Spring naar bijdragen

Zondag 18 augustus 2013

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 85
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Bollie, 16 dagen, dat dan weer wel

Toen latex vroeg wat ik wilde drinken (hij nam zelf wijn), kostte het me echt veel moeite op een spaatje te nemen.

Maar ja, ik dacht; Heb het Bollie beloofd he.

Zelfs nog even door me heen geflitst om er dan maar een beetje over te liegen.

Maar nee, dat kan ik toch echt niet.

Trek is gelukkig weer verdwenen, maar wilde maar, dat ik het niet steeds ga combineren, met veel en ongezond eten (chips, pizza,cornetto's).

Het is het ene ongezonde voor het andere verruilen.

Enfin, misschien gaat die knop ook ooit nog eens om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best kans dat die knop inderdaad omgaat Rap, ik hoop het. Maar ikzelf vind de drank aanpakken toch wel het belangrijkste, al dat andere daar heb ik voor mijzelf niet zoveel moeite mee.

We gaan op naar de 3 weken hé?

O eerst eens ff het weekpact omhoog halen. Helemaal vergeten door die drukte.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is best wel goed gegaan Agnieta, qua bezigheid.

Niet gedronken en ga ik ook niet doen vanavond want ik moet nog naar Schiphol, mensen ophalen.

Mijn aanrecht is leeg, wat niet inhoud dat ik de vuile vaat zo in de kasten heb gezet.

Mijn was is er door, gisteren buiten gehangen en droog gekregen, vandaag de laatste 3 wassen gedraaid en ook droog nu buiten, moet het alleen nog van de lijn halen.

Ga ik nu even doen, anders hangt het er morgenavond nog;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RunningLiesje: wat een geweldige prestatie! En helemaal knap dat je het daarna ook nog droog gehouden hebt. Ik heb aan je gedacht.

Meid, echt een grote persoonlijke overwinning! Hierbij een grote bos bloemen.

Lekker uitrusten nu!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Stella: krijg je hulp, op enige manier?

Kijk niet te ver vooruit, maar per dag. Waarom zou het weer mislukken? Je bent heel gemotiveerd en op allerlei draadjes staan tips en adviezen.

Kom hier, voordat je gaat drinken. Misschien kunnen we je steunen om het niet te doen.

Zet hem op hoor!

@ Rapi: wat helpen die bondgenootschappen hè! Liegen is geen optie.

Goed gedaan vandaag en gefeliciteerd met je mooie kast.

@ Bollie: jij ook al zo goed geslaagd!

@ Albert: je hebt me geïnspireerd vandaag. Ik ben 1,5 uur in mijn kamer bezig geweest en begin er weer een beetje in te komen. Wat een rotwerk!

Verder twee wassen gedraaid, bed verschoond en even in de tuin gewerkt. Niet slecht voor mijn doen.

@ Wijfie:heb je het vandaag wel weer droog kunnen houden? Volgens mij heb je niets in huis. Klopt dat?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Aggie: voor jou werkt het bondgenootschap gelukkig ook! Goed gedaan. Als je tegen zo'n rechtszaak aanhangt en de stress neemt toe, wordt het nog moeilijker.

Je bent al zo goed bezig! Het verleden kan je nu eenmaal niet veranderen, maar je kunt wel nieuwe herinneringen creëren! Hou vol hoor.

Even tv kijken nu. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam
Rapi, vanwaar die trek?
Heb je enig idee?
Soms is het er ook gewoon hoor, dat weet ik.
Mij hielp het wel om te kijken naar wat het kon veroorzaken.

Per dag meid, soms per uur.quote>

Bam,

Daar heb ik even over moeten nadenken.
Maar weet nu, dat het waarschijnlijk vermoeidheid is.
Dan baal ik; Nu drink ik niet meer, en nog zo vaak moe.
Ondanks, dus; geen drank, vaak dagen wel heel gezond eten, soms s'middags op de bank, en meestal heel vroeg naar bed.
En dan toch nog moe??!!
Dan slaat de trek heel erg toe
Zo van; het helpt toch allemaal niet, en als ik een flesje drink, ben ik tenminste even niet moe meer, en even wat relaxter.
Zoiets dus..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Deze dag droog door.

Waarom het niet zou lukken? Lytse. Niet omdat ik niet wil, maar kom altijd weer op dat punt waa

r ik niet wil komen, maar dan maar al te graag ben. Het eerste glas. E dan denk ik er zo anders over. Heel vervelend. Doe nu online behandeling . Blijven proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi misschien heeft die moeheid wel heel ergens anders mee te maken dan met het wel of niet drinken. Misschien heeft het ook met het zware werk, het vaak erg serieus nemen van je werk, het te goed willen doen, de faalangst die je vaak hebt, te weinig tijd kunnen nemen voor jezelf, enz te maken. je raakt dan niet bijgerust. Toch heel goed dat je adb. wilt worden hoor, maar probeer te stoppen met het idee dat het te maken heeft met de alc. Dan is het zo'n teleurstelling als dat niet het geval is, en moeilijk vol te houden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...