Spring naar bijdragen

woensdag, 10 juli


albatros

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Sowhat en Agnieta.

Geen zonnetje hier, straks maar eens kijken of we nog wat kunnen verwachten vanmorgen.

Leuk dat je alvast koffie en thee hebt gezet Agnieta.

Lekker bakkie:)

Maar het verbaast me wel: zaterdag nog gaf je aan dat dit soort dingen één van de redenen is dat je afhaakt op dit forum.

Waarvandaan dan deze spontane aktie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, ik vind het hartstikke leuk dat je zo'n ontbijtje maakt.

En ik laat het me dan ook prima smaken.

Maar de surprise van je opmerking van zondag was minder leuk.

Zoals ik maandagochtend vertelde voelde ik me behoorlijk gekwetst zowel door jouw opmerking als door die van Hots.

Maar goed, mezelf even pittig toespreken had tot gevolg dat ik al snel kon lachen om het gebeuren, dusss.

Maar toch.... rare manier van verrassen blijft het wel: eerst aangeven dat dit soort dingen reden zijn om af te haken en dan zo'n persoon suprisen met hetzelfde :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... de bewolking trekt naar het zuiden zodat alles dicht trekt, maarrrrrr er vallen flink wat gaten in de bewolking zodat het hier en daar zonnig wordt.

Pfffff. het kan vriezen, het kan dooien.

Supriseparty wat betreft het weer dus :D:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mezelf pittig toespreken omdat ik het onzinnig vond en vind te blijven hangen in dit soort gekwetstheden, beetje meer 'nuchter' tegenover alles staan, en ook kijken wíe zoiets zegt en in welke setting.

Maar als jij om deze dingen afhaakt van een forum... zou ik ook geen koffie meer zetten hier als ik jou was Agnieta, dan ga jij wel heel erg tegen je eigen gevoel in toch?

Maar goed, genoeg hierover.

Ik hoop dat je een goede dag hebt verder.

Ik ga hier ook aan de slag.

Voor iedereen een fijne dag en moge de gaten in de bewolking recht boven jou vallen, hahaha.

Voor wie het moeilijk heeft... heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach.......Ag

jammer hoe je overwegend schrijft

de laatste tijd

ik begrijp je niet eerlijk gezegd

lees via zoeken eens na

je benadrukt vaak anderen in postings

meestal negatief

en wat voeg je toe

aan positiefs?

Als ik invul dan heb je het zwaar

laat weten als we je kunnen helpen

en houd het bij jezelf

als ik zo vrij mag zijn.ag

en ja zonnig hier nog Von

fietsdag met kees

rust meestal een zegen op:rose:

en of ik vanmiddag naar het strand kan

of de broodnodige achterstallige dingen kan

gaan doen, wacht ik nog even af.

fijne dag mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goiemorgen,

bbq was echt top, nog meer onverwachtse bezoekers, zelfs eentje uit frankrijk. echt een fantastische avond, salsa muziek op de achtergrond, zeer goed gezelschap en omdat er zoveel mensen meer waren dan gepland (maar liefst 5!!!) zit ik voor de verandering eens niet met een berg voedsel wat overbleef. ook een x lekker....

nu mezelf klaarmaken want bij de drukker laat ik een you tube filmpje maken. spannend!!!!

gula, t lijkt erop dat je heerlijk in de buurt van appelscha zit, iig een prachtige omgeving, hoewel drenthe gewoon heel erg mooi is. wat goed dat je er door bent, had niet anders verwacht, zoveel kracht!!!!!!!

fijne dag allemaal, ik moet gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ingelogden :rose:

Ha die Jane, ik heb vandaag ook een tandartsbezoek... kwam door

een zgn. harde 'noot', schijnbaar, want zeker weten doe ik het

niet. In ieder geval had ik een wit stukje van een kroon

in m'n handen.

Voor zowel Agnieta en Yvonne zou ik zeggen: Ga even

allebei in je eigen hoekje afkoelen ipv hier de sfeer

naar beneden te halen. Praat het uit via PB. :)

Kan me niet schelen van wie de 'koffie' komt,

ik moet het nog steeds hier in het echt zetten, ha, ha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Ik log even in om te reageren op de postings van Agnieta:

Laag bij de grondse reacties vind ik dit en zeer oneerlijk.

Het is inderdaad erg dat je het zwaar hebt Agnieta, maar om op deze manier steeds alles te verdraaien wat van Yvonne komt, wat geeft jou dat recht? Geeft jou dat misschien een goed gevoel?

Ik ga meteen weer uitloggen, vandaag wil ik positieve energie en die komt nu niet van hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koffie is wat bitter vandaag....

Ik meld me pas laat omdat Internet er hier uit lag.

Ook vandaag hou ik het droog en wens iedereen toe dat ie hier op het forum (of ergens anders) vindt wat ie vandaag nodig heeft!

Tot later vandaag.

(Hoe laat is er verse koffie vanavond? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een goede middag allen,

Zo weer lekker gewerkt.

nu 6 weken in verpleeghuis.

Zaak precies 10 dagen gesloten nu.

Voelt nog steeds wat vreemd.

Werken, met tilliften, en mensen aankleden op bed, blijf ik nog moeilijk vinden.

Baal daar een beetje van, moet het nu toch echt onder de knie gaan krijgen.

Ja, met z'n tweeen werken is geen probleem, maar ze willen dat je dat ook alleen kan.

Pfff. maar blijven oefenen dan.

Hoe dan ook, geen suiker, en geen drank vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Vannacht had ik moeite om in slaap te komen, omdat ik lag te piekeren. Ik ben uit bed gestapt en heb antwoorden gezocht op internet en gevonden.

Vanaf hier trek ik mijn eigen plan, ongeacht wat een ander daar van vindt. Ik heb groenten, fruit en noten (ongezouten en ongebrand, bij de notenboer) gekocht. Ik heb gisteren nieuwe aardappelen en sla van mijn vader gekregen, uit zijn tuin. Straks ga ik mijn maaltijd eraf lopen. Ik heb een weekmenu voor het eten gemaakt en moet elke dag eten wat er op het menu staat. En, er komt geen bier (5.0) in huis voor visite (want dat zuip ik zelf op en daar blijf ik in hangen.) Ze kunnen tegenwoordig 0.0 bier krijgen en anders gaan ze maar naar huis. Als ik niet voor mezelf zorg, dan doet niemand het.

Wat er verder gebeurd in mijn leven zal ik vanzelf zien. Ik ga me niet meer druk maken om bijzaken. Het gaat erom dat ik gelukkig ben met mezelf en niet gelukkig op basis wat anderen van me vinden of denken.

Jullie hebben hier verder niets aan en jullie mogen heus scrollen, maar ik wilde het even kwijt.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Madeleine, ik hoop dat je dit vol kan houden. het gaat niet van vandaag op morgen hoor, dat is een lang groeiproces, maar als je eenmaal gestart bent zal je zien dat je heel gauw sterker en sterker wordt.;)

Zo zeg ik heb vandaag echt heel hard gewerkt. iedere week moet er bij ons wel iets veranderd worden en als ik dat dan doe, staat het morgen weer anders. Nu heb ik echt alles mooi opgeruimd, vogels en knaagdieren zijn allemaal naar boven gegaan incl. kasten, alle hokken benches , vangkooien enz. Het bestuur is tevreden.

Het was vandaag heerlijk werken en iedereen was vriendelijk naar elkaar.

De stagiaires hielpen erg goed mee, ik hoefde het alleen maar te vragen.

Das fijn werken zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die Madeleine,

Goed plan lijkt mij.

Ben zelf ook ongeveer op die manier bezig nu.

Heel gezond eten, geen suiker, en goed voor mezelf zorgen.!

Uiteraard geen alcohol.

Dat moet je idd zelf doen.

Geeft trouwens ook een goed gevoel over jezelf, en als het goed is, ga je daardoor steeds beter in je vel zitten.

Zeker, met wat extra beweging.

Doe s'morgens mee met de ochtendgym om 6.00 uur.

Goed bezig zijn we toch!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...