Spring naar bijdragen

Donderdag 11 juli 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even inloggen voor de jarigen en om te zien of ik ook zo'n mooie slinger kan produceren: Proficiat Hannah en Bikkel.

:sun:B):musicnote::heart::present::P:moon::musicnote::rose::light::):sun:B):musicnote::heart::present::P:moon::musicnote::rose::light::):sun:B):musicnote::heart::present::P:moon::musicnote::rose::light::)B):moon::camera:

Wel typische vrouwenslimheid om kort voor de verjaardag (voor zover dit klopt, want dat is altijd weer even afwachten) toch nog maar even een "wie is wie" te schrijven om nog net te kunnen zeggen: Ik ben een vrouw van ... :)

Hoe dan ook, welkom Bikkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ken t spul niet ag, maar ik denk dat ik middel op middel ook niet aandurf. dus ik snap dondersgoed wat je bedoelt.

dan toch maar naar de kern aggie, jouw tipje ontsluieren voor jezelf.

of doordrinken. wat ik ook nog wel snap.

niet dat ik t wil en doe, maar snappen doe ik je wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en baclofen dan? of is dat een fabel dat je trek weggaat of minder wordt...

ik drink niet meer vanuit problemen al vind ik het wel lastig soms als ik t moeilijk heb om niet automatisch een wijntje te nemen. automatisme...

en natuurlijk verdoft het even. heerlijk sosm. maar dat neemt t probleem niet weg. niet voor mij tenminste.

maar elk verhaal is anders en toch te zelfde.

en elke reden is anders

en daar kan niemand over oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha wijffie, daarom denk ik ook dat de online behandeling hier beter voor mij werkt. welke hulpverlener dan ook, er zitten er toch een paar tussen die je dat gevoel geven. of we laten t toe...

ik ga ff niks doen, na t werk, gezogen, gedweild, keuken van de buitenkant, badkamer, hond gewassen en ik zelf.... nu total loss. morgen weer lange dag naar tilburg, dit x met de auto want ze werken aan t spoor...

dus nu ga ik even genieten van een boek en wat lekkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allemaal,

Vandaag heb ik mijn dag niet, dus na het boodschappen doen e.d. eerst naar bed geweest.

@ Hannah: ik wens je een goed jaar toe!

:musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::)

@ Bikkel: welkom hier. Ik kijk zo bij "wie is wie". Ik hoop dat je je thuis zult voelen hier.

@ AR: ik denk aan je.:heart:

Nu eerst maar eens aan het eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he lytse, wat naar dat t niet goed gaat met je. of gewoon je dag niet, of pijn.... ik hoop dan maar t eerste. wel goed voor je rust gezorgd!!!!

metthijs, wie weet werkt het juist andersom.... eerst je kern aanpakken, hoewel ik het zooooooooooo knap vindt dat je je alcohol aanpakt. en ach, ik ben geen deskundige... ik vind beide opties heel goed. of tegelijk maar als jij denkt of voelt dat dat te zwaar wordt, niet doen. ben alleen bang dat je een soort terugval mbt alcohol kan krijgen als t te pittig wordt. maar nogmaals, ik ken jouw 'tipje' niet.... mijn tipje was niet vergelijkbaar met die van AR, maar toch vind ik at jullie gewoon zo ontzettend goed bezig zijn. echt waar. ben ook benieuwd naar de dag van AR, de ha.

verder.... ik heb een volle dag gehad, en morgen dus weer een zeeeeeeeeer lange dag, ik ben moe, was vanaf vijf uur wakker en daarna zeer onrustig en veel nachtmerries. ik ben soms net een klein kind... maak je iets mee, zie je iets zwaars op tv... dan droom ik ervan....

en nu omdat ik slecht in mijn vel zit komen er meer nachtmerrie scenario's bijkijken. aan mij om op tijd op te staan voordat te me opvreet.... en nee, t heeft niets met verleden of emdr te maken om diegenen gerust te stellen...

ik ga even eten, lekker voor mezelf gekookt:

geroosterde aardappeltjes in de schil, sjalot en gepofte knoflook, gegrilde tomaatjes en een biefstuk van heeeeeeeeelijke kwaliteit... even een verwenmoment oor mezelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Naltrexon. Het is een soort vervanging van Revia. Waarom de arts hiervoor heeft gekozen toen ik om Revia vroeg weet ik niet, maar het werkt bij mij heel goed. Het haalt bij mij de trek weg die er nog steeds was na 5 maanden droog staan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal.

Ja belangrijk vind ik dat wat je ook slikt, het je helpt om adb. te worden en te blijven.

Hier lekker gewerkt op de d.a.

Baalde wel een beetje want nu had ik gisteren zo fijn gewerkt op de basis, alles opgeruimd en de vogels en konijnen stonden zo zoals het bestuur het wilde. Vandaag is alles weer veranderd en daar baal ik wel een beetje van.

Gisteren zoveel tijd en energie in gestoken helemaal voor niets. Maar goed, nu staat het toch beter en hebben we meer ruimte voor de knaagdieren en vogels.

Hoop dat het nu een poosje zo blijft staan want voor het zelfde geld moet het volgende week weer anders omdat iemand dat weer mooier vind.

Verder een eendje met een vishaak in haar bekje, naar de dierenarts gebracht. Ze kon het er niet helemaal uit krijgen en we moeten het diertje weer terug zetten in de natuur. Een stoer diertje hoor want ze heeft geen kick gegeven. Kon ook niet met een paar van die grote vingers in haar bekkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Zenuwpees ten top ben ik,

hartkloppingen, kotsmisselijk zonder overgeven, trillen als een rietje omdat ik morgen weer es naar mijn huisarts ga.

Nou ja mijn huisarts? Die heb ik twee keer gezien en is inmiddels met zijn praktijk gestopt.

Het is nu een vrouw geloof ik al een paar jaar (10).

Ben niet bang voor de huisarts hoor (wel voor de tandarts)

Ben bang voor mezelf voor wat er allemaal in mijn hoofd zit wat ik weggestopt heb.

En ik moet morgen open kaart spelen, altijd maar zeggen dat het goed gaat, gaat niet meer.

Ik kan het niet meer verbergen, dat het niet goed gaat met mij, ze zien het aan mijn hoofd.

Ik wil jullie zoveel vertellen, maar eigenlijk overbodig, ik kan door jullie niet geholpen worden in dit, en ik haal misschien dingen in jullie naar boven die jullie niet willen, dat is wel het laatste wat ik wil.

Laat me maar en besteed er niet zoveel aandacht aan.

Moet het zelluf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...