Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi Had, Will, Willy, Willie, eender man, you know me ;)

Erug kalm momenteel hier. Wacht al een halve dag op het eerste bootje. Goed voor mij, slecht voor de firma.

Zo heb ik wel wat extra tijd hé ;)

Ga je goed, ouwe rakker .??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jopie, kreeg een redelijk flashback, eerlijk gezegd. Verschil nu is dat ik werkelijk heel hard van haar hou, en dat was in mijn vorige relatie minder zo.

We hebben er uitvoerig over gepraat en daarmee moeten we nu verder. Ik zal dit moeten leren accepteren......tot op zekere hoogte dan natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

Ha de Will se!! Grenzen jong- grenzen aangeven... ondertussen "ken" je het vrouwelijke deel van de bevolking toch wel dacht ik!! :heart:

Ice-man sterkte en succes dit weekend!!

Tja jane, geduld enzo he.....

(hoewel ik als ik HEEEEEEEEEEL eerlijk ben , ook slecht ben in afspraken.. ik maak ze dan ook niet!)

Joops terug op de camping? Ik weet al niet meer... hoe het ook alweer afgelopen is met de schilderij van de elanden op de schutting....

AR! Beginnen bij t begin, met broer, en dat kan best eerst virtueel vind ik dan!

Enneeeeeeee wie was het ook alweer die er niet zo goed tegen kon dat "men" op iedereen apart reageert??

Tja, hoe anders dan,

bedoel maar forum bestaat nu eenmaal uit meerdere mensen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo VM, ik ben nu wel online maar meng me pas weer in de gesprekken bij "ditjes en datjes" wanneer ik een week droog sta, ik zit nu op dag drie.

Wel lees ik dagelijks het forum na om toch enigszins op de hoogte te blijven.

De groeten aan een ieder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Gisteren zat ik lekker bij mijn vader en stief koffie te drinken toen mijn telefoon ging; De buurman. Hij vroeg of hij langs mocht komen. (Hij was overigens zelf ook niet thuis, anders zou bellen zo dom zijn. :P) Om 22.00u zou het zo ver zijn, maar natuurlijk kwam hij te laat. Vond ik ook niet zo erg, want er was net een programma op waarvan ik zeker wist dat hij dat niets vond. En vervolgens hebben we vier uur lang op de bank geknuffeld.

En mijn klachten waren opeens als sneeuw voor de zon verdwenen en het enige wat ik kon denken was; Ging dit maar nooit over....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor en bij onze Appie was ie van de week één eurootje per stuk, en lekker dat die waren mmmmmmm jammeldejammel. Heb er dus gelijk maar vijf gekocht, 3 voor de Bol en 2 moesten de honden en katten delen.

Nou binnen een mum van tijd waren ze weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...