AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Gula je bent hatelijk nu, ga je nest in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Balen hiero. Had vanavond niet genoeg gegeten dus heb ik net een doos bonbons op. Nou ja ze zitten er nu al in dus hoef ik niet te huilen, dat had ik maar moeten doen voor ik er aan begonnen was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 O das balen Marika. Wanneer moet je nu weer met je hondje weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Ben weer terug dus, was onverwacht. Wist van niks, heb sms gestuurd naar mijn werkgever (goed van mij) dat ik dingen niet kan ruiken en misschien was ik wel naar Coevorden. Kreeg meteen telefoon, ik dacht dat ik het gezegd had. Nee dus. Hoop geregel, maar goed dat ik niet gedronken heb want moest autorijden ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Wat zijn we toch goed hé Ap? Gewoon niet drinken. Ja hoor Marika, ik zit niet zo met m'n gewicht. Ik ben nooit ziek dus gewoon op deze voet verder blijven gaan. oei dat klinkt minder w.b. je hond. En zo oud is hij niet. Houdt hij wel van in het water gaan zwemmen? We doen dat vaker als honden b.v. reuma hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Marika:heart: Heel veel sterkte, dit raakt meer dan ooit een mens kan doen. Ze kunnen niet zeggen van hier doet het zeer. Mij doet het zeer, dieren hè? Ik weet ècht wat je meemaakt en wat je voelt. Heel veel wijsheid gun ik jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Marika stttt;) ik weeg zo'n 90 kg. hoor. En ben 1.69. Dus weeg wat te veel. Ik heb en keer een hond gehad die parvo had. Het dier was echt heel erg ziek. Ik maakte me ook erge zorgen. Mijn vriend zei toen "het spreekwoord is, zo ziek als een hond". Dat heb ik toen goed in mijn oren geknoopt. Een hond kan inderdaad laten zien dat hij heel erg ziek is, maar je schrijft dat hij nog goed eet. Probeer te denken dat, als het inderdaad heel erg is, dat het eerste is wat ze niet meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Wie weet hoe dat boekje heette, een vrouwelijke auteur, over 1000 smoesjes om toch te drinken. Haar boekje is biografisch en beschrijft haar proces van stoppen over de laatste 10 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Ik hoop het met jou Marika, het is heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Ik ga zo naar bed, weekend werken is ook al niet. Dus maar zooi ruimen thuis. Niks mis mee, heb er gewoon geen zin in. Truste allemaal:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Gevonden: Nou, nog eentje dan van Mariëtte Wijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Marika, sterkte met je hond. Spannend. Wie weet valt het mee en kunnen ze iets verzinnen waardoor zij/hij weer opknapt. Soothe, mooi dat je al een nieuwe vriend hebt. Lekker ad wandel. Goed voor hond en baas:present: Altijd verdrietig he een beest verliezen. Hier is de stemming wat opgeknapt. Soms ff toegeven aan de dip en soms mezelf toe spreken en in actie komen. Altijd weer actie! Het is alweer donker buiten, wat gaat dat toch hard. Wel nog warm buiten. Wijfie, per dag meid, per dag. Ik wens je sterkte. Zal niet gemakkelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Joris, staat die niet op het boekendraadje? Ik ken wel het boek van mevrouw :wine: Ze heet Wijnen, echt waar! Het boek heet 'Nog eentje dan'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Originally posted by: MarikaMaatje 46 dus, niks mis mee. Vind dat niet heel dik hoor.Maar daarom heet jij Bolletje, heb het nu pas door. . BB: LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 @ Marika: wat rot dat je nu nog langer moet wachten voor je meer weet over je hond. Hartstikke goed van je dat je niet drinkt! Chapeau! @ Gula: ieder mens richt zijn leven in zoals dat hem/haar het beste lijkt. Bij mij hoort daar ook bij dagelijks op het forum te komen en vooral om nieuwe mensen te begroeten. Ik vond dat zelf ook heel fijn, toen ik voor het eerst van mijn leven hier op het forum kwam, dat dan ook nog over een groot probleem voor mij ging. Misschien kan ik zo een ander een beetje steunen, die net die grote stap gezet heeft. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Mike, zowel Jimmy als Albert boften met jou als baasje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Heeee kapitein, hoest? Long time no see. Weer aant werk? Zoals je leest is er hier niets veranderdB) Fijn, een aantal van die zekerheden in het leven... Oppassen nu dat ik niet te lang blijf 'hangen'. Ben moe en wil niet te laat mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Nee joh, lachen man. Heerlijk. Ton je schreef dat Bolletje vast heel slank zou zijn moest ik al lachen. Niet dat Bolletje dik is maar ik heb haar 1 x gezien en ze is idd klein en rond. En heel gezond, haha. Dol op lekkers. Maar dat ze nu schrijft van 90 kilo, dat zou ik niet gezegd hebben destijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Ik ga naar bed. Voor ik erin lig zijn we toch alweer wat minuten verder. Het is hier weer droog maar wel warm. Morgen maar weer lekker in de tuin aant werk. Is beter voor Bammetje. Ga goed allemaal, slaap lekker en fijne dromen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Oh, shoot, Soothe, Mike moeten laten gaan, sterkte, weet maar al te goed hoe dat voelt. Sterkte ermee, ouwe. Goed dat je direkt weer een opgevangen hebt, zowel voor de opgevangene als de opvanger. Gaat vast helemaal goedkomen. Bammie, hoi! Hier thuis maar nog steeds vrij, heerlijk. Weinig tijd voor al die internet flauwekul, bevalt me eigenlijk wel. Alleen hier moet ik af en toe toch kijken. Maak er wat van, droogstoppels. En, Gula, zoek 't nou 's bij jezelf..... Deimmerzoekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Pitze, Bammie, hier de boel ook weer uit. De uitzettert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Niet heel goed bijgelezen. Mijn excuses. Refusal kicks in. Ik heb toch een partij lekker geslapen op de bank. Is absoluut niet de bedoeling, morgen ook even tegen vechten, maar voor nu was het heerlijk. Vanmiddag was ik even in de supermarkt. Ik moest wat Cola halen en kreeg opeens toch een trek in bier. En de hele tijd dacht ik:"Als je er toch zin in hebt, dan neem je toch wat mee?" Op de één of andere manier is het mijn hersenen het nog niet duidelijk dat het niet kan. Maar goed, zonder weer vertrokken. Wel heb ik even gekeken naar A 0.0. Maar ik vroeg me af of dat wel goed zou gaan i.c.m. Refusal. Het merk geeft aan dat er in hun Malt altijd 0.05% zat en er in hun huidige 'malt' en dus 0.0 <0.01% zit. Dat zou dan echt alcoholvrij zijn? Zou Refusal daar van aan gaan slaan? Zo even wat vraagjes. Er is niets op de televisie. Dus straks maar eens bedwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 * reactie op Gula ook maar weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Originally posted by: MarikaMadeleine als je gaat googlen:Het effect treedt al op bij kleine hoeveelheden alcohol (bijvoorbeeld al bij een bonbon met likeur of homeopathische druppels op alcoholbasis). Zelfs bij uitwendig gebruik van alcohol (desinfecteren van de huid) kunnen de onaangename verschijnselen ontstaan.Dan weet je genoeg.quote> Dank je! Dan weet ik inderdaad genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 ik ga slapen voor ik me nog meer mee laat slepen hier. sorry voor de mensen die hier serieus posten slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden