Spring naar bijdragen

maandag 22-7-2013


witte

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal

Nou dit is nog nooit gebeurd dat ik een dagdraad open op een doordeweekse dag.

Ik wens jullie allemaal een hele droge dag al is het wel goed

om veel vocht te drinken met deze hitte

Maar alcohol en hitte gaan slecht samen.

Fijne dag allemaal

Ohh sorry voor broodjes, koffie en thee moeten jullie niet bij

mij zijn.... Yvonne ga je gang:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Witske :D:sun:

en een goedemorgen voor iedereen!

Hier alle ramen en deuren al een tijd open

zo snel boskippes doen

en verder vandaag chillen in mijn eigen gecreerde zwembad

wel te verstaan een rubberen opblaasboot gevuld met water :D

klein bijzettafeltje ernaast, flesje water, asbak en puzzelboekje

zo, laat de zon maar schijnen! :rose:

Fijne dag allen

zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwen om 9 uur in de ochtend.

Ist een 'moetje':D

Sha, jouw dagbesteding klinkt onwijs goed.

Ik ga lekker beetje klooien in de tuin, in de schaduw welteverstaan, en hangen in de hangmat.

Ben vandaag vrij en al allerlei smoezen aant verzinnen voor morgen om niet te gaan werken...

Maar ja, een beetje brood op de plank is toch echt nodig. En hier is het; niet werken, geen loon dus toch maar gaan.

Maar das pas morgen, nu snurkt mn ventje in z'n mandje, die andere ligt ook alweer op apegapen. Luie donders. Ze hebben groot gelijk.

Hasta la pasta, take care en ga goed.

Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

De temperatuur is hier net zo, dus bezigheden aanpassen vandaag.

Mijn pleegzoon belde uit Frankrijk om me te vertellen dat oudere mensen veel moeten drinken vandaag. Ik vond het zo lief, want hij heeft ramadan en mag de hele dag niets! Afzien hoor!

@ Wijfie: wat een oen. Negeren is, denk ik, het beste. Jíj weet wel beter nu. Wat fijn is dat hè Wijfie, niet meer bedenken hoe belachelijk je je deze keer weer gemaakt hebt. Geen kater de volgende morgen.

Lekker even genieten van het alleen thuis zijn.

Ik heb vandaag niet gewandeld, want dat zag ik niet zitten. Hou het rustig allemaal. Dat zwembad van Sha leek me ook wel wat.

OPSCHUIVEN SHA....... ik kom eraan! :D

Vanavond ben ik laat. Op verjaardagsvisite en ze weten dat ik niet drink!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stil hier,

logisch ook, met die hitte,

Vanochtend huishoudadresje gehad.

Grote flat, veel ramen

Allemaal gezeemd plus al het hekwerk op de galerij gesopt,plus de hele galerij geschrobd.

Phoe, heb peentjes gezweten.

Maar goed, maar veel drinken(water) vandaag.

Vanmiddag lekker vrij.

Om 18.00 in verpleeghuis beginnen, tot 22.00 uur.

Maar dan is de ergste hitte voorbij (hoop ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Wijfie die lage pijngrens. Heb je het toevallig over mijn manneke? Die is in het verleden zo vaak bijna dood geweest. Die deugniet.:heart: Tot het op een gegeven moment echt zo ver was. Toen geloofde niemand hem meer.;)

En nee hoor ze gaan niet meteen snijden of het moet een spoedgeval zijn.

Poeh Marika ben ik ff blij met een grote tuin en iniminie hondjes die heeeeele kleine drolletjes leggen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff.. wat een temperatuurtje, maar dat wisten jullie al. Dus maar even dit:

Lytse, rapilos: Een oen? Ik weet dat nog zo net niet. Persoonlijk kan ik de humor in dergelijke opmerkingen wel ontdekken. Galgenhumor welliswaar, maar toch, humor.

Dit soort opmerkingen vinden hun oorsprong in ons achterland. En dat is zoals het is, of we dat nu willen of niet. Laten we dat vooral niet vergeten. Don’t shoot the messenger. Die zijn we immers zelf?

We hebben enkel ons voorland om opmerkingen als deze in de toekomst de nekslag te geven. En hoe dat voorland er uit ziet valt, zéker voor de beschouwer, nog maar te bezien. Dat dit beschouwen met de nodige scepsis gebeurt valt hun amper kwalijk te nemen toch?

Dan nog even over de laatste zin van Lytse: “ze weten dat ik niet drink!”. Kennelijk wordt hier vaak belang aan toegekend. Ik zie dat heel anders. Voor mij is enkel belangrijk dat IK weet dat IK niet drink. Dat is een wezenlijk verschil tussen de oortjes en doet het belang van wat “anderen” weten totaal te niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Vreselijk, luxaflexen afnemen met een washandje.

ik ken het, en zeker ook wel gedaan.

Maar dat je het daarna ook nog moest droog maken.

Gewoon slavenarbeid!,

En ja, ook bij mensen gedaan, die veel rookte, waardoor er zo'n vieze bruine aanslag op kwam!

hoop, dat het goed afloopt met je man.

Weten ze dan al wat het is in die kaak, of heb ik dat net even gemist?

Net even een uurtje getukt op de bank.

Ja,ja, wordt nu echt een oud wijf geloof ik:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hot,

Ja, daar ben ik wel goed in; Proberen, zoveel mogelijk aan iemand anders zijn verwachtingen te voldoen

En vervolgens gefrustreerd raken, als dat soms niet lukt (b.v. op mijn nieuwe werk)

Wel een eye opener misschien.!

A3,

Welkom terug dan.

Wist niet eens dat je een ban had, en op vakantie was.

(Oh, erg he, niet eens gemist)

In elk geval, super-goed, dat je al weer 4 weken droog staat:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Wijfie, beide is waar.

Wat Dylan schrijft daar moest ik ook aan denken toen ik je eerste posting las. je bent zo vaak teruggevallen dat mensen weinig vertrouwen in je zullen hebben wat ook logisch is. En ik moest ook wel ff gniffelen om die opmerking.

Dat het je kwetst snap ik ook best maar ja, het is wel iets wat je zelf hebt veroorzaakt.

En dat iemand dat zegt die zelf ook veel drinkt; ach ja, dat is dan maar zo.

Volgens mij is het in een groep heel vaak zo dat het met een paar mensen niet klikt. Zo gaat dat meestal. En dat geeft toch ook nix. Je kunt niet iedereen aardig vinden toch?

Fijn dat je mannetjes kaakpijn bijna is opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie wat ik af en toe wel eens deed was het nog veel erger maken dat dat het voor hem al aanvoelde. De eerste keer werd hij grijs van angst want als ik het zei, zou het wel helemaal erg zijn, daarna kwam hij vaak met een reactie van dat het nog al mee viel, en stopte even met klagen. Maar ik moest het spelletje wel heel geloofwaardig mee spelen anders had ik helemaal de poppen aan het dansen. Maar soms wil het nog wel eens helpen.

Ja en verder maar denken dat hij het toch gewoon moeilijk heeft met zichzelf en jij er weinig aan kan doen. Het is een hele hoop onvrede.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...