Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 augustus

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben weer terug dus, was onverwacht.

Wist van niks, heb sms gestuurd naar mijn werkgever (goed van mij) dat ik dingen niet kan ruiken en misschien was ik wel naar Coevorden.

Kreeg meteen telefoon, ik dacht dat ik het gezegd had.

Nee dus.

Hoop geregel, maar goed dat ik niet gedronken heb want moest autorijden ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn we toch goed hé Ap?;) Gewoon niet drinken.

Ja hoor Marika, ik zit niet zo met m'n gewicht. Ik ben nooit ziek dus gewoon op deze voet verder blijven gaan.

oei dat klinkt minder w.b. je hond.

En zo oud is hij niet. Houdt hij wel van in het water gaan zwemmen?

We doen dat vaker als honden b.v. reuma hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika stttt;) ik weeg zo'n 90 kg. hoor. En ben 1.69. Dus weeg wat te veel.

Ik heb en keer een hond gehad die parvo had. Het dier was echt heel erg ziek. Ik maakte me ook erge zorgen.

Mijn vriend zei toen "het spreekwoord is, zo ziek als een hond". Dat heb ik toen goed in mijn oren geknoopt. Een hond kan inderdaad laten zien dat hij heel erg ziek is, maar je schrijft dat hij nog goed eet. Probeer te denken dat, als het inderdaad heel erg is, dat het eerste is wat ze niet meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, sterkte met je hond. Spannend. Wie weet valt het mee en kunnen ze iets verzinnen waardoor zij/hij weer opknapt.

Soothe, mooi dat je al een nieuwe vriend hebt. Lekker ad wandel. Goed voor hond en baas:present:

Altijd verdrietig he een beest verliezen.

Hier is de stemming wat opgeknapt. Soms ff toegeven aan de dip en soms mezelf toe spreken en in actie komen. Altijd weer actie!

Het is alweer donker buiten, wat gaat dat toch hard. Wel nog warm buiten.

Wijfie, per dag meid, per dag. Ik wens je sterkte. Zal niet gemakkelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: wat rot dat je nu nog langer moet wachten voor je meer weet over je hond. Hartstikke goed van je dat je niet drinkt! Chapeau!

@ Gula: ieder mens richt zijn leven in zoals dat hem/haar het beste lijkt. Bij mij hoort daar ook bij dagelijks op het forum te komen en vooral om nieuwe mensen te begroeten. Ik vond dat zelf ook heel fijn, toen ik voor het eerst van mijn leven hier op het forum kwam, dat dan ook nog over een groot probleem voor mij ging.

Misschien kan ik zo een ander een beetje steunen, die net die grote stap gezet heeft.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, lachen man.

Heerlijk.

Ton je schreef dat Bolletje vast heel slank zou zijn moest ik al lachen.

Niet dat Bolletje dik is maar ik heb haar 1 x gezien en ze is idd klein en rond.

En heel gezond, haha. Dol op lekkers.

Maar dat ze nu schrijft van 90 kilo, dat zou ik niet gezegd hebben destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, shoot, Soothe, Mike moeten laten gaan, sterkte, weet maar al te goed hoe dat voelt. Sterkte ermee, ouwe.

Goed dat je direkt weer een opgevangen hebt, zowel voor de opgevangene als de opvanger.

Gaat vast helemaal goedkomen.

Bammie, hoi!

Hier thuis maar nog steeds vrij, heerlijk.

Weinig tijd voor al die internet flauwekul, bevalt me eigenlijk wel.

Alleen hier moet ik af en toe toch kijken.

Maak er wat van, droogstoppels.

En, Gula, zoek 't nou 's bij jezelf.....

Deimmerzoekende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet heel goed bijgelezen. Mijn excuses. :present:

Refusal kicks in. Ik heb toch een partij lekker geslapen op de bank. Is absoluut niet de bedoeling, morgen ook even tegen vechten, maar voor nu was het heerlijk. :)

Vanmiddag was ik even in de supermarkt. Ik moest wat Cola halen en kreeg opeens toch een trek in bier. En de hele tijd dacht ik:"Als je er toch zin in hebt, dan neem je toch wat mee?" Op de één of andere manier is het mijn hersenen het nog niet duidelijk dat het niet kan. Maar goed, zonder weer vertrokken.

Wel heb ik even gekeken naar A 0.0. Maar ik vroeg me af of dat wel goed zou gaan i.c.m. Refusal. Het merk geeft aan dat er in hun Malt altijd 0.05% zat en er in hun huidige 'malt' en dus 0.0 <0.01% zit. Dat zou dan echt alcoholvrij zijn? Zou Refusal daar van aan gaan slaan?

Zo even wat vraagjes. Er is niets op de televisie. Dus straks maar eens bedwaarts. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika
Madeleine als je gaat googlen:

Het effect treedt al op bij kleine hoeveelheden alcohol (bijvoorbeeld al bij een bonbon met likeur of homeopathische druppels op alcoholbasis). Zelfs bij uitwendig gebruik van alcohol (desinfecteren van de huid) kunnen de onaangename verschijnselen ontstaan.

Dan weet je genoeg.quote>

Dank je! Dan weet ik inderdaad genoeg. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...