Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Goedemorgen frummers. Weer een dag begonnen. Ik blijf het pittig vinden na een avonddienst een dagdienst te hebben. Maar ja, wat mot dat mot. Intussen staat de thee te trekken en de koffie door te lopen. Even de rest van gisteren bijlezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Eerst maar even de slingers ophangen. Hannah is jarig. Hannah, ik hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt. Ik hoop dat je een mooi jaar vóór je hebt liggen. Van harte meis (()) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ik lees over het tipje en het verdriet van Albert. Wat moet er veel in je koppie rondtollen man. Wat goed dat je, ook al kun je zo moeilijk praten, nu hulp gaat zoeken. Meer dan een paar virtuele armen om je heen slaan kan ik niet ((())). Ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Hoi Von, ook goeiemorgen ook een bakkie? niet vers meer helaas maar wel pittig. Hannah van harte meis geen taart voor mij vandaag wel een slinger voor jou :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Goede morgen, Hannah van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Jane, je eigen slinger:heart: doe maar veel koffie. DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Zo, douche en rondje hond gehad. Poes kwam met een vogeltje naar binnen, gelukkig al wel dood. Heb verbijsterd toegekeken hoe ze dat beestje in minder dan vijf minuten met huid en haar, met snavel, poten en vleugels bedoel ik dus, naar binnen werkte. Er bleef echt geen kruimel over.... Ik vond trouwens dat ze de roep van de reclame 'aan taaaaaaaaaaaaaafelll' wat mij betreft iets te letterlijk nam Volgende keer mag ze weer buiten eten... En nu... huphuphup op weg naar mijn werk. Luitjes, ik hoop dat jullie een mooie dag er van kunt maken. En sterkte voor hen die dat nodig hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Originally posted by: AgnietaGoedemorgen..Hannah; Gefeliciteerd:present:DAGPACT;Albert LytseknorrAgnietaquote> goede morgenHannah van harte,vandaag weer hard aan de klus, het gaat hier best okee.Morgen komt het grind voor de achtertuin. dus vandaag de tegels eruit en naar de vuilstort.Hoop werk dus. Maar nu eerst een bakkie en dan hondje uit en aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Van harte gefeliciteerd Hannah. Ik hoop dat je met de familie een moie dag zal hebben. Draagt je hond ook een feeststrik? Goeie morgen mensen. Dadelijk dienst. Er rijdt vandaag iemand mee die het allemaal wel eens mee wil maken. Altijd leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Vonnie wat fijn dat je kat niets heeft laten liggen zeg. Die van mij hebben een jong konijntje mee gebracht, en de helft voor mij laten liggen. Is dat lief of is dat lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 lief:D mijn poes laat het hele beest voor mij over; laatst een hele troep kraaien in de aanval, ik snapte er pas wat van toen ik Ziggy met een jonge kraai zag lopen. En keurig voor de voordeur deponeerde, opeten ho maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: knorr Originally posted by: AgnietaGoedemorgen..Hannah; Gefeliciteerd:present:DAGPACT;Albert LytseknorrAgnietamirandagoede morgen:moon:En iedereen natuurlijk een fijne dag!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: miranda Originally posted by: knorr Originally posted by: AgnietaGoedemorgen..Hannah; Gefeliciteerd:present:DAGPACT;Albert LytseknorrAgnietamirandagoede morgen:moon:AcerEn iedereen natuurlijk een fijne dag!!!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ben weg kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 goedemorgen allemaal, en voor hanna een verjaardagknuffel en voor AR een goed-zo-man!!!!!knuffel. open en eerlijk tipje. maar wat triest en zwaar dat dit maar een tipje is. en hoe goed dat je er hulp bij gaat zoeken. naast een goede psych kun je ook dingen laten 'helen' als je daar voor openstaat. psych hielp voor mij niet, ik zakte verder weg omdat ik het niet 'vast kon grijpen' er niet naar kon handelen. EMDR hielp wel en daarna p spiritueel gebied, iets dat ik nog steeds nodig heb wil ik in balans komen of blijven. wat me nu best zwaar valt maar ik geef niet op. misschien klinkt ik hier meestal wel opgewekt, zo ben ik ook, maar draag ook veel verdriet mee. en wat ik zo sterk bij jou vind AR, is dat je er doorheen wilt gaan, niet er omheen. dan wordt de weg naar heling ook zo lang. en als we gaan drinken, gaan we zwalken en wordt die weg niet gevonden. dus petje af voor jou en iedereen die hier knokt, dikke kus voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 meer geduld heb ik hier niet voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Originally posted by: acerDAGPACT;Albert LytseknorrAgnietamirandaAcerMetijsquote> Goedemorgen,Aardig uit kunnen slapen (vanavond ook de nachtdienst in).@Hannah - In de gloria! @AR - Fijn dat je er weer bent vandaag@Knorr - succes vandaag. Denk om je rug!@Jane - Slaap lekker vandaag. Moet je veel nachten?@ Poezen die van vogeltjes houden - hou het netjes vandaag!! Ik drink niet vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 @ Stientje, Ik heb ook wel es nagedacht over EMDR. Wil je er wat meer over vertellen (over je ervaring). Hoeft niet natuurlijk.. (Mag ook in PB) Het principe van EMDR heb ik al eens gelezen. Stoppen met drinken is 1, maar ook ik heb zo'n "tipje"... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 oh nog even dit voor AR: zoiets verschrikkelijks mee te moeten maken, ik kan me er geen 'echte' voorstelling van maken, gelukkig niet... elk persoon heeft hier zijn eigen bagage, de één meer dan de ander, maar ik vind je ontzettend dapper!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 metthijs, ik denk dat agnieta een heel redelijke kern van waarheid zegt: juist door onverwerkte tipjes (en de ijsbergen die eronder hangen) maakt het zo lastig om droog te willen of te blijven. emdr heeft voor mij wel geholpen maar ik was niet voorberied op de impact die het op me had tijdens de eerste keer en ik een half uur in mijn eentje in de auto naar huis moest rijden. watervallen van tranen. ik heelde heel snel, juist omdat ik inzag dat het niet 'mijn' schuld was, een ander heeft het me aangedaan. ik was een bange muis geworden (voor mijn ex). maar daarnaast heb ik wel geleerd (door het spirituele) dat ik in het hier en NU echt verantwoordelijk ben voor mezelf. wat ik NU doe, welke weg ik NU kies. oke, mijn verleden heeft me gevormd, absoluut. maar het heden kan ik nu wel naar mijn wens aanpassen, ik ben er sterk genoeg voor. en ik zal nooit meer bang zijn voor mijn ex, noch voor mijn oudste zoon. nooit meer. en dat voelen de heren. en nu gaat het goed, met ons allemaal. pure winst. dit specifiek voor AR: ik moest uit die modus zien te stappen van slachtoffer. en ik was volwassen, jij slechts een kind. en dat maakt jouw toch oneindig veel langer, zoveel meer jaren van opgekropt verdriet. maar..... en echt, knoop dit in je oren... het is niet jouw schuld. je weet het wel, maar voelt het nog niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Goede middag, AR!! Hannah, happy birthday! (slingers maken, zelfs copieren lukt me nog steeds nie, jaja Jane, lach maar) Ik zie Woman ingelogd! Hey lieffie! Sterkte en fijne dag voor iedereen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 En ook welkom Bikkel ( naam!) en ook voor jou happy birthday! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 ook gefeliciteerd bikkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 zielig slingertje al zeg ik het zelf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden