lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 hoi hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Erg rot voor je Hot. Hoi hoi Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Een echte tuindag gehad. Gesnoeid, in de tuin zitten lezen, en vanavond gesproeid. De buren waren er niet, lekker rust. Gula, ik wens je een fijne tijd met mooie nieuwe ervaringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Joris nog gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 op Canvas nu Leaving Las Vegas een must als je hem nog niet kent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 byebye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedenavond allen, Voor ons was het ook een tuindag. We hebben alle plantjes nu geplant en ik ben aan het onkruid wieden en snoeien geweest. Helaas moest ik stoppen vanwege die rot nek. Wel lekker buiten gegeten e.d. Echt genieten is dat. Ook nog bij de buurman op verjaardagsvisite geweest en het kleinkindje bewonderd. Altijd goed natuurlijk. @ Gula: in gedachten reizen we morgen met je mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Iedereen weg, dus ik ga ook maar even wat anders doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 @ Marc: ik zie je in de gang staan. Wil je a.u.b. vertellen hoe het nu met je gaat? Klopt het dat je opgenomen bent geweest? Ik mis onze zondagochtendconcerten. Ik hoop dat je dit leest. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Avond, idd Leaving Las Vegas!!! Verder nogal moe... (heb de hele middag aan de "verbrande lippen van Jane liggen denken) Daarstraks nog een "grappige" per toevalle confrontatie met vriendin! Was lachen!!! Hots! Je weet he! Je kan me altijd bellen als ge da wil! Gu-gu!!!! Gaat prima lukken allemaal, ik zeker van! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedenacht Ik keek even zag bekende namen Kwam nog langs je oude huis Haddock aan de dyk, illegaal.. Grappig... Mensen Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Hallo Marjo, Ik kwam me nog even droog afmelden en jij en ik zijn de enige ingelogden. Hopelijk gaat alles goed met je. Welterusten voor jou en andere lateriken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden