Gast A3 Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lotus Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goede morgen A3 Ben al uren wakker. Maar ja beter slecht slapen en vroeg op, dan half de dag dronken in bed liggen Het blijft nog steeds erg moeilijk voor me en ik hou in gedacht als een mantra NU drink je niet Aan iedereen een fijne ,droge! dag Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goede morgen Dank voor de koffie Lotus, slapen is in het begin echt lastig, maar je bent `s morgens nooit zo brak dan met drank op, volhouden en succes. DAGPACT Albert Lytse Spud Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goeie morgen Ap, en die nog inloggen:) Zo gauw m'n dieren verzorgen want ze komen me om 9.00 al halen. A3 vandaag fikse buien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 goedemorgen luitjes. Fijn dat je alvast koffie hebt gezet A3, lekker. Heb buienradar er even bij gepakt en we kunnen de buien hier rond een uur of negen verwachten. Voor die tijd maar even lekker naar buiten met het hondje. Heb gisteren niet echt bijgelezen, maar kreeg wel mee dat Lies het gered heeft... hartstikke fijn meis. En ook dat Aak binnenkort weer naar de rechter moet..... wanneer is het Aak? Wat zou het toch heerlijk zijn als er nu eens iets positiefs uit zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Mogge Vonnie. Ja ik zag het ook net op buienradar. Tja nu weet ik niet of ik vandaag m'n deur open moet laten of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik zou hem maar dicht doen Bol.... je weet maar nooit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goedemorgen allemaal. Hier is het donker en het regent. Ik ben nu voor de 3e week nuchter, al heb ik gisteren toen we uit eten waren 1 glas wijn gedronken, maar dat is deel van onze afspraak thuis. Door de week is er alleenmaal frisdrank. Viel me alles mee, anders waren het er zeker 4 en dan de rest thuis nog. Ik voel me nu ook veel beter, dus doorgaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Daarom heet het ook ADB denk ik, de baas zijn over jouw consumtie. Of het er nu 1 is of geen als je het maar aankunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goedemorgen, Er zijn nou eenmaal mensen die dat wel kunnen 1 glas wijn en daar van genieten. Zonder daarna een drang te voelen van nog één. Voor mij geld dat niet en voor Agnieta kennelijk ook niet. Nikky, voel je niet schuldig dat je dat hier geschreven hebt 1 glas gedronken te hebben. Dat Agnieta daar niet tegen kan kan jouw niet aangerekend worden. Zo zie ik het in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 goeiemorgen frummers het giet hier! Nikky wat voor jou werkt, werkt! Je loopt wel op het randje, zeker in het begin, want je houdt de trek levend. Ziet drank (on)bewust nog als een beloning, iets lekkers. Dat kan het zijn hoor, maar voor mensen die hier komen kan het dus ook triggeren. Er wordt niet voor niets aangeraden om 3 maanden niets te drinken, zelfs als je een minderaar wilt worden. De kans van:present: slagen is dan iets groter, al blijft minderen meestal moeilijker dan helemaal stoppen. Maar de meesten van ons leren met vallen en opstaan. Voorlopig ga je goed. En dat slapen wordt beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik ben weg mensen. Vanavond ga ik m'n pc. weg brengen voor een schoonmaakbeurt, dus heb ik geen internet. Meestal is ie de volgende dag klaar dus hoef ik hem niet lang te missen. Doei doei mensen, probeer het droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Goeiemorgen deze regenachtige morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Eerlijk gezegd deed het me niets, ik wilde alleen bewijzen dat ik ook na 1 glas kan stoppen en overgaan op fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Dus mijn motto voor vandaag is: Vandaag drink ik niet, ik heb wel wat beters te doen. Ik drink zelfs thee de afgelopen weken. Ik werd mijn eenzijdige drinkdieet van koffie, water en alc vrij bier een beetje zat. Als je thee een beetje laat doortrekken is het best te drinken. Earl Grey is mijn favoriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik voel me in het geheel niet aangevallen. Ik wilde dit alleen aan het forum meedelen. Maar nu is het weer fris. Ik neem wel alle raad terharte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik had ook niet het gevoel dat Nikky aanviel. Ik dacht alleen, als ik Nikky was zou ik me misschien een beetje schuldig voelen. Maar ik geloof niet dat dat het geval was. Maar waarom moet je zoiets bewijzen Nikky? Dat snap ik niet. Kan me wel voorstellen hoor dat je het wil uitproberen. Ik ben ook niet in een dag gestopt. Maar bewijzen? Voor jezelf of voor een ander? Maar goed, wat je hebt laten zien is dat het deze keer gelukt is, maar het zegt weinig over een volgende keer. Belangrijker is hoe je het ervaren hebt. Ging het makkelijk, om weer over te gaan naar fris? Was er niet stiekem ergens een stemmetje in je hoofd nog eentje dan? Dat zou mij gebeuren denk ik. Sorry hoor dat we hier zo over een glas wijn zitten te zaniken. Jij was er super trots op natuurlijk. Maar het gaat zo vaak anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 grappig Aak ik ben juist dol op gerookte makreel dus als datr zonder de calorieen kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik begrijp het heel goed Agnieta, misschien ga ik mezelf ook wel afvragen wat de meer waarde is, aangezien ik fris steeds meer ga waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Gerookte makreel vind ik best lekker, maar niet in mijn thee. Ik heb in mijn leven al heel wat theetjes uitgeprobeerd, maar gewoon de klassieke thee krijg ik het beste weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Ik heb het even opgezocht op wikipedia. Het lijkt wel een glas wiskey Lapsang Souchong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 goeienmorgen het nooit meer drinken zit er gewoon niet in voor mijn dan ik moet voor mezelf een manier zien te vinden om er normaal mee om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 het woordje moet zegt genoeg Snoep. ooit kon je zonder dus ooit kan weer. ik ga maar eens naar de tandarts laatste behandeling en de zenuw lijkt dood nu, dus geen pijn en geen verdoving meer nodig. fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Het is heel natuurlijk gedrag Akelei. Ik kan bijvoorbeeld op mijn werk heel makkelijk vervelend werk doen voor een tijdje. Maar als ik het voor me zelf moet doen bouw ik soms zulke hoge barrières op. Nou werkse dan maar, hoe eerder je begint, hoe eerder het klaar is. (Als je je niet laat afleiden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Originally posted by: jane4het woordje moet zegt genoeg Snoep.ooit kon je zonderdus ooit kan weer.wie weet janesucces bij de tandarts] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden