Spring naar bijdragen

vrijdag 19 juli


albatros

Aanbevolen berichten

Middag,

ben der maar ff, beperkte inlog tijd hier op de camping!!!

Gisteren kikkerbillen besteld hier, kwamen ze opgediend op een langwerpig bord, met hun benen wagenwijds open...

hmmmm had al direct geen honger meer!!!

Lees en reageer van avond nog ...

Mami!!!! :sun: (en nie lops he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is wamme Akkie. Heb wat boodschappen gedaan, m'n terras geveegd, bed opgemaakt en wat gepoetst meer niet. Hang een beetje hier en daar.

Dat komt omdat ik me verslapen heb. eigenlijk niet goed voor mij, dan ben ik de rest van de dag vreselijk duf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heee lieve spud!!! schat, wat is er met die vriend, dezelfde als toen? schop maar om je heen hoor, het raakt mij niet, t is ook niet persoonlijk. anders schop ik terug hoor!!! grapje... ik liep net ook even te tieren. heb ik verdorie 40 schetsen gemaakt vandaag, kom ik net terug van postkantoor, heeft mijn pup alles met haar tanden bewerkt.... potlood is ook opgegeten.. nou, positief zien: nu hoef ik vandaag niet meer te werken!!!!!!!!

dikke knuf spud, lekker voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee meis, ik weet dat t filmpje niet is gelukt. ik krijg mijn werk vandaag en gister ook niet weg.ligt aan mijn computer. lastig want ik ben over mijn deadline heen, t werk is klaar alleen steeds is hij op 100 procent en als ik dan erop klik, is t 62, of 89 of.... en dan weer t zelfde liedje. dus die van jou ging ook niet. ik baal. had ik je de uitzenddata niet gestuurd?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie het is heel menselijk dat je je zorgen maakt en gaat speculeren wat het allemaal kan zijn.

Als je zegt dat je het gevoel hebt dat het je niet gegund is, lijkt het net of er een onzichtbare kracht jou je geluksgevoel af pakt.

Ik denk niet dat dat het geval is, dus probeer dat van je af te zetten. Het is niet reëel. Speculeren ook niet maar dat is weer iets anders.

Knap dat je nog steeds niet gedronken hebt sterke kanjer.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zl pino volgende x een kus van jou geven, al vind ik tommy een lekker ding. maar niet de man erachter....

haha lieve schat, ik wil je even een glimlach bezorgen. en ik lach nog steeds, al zie ik die berg schetsen nu op tafel liggen die echt verminkt zijn, grrrr....

@wijffie, onzekerheid is voor mij funest, echt slopend. ik voel zo met je mee. en wie weet, er is zoveel wat een mens kan hebben, werkelijk.... t hoeft niet meteen ernstig te zijn, blijf positief.... en anders beuren we je steeds op, is ook goed hoor!!!!!! iedereen mag er toch doorheen zitten van tijd tot tijd. zo is het. laat t maar gebeuren. oh, ik ben al tien dagen van de AD af, eerst ook heel duizelig maar nu niet meer. ik heb t wel afgebouwd hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga er zo weer uit lieve alleaal, ik ga mijn werk van dichtbij bekijken, de schade opnemen en toch maar wat eten. warm weer doet me minder eten, ook een bijkomend voordeel. alleen jammer dat mijn nieuwe jurk niet is binnengekomen vandaag. heb de hele dag kwijlend voor de deur gelegen.oh nee, ik was aan t werk... nou ja, kwijlend aan t werk. smachtend elke tien min naar de deur gelopen. nu lekker haartjes verven, eten en tv kijken. ik slaap al nachten niet tot amper, waarschijnlijk door de afbouw van AD, de relatiproblemen, ik zit er nogal zwaar doorheen, vandaar dat ik er niet veel meer ben geweest. echt zwaar, maar ik wil positief blijven, grenzen blijven stellen. naar mezelf mbt adb en naar partner, wat ik niet meer accepteer omdat t voor mij funest is. soms is t me te veel, dan ben ik hier dus niet. geen zelfmedelijden, meer bezinning en kracht verzamelen, niks laten lekker qua energie, dus ook niet hier. lastig soms, balans zoeken is tot daar aan toe, balans houden is een kunst op zich.

fijn weekend allemaal, misschien dat ik morgen nog mee kom kijken, anders ben ik aan t zeilen, koppie in de wind. haren door de war, gedachten op orde. daarna waarschijnlijk een weekje weg. neem geen laptop mee, wil rust en stilte dan. liefs van mij voor jullie allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ spud, ah mijn server kan m niet vinden.... moet t boven proberen dan... klinkt goed, banaan in mijn oor. moet jij ook eens proberen, had je die buurman niet oren zeuren!!!!!!!!! en die vriend ook niet!!!! misschien moeten we een bedrijfje starten, geen gehoorapparaatjes maar gewoon bananen. aan t eind van de dag eet je ze op, meteen je vitaminen gehad, de dag erna leveren we nieuwe!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zat vanmiddag al t balen, ik liep even naar binnen voor de telefoon terwijl ik aan t werk was buiten. kwam terug lag alles door de tuin gewaaid, t heeft me een half uur gekost om die 66 pagina's weer op volgorde te krijgen. en nu kan ik opnieuw beginnen hoewel er behoorlijk wat gaten in zitten nu......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Laat voor mijn doen. Vanochtend gewandeld en er stond minder wind dan ik dacht. Ik had een petje mee moeten nemen.

Daarna was ik begonnen met inloggen en kreeg ineens bezoek. Bezoek weg, bericht ook weg! Verder in en om het huis gerommeld: wassen draaien, bed verschonen e.d. Ook lekker in de tuin gezeten, met een grote bos gedroogde Judaspenning. Ik ben de vliesjes en de zaden eraf aan het halen, zodat alleen het middenvlies overblijft. Heel ouderwets,

maar ik wil ze een tijd in de vaas zetten.

De zaden weer uitzaaien voor de volgende jaren.

@ Harry: geen idee of je meeleest, maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

:present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B):present::musicnote:B)

@ Sha: leuk je weer te zien. Je zuster had wel dikke pech! Eenmalig, hopelijk!

@ Stientje: balen van de schade aan je schetsen. Toch maar lekker weg. Ik duim voor mnooi weer.

@ Spud: goed dat je je hart gelucht hebt. Daar is het forum ook voor. Keep it cool babe!B)

Nu eerst even wat anders doen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote stilte hier, maar ja als je morgen vroeg moet werken.... Op tijd naar bed dan maar.

Vanavond alleen een beetje t.v. zitten kijken en zitten verstellen, gaat goed samen.

Morgen maar weer verder in de tuin. Het is bijna klaar.

Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...