Spring naar bijdragen

Donderdag 22-08-2013

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jane vroeg het ook nog zelfs op onze meeting.

Misschien heb ik wel een minder opgeblazen gezicht sinds 2010.

Toen zag ze me voor het eerst.

Maar spannende dingen tekenen ook heel snel in mijn gezicht.

Jullie willen mij niet meemaken als ik een Rolls Royce naar binnen moet rijden in de garage.

Rood hoofd en klem in mijn kaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh! Wat heb ik gedaan?

In het park gezeten

met de buurjongen

geloof ok

zo'n pyramidespel figuur

aan de praat gehouden

Leuk contact met begeleider

van buurjongen

Mensen recht in de ogen gekeken

die kwamen klagen

Open en eerlijk

Tips aanvaard

Dusss...

Wees welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi AR!

Het gaat met ups en downs Lies. 'k Heb de definitieve diagnose van narcolepsie gekregen, en weet niet goed wat ik nu met mijn leven gaan doen. Het enige werk waarin ik goed ben - software ontwikkelen - is niet zo'n beste combinatie met deze aandoening.

Enfin, 'k heb onlangs wel erg genoten van twee weken Polen/Hongarije, dus een depressie heb ik niet. En nu is het uitkijken naar en voorbereiden van mijn huwelijk. Daarna zien we wel weer hoe ik mijn leven vorm ga geven.

Ik ben zo onbeleefd om niet te vragen hoe het met jullie gaat... 'k Heb namelijk stiekem meegelezen hier haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, goed iig dat je er weer bent (en dat je hebt meegelezen, gheheheh, :D, scheelt mij weer typen, haha).

Ik ga naar bed, meld me droog af. Wel zo gek als een deur, okee ik beken, dit is mijn eerste dag benzovrij, na 15 jaar (legaal en illegaal). Gisterenochtend de laatste 15mg Librium, nu licht psychotisch, angstaanvallen, gevoelig voor geluid, helemaal knetter.

Dit moet weggaan, ik ben bijna in staat de apotheek open te breken want geld heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

Ik vergeet me zelf soms op de dagpact te zetten, maar weer een droge dag hier. Dag 6 zit er op. Ik huiver nu voor het weekend, want zaterdag zou ik kunnen drinken.

Ik speel met de gedachte; Drinken en zondag weer op staan. 1 x per week of 1 x per 2 weken, moet kunnen?

echt trek heb ik eigenlijk niet eens. Het is meer dat ik denk dat ik de roes wil, of iets doen wat niet mag of kan?

Ben er nog niet uit, maar morgen weer verder met een dag niet drinken. Als ik aan morgen, de vrijdag voor bij kom ben ik al trots. Zaterdag is nog ver, ver weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Ap! Ben je boos op mij? Kan aan mij liggen horrr! :present:

Sow, ik heb extra gekregen toen bleek dat ik te snel was afgebouwd. Nu heb ik inmiddels met mijn schoonzus (apothekersassistente) gesproken en zij vertelde me dat ik nóg veel te snel heb afgebouwd. De komende 50 uur zal ik psychotisch en doodziek door moeten brengen. Als ik iets mafs post hier komt het dus daardoor.

Zo bleek het dus vrij normaal te zijn dat ik een aversie heb tegen de kleur blauw momenteel. En weet je wel hoeveel blauwe dingen er zijn...?

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen: leuk dat je er weer bent. Ik heb regelmatig aan je gedacht! Narcolepsie nu dus definitief. Het beestje heeft nu i.i.g. een naam. Wel balen. Is er een patiëntenvereniging?

Succes met de voorbereidingen van je huwelijk. Tenminste iets leuks, als je de stress niet de baas laat worden.

@ Igor: fijn weer wat van je te lezen.

@ Stella: dag voor dag! Heel goed. Weer een dag droog. Hou vol meis!!!!:present:

@ Albert: eet smakelijk en een Rolls Royce naar binnen rijden .... ik moet er niet aan denken. Het zal me ook niet overkomen, want ik heb geen rijbewijs!:D

@ Wijfie: heel veel sterkte voor morgen en goed dat ie geen drank gekocht hebt. Je moet er toch niet aan denken dat manlief je nodig heeft en jij bent aangeschoten, bezopen of wat dan ook!:o

Ik ben vanavond al drie keer naar de buren gelopen, maar de kat (waarvoor ik nu zorg) is nog steeds niet in de buurt. Hij vindt het te lekker buiten!:angry:

Nu eerst t.v. kijken en dan maar weer roepen: lieve, eigenwijze rotkat!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

dank je!

Hoe raar het ook is, ik was opgelucht met de diagnose. Het beestje heeft een naam, inderdaad, en ik blijk mezelf niks te verwijten te hebben i.v.m. mijn ontslag. Op den duur ga je echt aan alles twijfelen...

Of er een patiëntenvereniging is, weet ik eigenlijk niet. 'k Moet ook nog uitzoeken of het als arbeidshandicap erkend wordt (i.v.m. eventuele premies voor een potentiële werkgever). Toen de neuroloog me aanraadde om de eerste maanden niet aan werk te denken, heb ik dat nogal letterlijk genomen... ik had ineens een zeer goed excuus om mijn huishouden totáál in de steek te laten. Gelukkig kan mijn partner er de humor van inzien, maar stilaan verwacht hij toch een gedragsverandering haha.

Ik lees dat jij nog steeds stug doorgaat op het rechte pad. Proficiat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...