Spring naar bijdragen

maandag 19 augustus 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

Dag Snoep,

Wat is normaal?

Ik vond veel drinken vrij normaal. Ik kom uit een gezin

waar veel gedronken werd, dagelijks. Ik heb vrienden die

dagelijks veel drinken. Een aantal collega's van mij drinken

heel veel, als ik de verhalen mag geloven. Je maakt het jezelf

er niet makkelijker op zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snoepje hoi,

Zit nu geen onzin te verkopen Snoepje.

Je kan er niet mee omgaan.

Er mee omgaan?

Wat wil je voor oplossing/manier vinden?

Als iets constant fout gaat, waarom zou het dan nu goed gaan.

Wil je de rest van je leven naar manieren blijven zoeken.

Accepteer nu eens dat het niet kan!!

Ga niet met drinkvriendjes om, maar werk aan jezelf.

Als je ooit weer eens heel lang droogstaat is er echt wel een dating iets

voor niet drinkers.

Eerst aan jezelf werken Snoepje.

Zo blijf je in de vicieuze cirkel hangen.

Dat is toch geen leven.

Actie Snoepje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstelgedrag??????

Daar heb ik nou NOOOIIITTT last van:devil:

Raar blijf ik het toch vinden. De opluchting of voldoening kan zo groot zijn als ik bepaalde zaken heb afgehandeld en er dan toch zooo tegen aan hikken.

Wonderlijk. Ben al ongeveer een uur van plan een mail te schrijven en heb al wel spelletjes gedaan, koffie gedronken, enzovoort, enzovoort maar de mail nog niet gedaan.

Menselijk gedrag maar raar:huh:

Heb een fijne dag allen, ik ga dan toch de mail sturen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kanjers!

Ongelofelijk, ik ben net wakker, 13.5 uur geslapen! :D

Mag ook wel na een nacht te hebben overgeslagen en mijn prestatie van gisteren.

Ik ga zo mijn nest uit, koffie zetten en een lekker ontbijtje maken, gezond eten is er de laatste dagen behoorlijk bij ingeschoten.

Vanmiddag een eerste 1 op 1 gesprek met mijn sponsor, ik er ga er op de racefiets heen, hoop dat ik het droog hou (wat regen betreft he, ;)).

Die schat van een Miranda heeft me al op het dagpact gezet, dank je lieverd!

Over die "ene" nemen... Ik sta volledig achter Agnieta en moet me zelfs een beetje inhouden als ik de reacties van Nikky lees (sorry lieverd). Ik bespeur hier duidelijk verslavingsgedrag! Dat 'bewijzen'...

En ik weet niet wie het zei, maar zo hou je dus idd de trek in stand. Ik noem het dus ook geen 3 weken droog, maar toch gefeliciteerd met je discipline. :heart:

Ik zou er echt niet één moeten nemen. Ja, kan ik het mss die avond bij houden, maar daarna is het hek binnen een week weer van de dam. Kan gewoon niet.

Excuus voor mijn uitgesproken mening, ligt aan mij, komt omdat ik nog zo vroeg en vastbesloten (door Miranda, de AA, mijn man, het hele forum en niet te vergeten mijzelf) in het proces sta.

Ga goed schatten, ik ga mijn bed uit!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: nikky
Eerlijk gezegd deed het me niets, ik wilde alleen bewijzen dat ik ook na 1 glas kan stoppen en overgaan op fris.quote>


En Nikky? Heb je dat nu bewezen?
Stel ik probeer een stuk weg af te leggen met een véél hogere snelheid dan toegestaan zonder bekeurd te worden en stel dat dat een keer lukt.
Heb ik dan bewezen dat ik me dan voortaan op dat stuk weg niet aan de snelheid hoef te houden?

Misschien zou je je eigen reactie op je eigen voorstelbericht nog eens na kunnen lezen. En de reactie van b.v. bolletje.

Afspraken met familie heb je helemaal niets aan overigens. Die weten niet waar ze het over hebben. Je hebt een afspraak met jezelf. En met niemand anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nee Hannah(BB buigt deemoedig haar hoofd) er was maar 20 minuutjes voor nodig of zo.

Ik schreef toch al dat ik dat raar gedrag vind. Ergens zo tegen aan hikken en als ik het dan doe is het zo klaar.

Zal ik dan nu maar op mn fiets springen, medicatie gaan halen en bloed laten prikken?

Of toch nog even koffie en wat ouwehoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Hannah,

Ik las dat je behoorlijk in de lappenmand zit en hoop dat je weer een evenwicht kunt vinden in de ontstane situatie.. Beperkt worden door een ziekte of aandoening lijkt onaanvaardbaar, onrechtvaardig. Ik weet er alles van, gezien ik physiek behoorlijk beperkt ben sinds een jaar of negentien. Maar ondanks veel onvrede en opstandigheid heb ik me uiteindelijk toch bij de situatie weten neer te leggen en aan te passen. Gelukkig maar, want de beperkingen kan ik niet ongedaan maken, hoe hard ik ook roep dat het niet eerlijk is.

Ik wens je veel goeds..:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammie, leuk jou hier ook nog altijd te zien rondstuiteren.. geeft me toch altijd weer een beetje het gevoel dat ik hier op het forum op een oude, vertrouwde plek zit. Soms heb ik het gevoel dat ik hier nieuwkomer ben, dat ik me moet voorstellen.. maar dan zie ik zo'n oude bekende, en dan denk ik: nee, dat heb ik al eens gedaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de bedoeling om in het hier en nu te leven. Hoe doe je dat? Door je verbeeldingskracht te volgen! Duizenden afleidingen vechten om je aandacht. Als het je lukt om die los te laten en je te focussen op waarmee je bezig bent, krijg je veel meer voor elkaar. Je baalt van de verplichtingen in je agenda. Jij bepaalt liever je eigen route en dat is even onmogelijk. Kijk hoe je toch aan jezelf toe kunt komen. Anders is het irritatiegehalte wel erg hoog.

Me horoscoop van vandaag!!!

Hoe weten hullie d:present:at toch he/ Ik ben weg, doeiiiiiiii:heart::musicnote::sun::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, had vorige week een dipje en TADAAAAAA, ik voel me weer een stuk beter.

Ja, ook altijd fijn jou te zien. Een gedeeld stukje weg afgelegd, voor altijd in m'n hart en dat gaat niet meer weg. Fijn vind ik dat. Al die mensen die iets betekenden, betekenen. Dankbaar dat ik met zovelen een stukje op wandel.

En blij te lezen dat je goed gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle frummers die er pas zijn moet je je ook ff voorstellen Koh. Zo gaat dat.

Ik vind het altijd fijn te zien dat mensen zoveel steun aan elkaar ontlenen, net zoals ik dat in het begin heb ervaren en nu nog bij tijd en wijle. Ik ben hier niet meer dagelijks, nu dan weer even wel. Allemaal goed.

En nog steeds niet drinkend en nog steeds blij daarover/om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dipjes en dippen horen erbij, hè? Ik denk maar zo: als de weg kaarsrecht en glad zou zijn, zou ik me steeds op de horizon richten. Door bergen en dalen aan te brengen, pieken en dipjes, is die horizon nooit lang in zicht en blijft het spannend.. beetje simpel gedacht, maar ik word steeds simpeler.. hoera!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: nikky
Dylan, stel ik heb altijd te snel gereden en me nu aangepast aan de toegestane snelheid. Dat is precies andersom.
...quote>


Hahaha nikky, ja, zo kun je het ook lezen maar dan zit je met een ander probleem. Door al dat te harde rijden ben je je rijbewijs kwijtgeraakt dus vlieg je vandaag of morgen alsnog op de bon. :)

Maar ik doelde natuurlijk op het al dan niet iets bewezen hebben.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...