Jaap Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen aan de ontbijttafel, neem wat u wilt. Voor de verandering een zachtgekookt eitje erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Druk weekje achter de rug, echter alleen vandaag werken voor de poen. Als ze me nou genoeg zouden betalen dan zou ik altijd 1 dag in de week gaan werken. Voor de rest ga ik mijn mond houden en geniet van mijn koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen Jaap, Lekker die koffie, en een eitje is eigenlijk ook best lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen Sowhat. Wat een stilte hier. Zat even heel snel de draad van gisteren te lezen. En zag de postings van Gula. Gula, ik heb het gevoel dat het niet lekker met je gaat. Nog even en dan zijn de vakanties weer voorbij he? Ga je dan weer aan de slag bij de schooltuin, bij je geit? En dan is het vandaag inderdaad al een jaar geleden dat Niwi overleed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 goeiemorgen frummers:rose: even stilstaan bij Niwi is even een moment stilte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goeie morgen mensen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen Jan en Bol. ik ga aan de slag hier. Ik heb geen idee wat voor weer we vandaag kunnen verwachten, maar nu is het hier zonnig, windstil en nog koel. heerlijk, ik ga lekker de tuin in vandaag, kan ik aardig wat doen.... Voor iedereen een mooie dag gewenst. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen, Ik heb al een klein uurtje in de tuin gewerkt. Doe ik het liefst als iedereen nog slaapt en ik niet " bespioneerd" word. Het is heerlijk buiten. Zeker om wat te werken. Ik weet nog niet wat ik vandaag verder ga doen. Maar ik maak er een goede en nuchtere dag van. Ik wens iedereen een heel mooie dag!!! Sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen allemaal! Alweer wakker, had best nog een paar uurtjes willen slapen, ik heb het nog 4 uur zien worden... Eerst maar zo'n heerlijk bakkie koffie en een zachtgekookt eitje erbij. Zijn er ook croissantjes? Gisterenavond stond voor mij geheel in het teken van lotgenoten-contact, zowel bij de CA als hier. Ik hoef het draadje dan ook niet meer door te lezen, ik wÃl het niet eens, het is hier 'savonds niet fijn (voor mij) en daar hoeven mensen niet voor te hebben gedronken. Ik wil me niet meer laten wegjagen, zeker niet nu, ik zit nog steeds hartstikke in het begin van het overwinnen van twee verslavingen, maar het wordt steeds moeilijker om te komen in de avond. Ik weet het, ik klets veel, maar in die fase zit ik nu momenteel. Ik voel me schuldig, alsof ik alle aandacht op slurp. Maar ja, niet eens meer mogen vertellen wat je gaat doen of gedaan hebt (al is het mijn tanden poetsen) is ook niet leuk. Voor mij is het forum een heerlijke uitlaatklep waar ik het gevoel heb dat er altijd iemand luistert en ik gewoon mezelf kan zijn. Dácht ik. Genoeg! Over tot de orde van de dag. Ik ga eerst koffie drinken en daarna eens nadenken of ik zal vertellen wat ik verder ga doen DAGPACT: RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 RL, vertel maar lekker hoor. Laat je niet wegjagen. Ik kijk 's avonds ook nooit op het Forum.Ik weet niet hoe het komt dat meestal de sfeer dan niet goed is. 's Morgens is het veel gezelliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Dank je Hanneke Ja, valt wel op he? Ik word zelf dan ook heel anders, vind mezelf dan niet meer aardig. Hoef ik geen drup voor op te hebben. Mss beter om savonds gewoon de lap dicht te laten en een goed boek te pakken, slaap ik wellicht ook beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 R.L. Jij hebt net zo veel recht om hier op het forum te komen als ieder ander hoor. Laat je niet weg jagen door mensen, zeker niet als die af en toe een keertje komen om te spuien. Als jij geholpen wordt is dat voor jou het belangrijkste. Niet reageren op berichten waar je niets mee kunt, is het zo afgelopen. Je doet het prima. En inderdaad, bijtijds stoppen en iets anders doen, is goed voor de slaaphormoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Thanx Bollie! Ik kom hier graag. Je woorden doen me goed. Ik ben hier momenteel veel, ik heb het nodig om deze eerste weken door te komen. Het zal op een gegeven moment iets minder worden, maar komen blijf ik, het helpt me droog te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 DAGPACT RL Acer Fijne dag, weer vrijdag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Niwi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Lekker he Acer? Wel een spannende dag vandaag, mijn schoonmoeder wordt vandaag geopereerd aan borstkanker. Duurt nog wel even, is laat op de dag, maar zit nu al te wachten op nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Als je blijft weglopen voor moeilijke zaken gaat het in real live ook niet lukken Runningliesje. Juist hier kan je oefenen in het leren omgaan met mensen die anders denken dan jij. Je komt hier voor jezelf, en niet voor andere toch? Dus als jij het nodig hebt in deze fase om het forum vol te schrijven, doe je best. Alles maar dan ook alles doen wat je kunt doen om de trek weg te doen nemen. Succes met je strijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Dank je wel lieve Witte! Het is een dilemma, doorschrijven en de trek verdwijnt of een halve nacht liggen piekeren vanwege een nare sfeer en nare dingen die gezegd worden. Bedoeld of onbedoeld. Ik wil iig niemand in de weg zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen, Ik ben lekker nog aan het genieten van mijn vakantie. Nog een weekje en dan mag ik weer aan het werk. De weken zijn omgevlogen. Sta nog steeds droog en dat kost me eigenlijk geen moeite. En er is aanleiding genoeg geweest de afgelopen weken. Eerder zou ik al naar de drank hebben gegrepen. Nu voel ik dat ik ook met de dingen die op mijn pad komen kan dealen zonder de drank. Ik ben trots op mezelf. Vanmiddag een gesprek met de psycholoog, kijk ik naar uit. En verder: in de tuin werken misschien; is inderdaad wel het weer voor. Weet alleen nog niet of ik er de energie voor heb. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Je gaat goed Kastanje! Hou vol! Geniet nog lekker van je vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Goedemorgen jong en lui Van mij mag je zoveel schrijven als je wilt hoor Liesje. Ben benieuwd hoe de NA meeting is gegaan? @Kastanje, in de tuin werken is ook lekker therapeutisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Onthou 1 ding. Je bent hier voor jezelf!! Niet voor mij, niet voor Joris of Bol alleen maar voor jezelf Het gaat erom dat jij vandaag niet drinkt. En daar moet je alles voor doen wat jij nodig hebt. Ik kan het niet laten om het bij je in te prenten merk ik Ik vind je gewoon goed bezig Running liesje, daarom moest ik t nog een keer schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hi Joris! Ik heb een uitgebreid verslag geplaatst op Thema's rondom alcohol, op het AA draadje. Mss wil je het lezen? Het ging heel goed, het was een bijzondere ervaring! Hoe ga jij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Witte, lief van je, ik ben ook een stuk eigenwijs, daarom trap ik er steeds weer in. Maar strijdvaardig ben ik ook, en die strijdvaardigheid ga ik nu gebruiken om droog te blijven. Elke dag is weer een nieuwe dag. Dank je meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hee die Joris, Al een beetje bijgekomen van het organiseren van jullie meeting? Ik vind het super leuk om te lezen, dat iedereen het zo naar zn zin heeft gehad. Het komt op me over alsof je een top organiseerder bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden