Spring naar bijdragen

zaterdag 17 augustus 2013


Dylan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: rapilos
Lenie,

Sterkte met die ellendige ontstekingen.
Kan je Str..chagerijnig van worden he.
Zijn die pijnstillers zo duur dan?
Goedkope drogist eigen merk, is volgens mij heel betaalbaar hoor.
Sterkte in elk gevalquote>



ben nu zo'n 10 euro per week kwijt aan die bende..is voor mij een hoop geld.
maarja even doorbijten ( niet te hard want dat doet ook zeer:) )
het komt wel goed
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe veel je daarvan slikt Lenie maar weet wel dat ik er een jaar of 10 geleden meteen een heel pak maagtabletten bij kreeg van de ha. Heb beide nog steeds haha.

Wel moest ik een paar weken geleden hier o.a. ibuprofen ophalen voor mijn buurman. Die dingen kosten hier bijna niets! Weet nog dat me dat op viel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen iedereen. Afgelopen weken waren rondom iemand leren kennen, verliefd worden en totaal geen afscheid maar iemand die compleet weg is, vrij vervelend. Het verhaal lijkt eng veel op de story in mijn eigen draadje en voelt als ezel en 2x diezelfde steen. Ik drink nu meer dan goed voor me is. Ik ga dinsdag naar Rusland en andere Oost- Europese landen voor een drie weken rondreis/cultuur/feest vakantie tussen de jongeren in hostels....waarbij ik niet stop met drinken maar probeer te voorkomen dat ik een grens over ga. Me stom dronken drinken doe ik nu namelijk ook niet meer.

Ik tik dit even een teken van leven te geven, eerlijk te zijn dat ik nu wel drink, te zeggen dat ik 3wkn weg ben. En te zeggen dat het goed zou zijn als ik daarna mijn virtueel gezicht weer eens om de hoek steek hier. Geen belofte wel een goed voornemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane...er is niet veel over van de kies..het is meer vulling dan kies..dus hop weg met dat ding.

die andere krijgen idd een wortel-ding-behandeling

sjee wat een gewortel zo op de vroege morgen hihihi

p.s. ik he een maagbeschermer gekregen omdat het natuurlijk niet het enige is wat ik naar binnen werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaaaaaaaaaaaap, ogen moeten nog wat verder opengaan hoor.

Gisteravond een feestje gehad, heel gezellig, maar lag pas halverwege de nacht in bed.... en dat ben ik niet mee gewend dus.

Fijn dat er al koffie is gezet en dat er ook een pak sojamelk is aangerukt :D.

Eerst maar eens een bakje koffie halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik maak het moeilijk daar met drank. Dat weet ik precies, ik wist al een hele tijd dat ik deze reis in dit soort landen, in dit soort slaapplekken niet kon zonder drank. Ik wil zo reizen zo graag nog een keer en heb een keuze gemaakt. Dronken als in niet meer normaal Engels kunnen praten, rechtdoor lopen, zaken kunnen regelen als er op straat iets onveiligs gebeurd....dat is de grens die ik ga bewaken....

En me terugmelden hier, moet ik doen.....

Doei Jane4 en iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
idd Joris haha..

Gefeliciteerd AR..

Bol, ikheb die AB gekregen om die ontsteking onder controle te krijgen..eerder word die kies niet getrokken want een ontsteking kan je niet verdoven.
.quote>


Precies Lenie, dat heb ik dus een keer mee gemaakt, maar durfde dat niet te schrijven. Dat doet dus heeeeeel erg veel pijn.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

yeps...i know.. het moet maar even, ben en daarna wel vanaf.

Jane..de paracetamol is te licht, werkt niet.

zo mn crackers zijn gesmeerd..crackers met ontbijtspek..man man is dat lekker zeg

en 1 met zelgemaakte bramen jam.. die ik zelf geplukt heb hier achter langs de dijk..jammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieverds!

Poeh hé, ik lees een paar dagen wat minder en het gaat hier in sneltreinvaart... Ik moet maar de hele dag blijven hangen hier, hihi.

Ik ga proberen wat te reageren, maar ik zal vast mensen vergeten, sorry daarvoor.

Lieve Lenie, wat rot voor je zeg! Ik ken het, heb het vroeger heel vaak gehad en was vaste klant bij tandarts en kaakchirurg. Heel veel sterkte en hopelijk helpt die Ibu een beetje, pas er wel mee op he? Ik heb nu naproxen gekregen van de dokter voor mijn heup, maar het werkt amper. Gelukkig geen last van mijn maag, maar ik heb dan ook maagbeschermers.

Marika, meid, ik hoop dat jij en lief hondje een beetje hebben kunnen slapen, wat een ellende zeg! Heel veel sterkte!

Soothe, jij ook nogmaals sterkte met je verlies. Albert is geen vervanging, maar ik hoop dat je snel een prachtband met hem opbouwt.

Gula, ik heb dwars door je berichtjes heen geslapen. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat je ze verwijderd hebt of moet balen, want nou snap ik er niks van. Maar als je mensen als Jops en Lyts gaat aanvallen, gaan de haren in mijn nek overeind staan, zulke schatten! Zoek hulp meid, dit kan toch niet langer zo?

Erik, fijne vakantie, ik hoop dat je het lukt het droog te houden, wat trots zal je dan zijn!

Joris, ik heb je berichtje van gisteren niet gelezen, je had het al weggehaald. Ik ben er voor je, dat weet je he? Je mag me ook midden in de nacht bellen.

Nou ben ik vast iedereen vergeten, sorrysorrysorry!

Nog knuffels voor Jane, Bol, Von, Miranda (dank je wel weer schat!), Nikky... enzovoorts

Oow, please trek het je niet aan als ik je vergeten ben.

Hoe gaat het hier? Moe, pijn, maar nog altijd droog. Vanmiddag werken, zo koffie en morgen: MIJN EERSTE TRIATLON!

Ga goed allen!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...