Spring naar bijdragen

Donderdag 8 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frums.

Oooooow veel te vroeg op de ochtend om het over die belachelijke dagdraad van gisterenavond te hebben, ben het dus roerend met Joris eens, laat het er maar bij, zou het liefst alles wissen, bah!

Ik heb eerst Vonnie-koffie nodig want poeh hee, wat heb ík geslapen zeg! Mijn oordoppen doen beter werk dan pillen (moet je ze dus niet innemen he :D)

Nu eerst een paar uurtjes rust, dan naar de kapper en fysio, vanavond mijn eerste NA-meeting en... gevulde Bol eitjes maken, mijn afgesproken beloning van 1 week droog! Yeah! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt lekker een hartje van me leeftijdsgenootje, lekker puh :heart: Sterkte!

Je hebt gelijk Joris, kleine stapjes, daarom in elk geval vandaag weer droog.

En het zou wel lachen zijn als ik een keer met een enorme beker op het forum te komen! :D

Nu heb ik een speldje, een bronzen speldje van een week droog, en gevulde eitjes! Jummmm!

Jopie, mooi gezegd meis. Ben blij zo'n mooi mens als jou te hebben ontmoet, evenals de rest natuurlijk.

Het is moeilijk, maar je gaat goed. Je laat je instabiliteit niet omslaan in drankgebruik en dat betekent dat je toch al een stuk stabieler gaat worden.

Veel plezier bij je vriendin!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Jane!

Ik ben van het bed naar de bank verhuist, dat vind ik al een goed begin! :D

Strakjes lekker naar buiten!

Nu eerst een uur in de wacht hangen bij een helpdesk voor mijn Garmin, steeds problemen met mijn GPShorloge. Nou ja, lekker bakkie koffie erbij en luisteren naar een muziekje aan de andere kant van de lijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela hola,

weer een mooie dag gewenst een allen.

een vraagje mijn kant...waar komt het woord : frummels vandaan..

Of wie heeft t ooit waarom in het leven geroepen?

Het is natuurlijk een uiting van liefde dat snap ik ook wel ;p

gewoon nieuwschierig naar de herkomst.

greetings

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie dan een vaste groep? Want ik kom vaak dezelfde namen tegen of mag iedereen meekletsen, want dat is juist waar ik op mijn moeilijke momenten behoefte aan heb. Want zelfs het lezen helpt mij al, niet dat het altijd even leuk is wat iedereen moet doormaken, maar het is een duw in mijn rug.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nikky,altijd welkom, schrijf vóóral van je af, kom als je het moeilijk hebt, je bent altijd welkom.

Er is gewoon een vaste groep die er al heel lang zit en elke dag komt. En zo'n meeting helpt ook wel mee.

A3: Het is idd een stofje: Adrenaline! En niet uit een potje, haha, maar uit het koppie. Maar ook ik zal mijn huilerige dagen dat ik me door de dag heen moet slepen nog wel weer af en toe gaan krijgen. Ga hardlopen, komt serotonine vrij waarvan je je heel goed gaat voelen.

En post please zoveel als je wilt! Je bent in zoveel opzichten goed bezig! Je lijkt wel een ander mens! Maar wel jezelf blijven he? (Contradictio :P)

Ik ga me lekker laten afmatten, ik barst bijna uit mekaar!

Enne, ik heb weer een nieuw gaaf kapsel, voor de facebookers, zie de pic!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Kom erachter dat ik inmiddels weer 2 maanden nuchter ben. Het gaat goed. Met behulp van Refusal. Ik ging vaak weer drinken omdat ik dan dacht: O wat maakt het uit ik ben pas 2 weken of 2 maanden nuchter. Maar als ik weer een jaar nuchter ben wordt het weer de moeite van het doorzetten waard. Ik weet een rare en niet goede kronkel. Want het maakt niet uit of je 1 dag, 1 week, 1 maand , 1 jaar, 30 jaar nuchter bent. Maar op de een of andere manier werkt het zo bij mij. Dus ik denk dat ik rustig een jaartje doorga met de Refusal en dat ik dan wel weer zonder kan. Dan wil ik dat jaar niet weer verspelen.

Het is nu heerlijk weer. Het heeft vannacht behoorlijk geregend. Maar nu schijnt de zon en het is een heerlijke temperatuur.

Ik heb zin hier nog wat te lezen dus misschien duik ik nog maar in het draadje van gister. Als het te negatief is stop ik wel weer. Ik krijg hier er niet veel hoogte van wat er gebeurd is. Maar ik hoef ook niet alles te weten.

Iedereen nog een fijne dag of avond verder. Houd het droog!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...