Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aha dat dacht ik al Geert. Hij is al vaker op t.v. geweest omdat hij juist zo ontzettend goed is in het maken van klokken. En hij maakt niet zo maar klokken maar ze komen van overal zelfs het buitenland om ze door hem te laten repareren.

Hé maar wat leuk dat je hem gezien hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol,

Leuk, dat je zo met me meeleeft

Doet me glimlachen.

Ja, gaat goed hoor.

Hard gewerkt vandaag, eerst in mijn eigen huis, toen een huishoudadresje in de buurt.

Was toen zo moe, dat ik een half uurtje op de bank heb gelegen.

(Moest ik gisteren en eergisteren ook maar niet drinken)

Verheug, me eigenlijk ook wel op de komende 2 maanden

Misschien eindelijk weer een goede stok achter de deur.

Alhoewel, het voor jou waarschijnlijk een stuk makkelijker is dan voor mij.

Doet er niet toe.

Ben blij, dat je met me mee doet.

Straks, naar verpleeghuis, van 18.00 tot 22.00

Straks worteltjes koken:),

Is je wasmachine inmiddels geinstaleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor die staat op z'n plek en ik kan de was weer doen.

Mmmm worteltjes lekker.

Ja het is voor mij misschien wel makkelijker maar ook ik kan vallen, maar we moeten er van uit gaan dat we deze klus samen klaren hé. :)

Moet je het hele weekend werken of heb je ook een dagje vrij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst een dikke knuffel voor Hots, VM en Jane, en natuurlijk iedereen die ik vergeten ben die het moeilijk hebben.

Nu wil ik even mijn ei kwijt, dan ga ik weer terug in mijn hok :D

Vanmorgen gaan racefietsen, alles ging goed tot in een bocht mijn man werd aangereden door een brommer die op de verkeerde weghelft reed. Gelukkig heeft mijn man weinig, wat schrammen en last van zijn arm, maar zijn fiets ligt wel in de kreukels. We waren ver van huis en moesten thuis zien te komen. Dus de fietsen in een winkel achter gelaten, met een trein naar Den Haag CS en daar door een vriendin thuis gebracht. Daarna weer in de auto van mijn man (een werkbus) om de fietsen op te halen en gelijk door naar de fietsenmaker. Mijn fiets ook maar achter gelaten voor een beurt en nu afwachten. Hopelijk kunnen we via de verzekering van die vent de schade betalen.

Daarna heb ik mijn stuiterende man meegesleept naar een terras aan het strand om even bij te komen. Ik ondertussen doodziek (misselijk, diarree, duizelig, trillen), toch wat gegeten, toen moest ik echt naar huis, zo misselijk. Weet iemand of dit bij de afkick hoort? Ik heb op het strand overigens uiteraard niet gedronken...

Nu beroerd. Zie op tegen morgen. Als ik me dan nog zo voel...

Zo nu ga ik weer even af, zit en blijf.

Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marika,

ik wil je niet onzekerder maken dan je je al voelt hoor:)

maar ik zou iig wel gezegd hebben dat het een vegatarisch bbq is, omdat men er juist bij bbq vanuit gaat dat het met vlees is, denk ik.

Maar dat je geen drank hebt hoeft je niet op te noemen vind ik.

Maar dit is mijn mening en die is niet perse waar natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel allemaal! :present:

Hier is het momenteel tranen met tuiten huilen.

Ik probeer mijn man te steunen, maar hij kan het niet loslaten en scheld alles en iedereen uit (inclusief mij). Ik heb hem geprobeerd mee naar buiten te nemen (ondanks mijn ziek gevoel), heb een bos roosjes en allemaal lekkere dingen voor hem gehaald, maar hij wil niks van me weten. Ik ben nu even alleen op de slaapkamer gaan zitten met de kleine laptop, D zit nog met de grote verzekeraars op te zoeken en uit te schelden. Hij laat het gewoon niet los, er is niets wat we op dit moment kunnen regelen. Maandag ga ik uitgebreid voor hem aan de slag, maar nu is alles gewoon gesloten.

Ik hoef geen bedankje, maar een beetje waardering zou fijn zijn.

Letwel, ik begrijp hem heel goed, hij is van slag en dit is zijn manier om ermee om te gaan.

Ik kan het gewoon even niet meer, ik heb zo mijn best voor hem gedaan en hij vindt het niks waard.

Ik voel me machteloos en ziek en wil gewoon even goed janken, maar dat is niet eerlijk tegenover hem.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, je hebt gelijk, ik schrok echt toen ik mijn lieffie zo zag liggen. Gelukkig heb ik hem nog!

Sowhat, idd mijn man doet al jaren zijn best voor me, maar ik ook voor hem hoor. Hij laat zich alleen niet door me helpen en in een relatie wil je evenwicht, ik wil er dolgraag voor hem zijn en dat is nu wat me frustreert.

Laat mij maar ff lekker janken, is lang geleden om eerlijk te zijn, door de alco. Nu beter tranen uit mijn oogjes, dan bier in het bekkie!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Madeleine, hopelijk smaakte de hutspot van brood, tomaten en uien je, al klinkt het niet smakelijk..

En een vrouw bij de buurman? Dat kan toch ook z'n tante of z'n moeder geweest zijn? Daar zou ik me niet druk over maken. En anders is het ook duidelijk dat je niets meer met hem te verhapstukken hebt.
quote>


Moest even lachen hoor. ;)

Brood voor in de vriezer, tomaat voor een eventuele tosti en ik at vanavond Pasta Bolognese en kwam er op het laatste moment achter dat ik geen uien had voor in de saus, dus vandaar de uien en kan ook lekker zijn op een tosti met kaas/salami/tomaat. ;)

En over het laatste, ja dat kan. Het kan ook van beneden zijn gekomen (we kunnen alles van beneden (winkelplein) letterlijk horen, ook al praten ze nog zo zachtjes). Het kan ook van de voordeur zijn gekomen, want die stond vanochtend open. Ik maak mezelf gewoon gek. En inderdaad, als het wel zo is dan is dat ook maar weer zo. Doe je niets aan. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika en Sowhat: Ik wilde niet echt dood idd, ik wilde hulp. Van de hulpverlening, van mijn man, maar die was er boos vandoor gegaan, doettie altijd als het hem te veel wordt, kan ik me overigens wel voorstellen, beter dan te gaan schelden op mij of de wereld. Mijn geduld-level ligt wat hoger.

Maar ik voelde me alleen, hulpeloos en ladderzat. Dat is mijn eigen stomme fout. Geen smoes voor te verzinnen. Daarom nu een nieuwe dappere poging om te stoppen. Ik zeg poging, want ik weet dat een terugval altijd op de loer ligt. Maar dat ben ik niet van plan. Al is het maar voor mijn man.

Verder kennen jullie mijn situatie (en onze relatie) niet echt. Dus is het moeilijk om daarover te oordelen. Lief dat jullie meedenken hoor, waardeer ik alleen maar, maar het ligt gewoon allemaal ingewikkeld. Het komt nu over alsof mijn man alleen maar voor mij rent en ik niet voor hem. Het probleem is dat ik niet voor hem mag rennen (maar het lekker toch doe :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...