haddock Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hey, Willie, is it you talking or your willy? Gooi es 'n bootje los die eigenlijk vastmoed. De houdtmoeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hoi Had, Will, Willy, Willie, eender man, you know me Erug kalm momenteel hier. Wacht al een halve dag op het eerste bootje. Goed voor mij, slecht voor de firma. Zo heb ik wel wat extra tijd hé Ga je goed, ouwe rakker .?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ja Jopie, kreeg een redelijk flashback, eerlijk gezegd. Verschil nu is dat ik werkelijk heel hard van haar hou, en dat was in mijn vorige relatie minder zo. We hebben er uitvoerig over gepraat en daarmee moeten we nu verder. Ik zal dit moeten leren accepteren......tot op zekere hoogte dan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 He, don't behave, but be good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hé die Will, volgens mij hadden wij een afspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 He die BB, je lijkt wel 'n wijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ben ik ook haddock en wel een hele lekkere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Klopt bb, juist is juist en vandaag ga ik die even inlossen Jij lekker wijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goede middag, Ha de Will se!! Grenzen jong- grenzen aangeven... ondertussen "ken" je het vrouwelijke deel van de bevolking toch wel dacht ik!! Ice-man sterkte en succes dit weekend!! Tja jane, geduld enzo he..... (hoewel ik als ik HEEEEEEEEEEL eerlijk ben , ook slecht ben in afspraken.. ik maak ze dan ook niet!) Joops terug op de camping? Ik weet al niet meer... hoe het ook alweer afgelopen is met de schilderij van de elanden op de schutting.... AR! Beginnen bij t begin, met broer, en dat kan best eerst virtueel vind ik dan! Enneeeeeeee wie was het ook alweer die er niet zo goed tegen kon dat "men" op iedereen apart reageert?? Tja, hoe anders dan, bedoel maar forum bestaat nu eenmaal uit meerdere mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Alhoewel ben ik hier in mijn eentje..... dus tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hallo VM, ik ben nu wel online maar meng me pas weer in de gesprekken bij "ditjes en datjes" wanneer ik een week droog sta, ik zit nu op dag drie. Wel lees ik dagelijks het forum na om toch enigszins op de hoogte te blijven. De groeten aan een ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 VM Het blijven toch de meest complexe maar mooiste wezens onder ons hoor Groetje ook aan jou Taurus ;- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hey! "stier"!! denk dat je misschien toch al wel, zelfs al is t "maar" 3 dagen al heel trots mag zijn!!! sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Tja willie, t hangt er maar vanaf hoe je t bekijkt he.. Mooie meisjes kunnen mij met momenten ook bekoren, daar nie van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Denk, laat ik het hier ook maar even melden voor de geïnteresseerden. Van af woensdag ben ik in handen van verslavingszorg en GGZ voor minimaal 4 weken. Ik wens iedereen succes met hun al dan geen strijd en hou het zo droog als je kan/wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Marcelleke, heel veel sterkte, kracht, moed en wijsheid van mij kerel. Only the strong survive, en daar hoor jij bij !!! Laat je zeker horen als je kan en als nieuw terugkomen hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemiddag! Gisteren zat ik lekker bij mijn vader en stief koffie te drinken toen mijn telefoon ging; De buurman. Hij vroeg of hij langs mocht komen. (Hij was overigens zelf ook niet thuis, anders zou bellen zo dom zijn. ) Om 22.00u zou het zo ver zijn, maar natuurlijk kwam hij te laat. Vond ik ook niet zo erg, want er was net een programma op waarvan ik zeker wist dat hij dat niets vond. En vervolgens hebben we vier uur lang op de bank geknuffeld. En mijn klachten waren opeens als sneeuw voor de zon verdwenen en het enige wat ik kon denken was; Ging dit maar nooit over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ken het gevoel Madeleine. Geniet er van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hoi allemaal, Hier alles droog en een druk weekend voor de boeg. Dus ik maak maar ff een pact voor mezelf voor t weekend en ben er maandagochtend weer. Allemaal een goed weekend! Groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ik dacht trouwens dat de nieuwe haring al een week binnen was? Kennelijk niet, want er is weer Shantykoor en dat toch echt van de visboer en dat doet hij alleen als de nieuwe haring binnen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ja hoor en bij onze Appie was ie van de week één eurootje per stuk, en lekker dat die waren mmmmmmm jammeldejammel. Heb er dus gelijk maar vijf gekocht, 3 voor de Bol en 2 moesten de honden en katten delen. Nou binnen een mum van tijd waren ze weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Van de week ook haring gescoord bij de Appie. Waren heerlijk. Ik heb mijn portie Shantykoor dit jaar al gehad. Vorige week stonden ze op de hoek, deze week voor het huis en op de laatste zaterdag van augustus zijn ze er alweer. Het is wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 sjonge, een mini-draadje vandaag welterusten dan maar allen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden