AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Originally posted by: SowhatAR Kun je er wel met W over praten?quote> Ja, we kunnen praten, maar ook dat is te veel.Er is W ook te veel aangedaan.Lief Sow, maar hou maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Originally posted by: AgnietaAR; Jij hoeft niets bij mij, helemaal niets.Ik doe mijn ding zoals jij de jouwe doet.Samen, maar uiteindelijk toch zelf.Het is fijn te weten dat jij en ik weten ergens of opiemand terug kunnen vallen. Ik heb een netwerken met mensen gemaakt.Zowel hier, virtueel als ook in real life.Dat is belangrijk, daar begint herstel Ap.Wat ik lees van jou, doe jij dat ook.Het werkt zolang je er aan werkt.Maar niemand, hoe graag je ook zou willen, kan dat voor je doen.En dat moest ook niet, ik heb mijn verantwoordelijkhedenAl zolang niet genomen, het wordt nu weleens tijd ik dat wel doe, zelf.Wat hem dat betreft ga je zelf en alleen dat pad, dat pad is de jouwe.De mijne is de mijne.Delen mag, steun en hulp vragen ook.Accepteren is nog belangrijker denk ik.Ieder voor zich bewandeld zijn, haar leven.Ieder voor zich maar daarom mag het wel hand in hand,samen naast elkaar.Om het draaglijk te maken, maar ik kan niet voor jou dragennet zo min jij voor mij kunt.Hand in hand maakt het wel makkelijker dragen.quote> Jezus, Agnieta.Je hebt het voor elkaar.Ik hou van jou en ik zou willen dat het es een keer normaal met je ging.Goede bedoelingen naar een ander, en zelf in de prak zitten.Ik denk ook vaak aan jou, ik gun je rust.Goede bedoelingen en een ander opfleuren terwijl ik zelf * ben, herken ik.Sorry Agnieta, Ik bedoel het goed met jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Ik ga mijn nest in te vol hoofd. Slapen doe ik gelukkig wel, denken is alleen overdag, Ik laat wel weten hoe het gaat. Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 ik hou al van je Agnieta:heart: En ik accepteer je zoals je bent. Alleen nog mezelf accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Ga maar lekker slapen Ap. Je hebt het nu hard nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Hoi hoi, Update van de dag ... Vanmorgen vroeg op kantoor dus kon vroeg aan het lange weekend beginnen. Na het werk even langs kledingzaak in de buurt. Redelijk wat gevonden. Daar wordt een mens vrolijk van :-) Eten gemaakt en daarna wat getuinierd. Toen het wat frisser werd, naar binnen getrokken. Ben daar nl. bezig met wat renovatiewerkjes in huis. Zit zo nog net niet half weg van wat moet gebeuren maar er is geen haast bij. Vanavond aan de deuren begonnen. Zo zonder katers schiet alles wel net iets lekkerder op. 4 dagen vrij ... een beetje een risico maar ben goed volgepland en veel vrienden zijn op vakantie. Nu ik ook weer aan het sporten ga, zal ik in de avond wel eens flink gaan hardlopen bv.. Kom ik voldaan thuis en is er geen fut meer voor de kroeg :-) Bedankt iedereen voor jullie berichten. Ze zijn een echte motivatie want ze sta je niet alleen grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Een volle maag doet ook wonderen Albatros. Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 wat een fijne draad vanavond en Albert, ik heb diepe bewondering en zorg voor jou. Je moed om je zo te openen naar ons. En tegelijk, wat een zware weg heb je nog te gaan. je ziet aan hier wel als in een spiegel wat een kanjer je bent he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Welterusten Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Heftig (droog) dagje. Ik hou er ook mee op voor vandaag. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Truste Metijs, slaap wel!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Moet je nog niet slapen, Jane? Of heb je nachtdienst? Ik moet wel slapen. Had eigenlijk drie uur geleden al willen liggen, maar toen kwam er een hele interessante film op.... Ik ga maar eens naar mijn bedje. Droog. Welterusten! AR; Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 hoi Made, ja ik heb nachtdienst. slaaplekker meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden