Metijs Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Ik kom ook maar even dag zeggen. Ondanks het mooie weer (of dankzij) hier toch ff een dipje. Gedachten als: "ach eentje kan geen kwaad", of "ff een paar slaapmutsjes, ik heb morgen toch niks..." 't is maar goed dat ik op het Dagpact sta! En fijn dat ik hier ff kan spuien. @ Knorr! pas op! Ik ging met mijn honden lopen toen ik stopte met roken. Die beesten hebben inmiddels een joekel van een conditie! (Ik moet brood meenemen en een survival-pakket als ik een blokje om ga! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Wijfie, een antiedepressivum is niet verslavend. Als je het halveert per maand ben je er zo vanaf. Dit kun je niet vergelijken met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Metijs je gaat goed! En je weet "eentje" kan wél kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 @ Metijs En dan is het ook nog een duits herder, ben idd bang dat ik maar een survival-pakket ga aanschaffen. Ik ga naar bed, weer een dag zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Goed werk Knorretje:) Joehoeeeee Lytse er is Darten op rtl. 7. Bol gaat zitten genieten mensen. Kipnuggeltjes en een kurkedet op schoot. Wat wil een mens nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Bedankt voor de tip Bol. Hier verder niet veel nieuws te melden. @ Sowhat: ja, lekker hè, zelfgemaakte rabarber! Na de vakantie heb ik altijd zin in zelfgemaakte dingen. Als je uit eten gaat krijg je toch vaak sla of zo. Ook heel lekker, maar daarna wil je weer eens wat anders. @ Metijs: waakzaam blijven! Goed dat er weer een droge dag op zit; ook voor Knorr! Welterusten allemaal. Ik heb het ook droog gehouden en sluit me aan bij Bollie, voor darts! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 ha die Alf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Dag Frummers, Een van de moeilijkste droge dagen. Ik meld me af. Morgen wordt een makkie hoop ik Slaap lekkker! The Iceman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden