan anderen.. kleinkt een beetje kleinerend naar mijn mede mens (dat ik veel saai vind) maar dat is mijn gevoel nou eenmaal. denk dat ik daar ook iets mee moet gaan doen ;p ga morgen mijn verhaal wel bij wie is wie plaatsen heb vanmiddag helaas geen tijd. hoop van jou of onze andere mede forum gangers te horen. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Trijsje, je bericht is beetje tegenstrijdig. Je zegt dat je niet drinkt om gevoelens te verdoven maar op feestjes doe je dat wel omdat je je niet wilt ergeren. Ik denk dat ik je wel snap hoor maar je drinkt toch ook om iets niet te voelen. Wees welkom hier. Ik heb veel steun ondervonden van het forum! laterrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Tja Trijs... het leven is nu eenmaal "saai";) en de medemensen zijn nu eenmaal idioot..... Maar ja, met het drinken (en of andere middelen) kan je daar wel es eventjes aan ontsnappen. Maar het blijft toch hoe het is hoor! (heb ik met schade en schande geleerd) dus ik zou zeggen, probeer het eens; Wie weet valt t allemaal nog wel mee. Vooral "jezelf "niet verliezen! En dat gebeurt nog al es met "middelen gebruik". En dat is dan weer zonde.... Ik hoop je nog vaak te lezen! Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 hai vlaamsmeisje, dank je! het komt ook zeker goed. Ik ben de eeuwige optimist..ha das ook een valkuil hoor af en toe. Hoop hier ook vaker te Mogen zijn..van mezelf Ik ben fietsen stelen! morgen weer terug. groeten, trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 ohhhhhhhhhh ik wil ook "mijn" fietske "terug stelen"!!! Ga goed stijntje! tot snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Zo... Terug van boodschappen doen: Op de fiets!! Als ik een brakke kop had was de auto niet zo'n lijdensweg als met de fiets :$ Maar het is me uitstekend bevallen, zo fris en fruitig op m'n stalen ros! Welkom Trijs: herkenbare taal van je. Een borrel hielp me om wat meer op de praatstoel te komen tijdens dat soort gelegenheden. En kon ik zowaar sociaal doen. Zonder die borrel kom ik niet zo makkelijk "los" en kan daardoor wat nors/stuurs over komen. Terwijl ik best een toffe gast ben.. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. (Maar wel blijven zoeken.. Het komt ons niet aanwaaien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 ah, daar he je den aggiegator terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 wilde net uitloggen, maar daar had je de ice man terug... (die mijn fietske stal! Ben er ZEKER van ) jammer dat ik geen links meer mag plaatsen, had er anders nog een goeie voor u. Maar GOED gedaan kerel! Komt allemaal goed! Volharding enzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 goeie middag allemaal, en welkom alle nieuwe mensen!!!!!! ik ben er in en er weer uit, ben vandaag goed ziek, heel erg duizelig en misselijk. ik probeer nog een uur te werken en kruip dan toch mijn bed weer in. misschien tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 voor de nieuwelingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 VM, Ik ben er van overtuigd dat het een herenfiets is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Knap hoor Agnieta, Goh, wat heb ik juist een moeite gedaan vroeger, om er bij te horen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Tja, wie wil er niet graag bij horen. Bij z'n klasgenootjes bijvoorbeeld. Altijd beter dan gepest worden. Of links liggen gelaten worden... Ehh... links worden liggen gelaten... Nou, links laten worden geliggen... Links geliggen worden laten? Nou ja, dat laten we maar even links liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Er kwam vanochtend een grote vrachtwagen aanrijden, Stopte op de stoep, voor de deur van de zaak. Nam alle mooie, grote apparatuur mee. Zaak is leeg, kaal.. Even slikken was dat, bij de aanblik van die grote vrachtwagen. Weer een episode afgesloten in dit leven. Open stellen voor alle nieuwe dingen die komen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden