Mai Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 getverdikkeme houdt het nou nooit op al dat zoeken en verwijten Ik ging weg met de trein en kwam terug in een cabrio de rust opgezocht met buurjongen dat was in het park Nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Thanx Wijfie, zo is het! Okay, ik heb mezelf nu ziek verklaard. De CA-meeting werd een afweging die reëel begon te worden, het moet geen verplichting worden natuurlijk. Dus wat is zelfzorg? Gaan of niet gaan? Gebeld met sponsor, toen ik haar aan de lijn had niet aan haar toestemming/raad gevraagd maar gewoon meegedeeld dat niet gaan zelfzorg is op dit moment. Ik zie haar morgen op skype (standaard 2 keer in de week). Ik ben op. Koortsig en oververmoeid. Die zomergriep is hardnekkig, bahbah! Mijn man begint nu ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Pffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Originally posted by: marjogetverdikkemehoudt het nou nooit opal dat zoekenen verwijtenIk ging weg met de treinen kwam terug in een cabriode rust opgezochtmet buurjongendat was in het parkNodig.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Originally posted by: marjo Originally posted by: marjogetverdikkemehoudt het nou nooit opal dat zoekenen verwijtenIk ging weg met de treinen kwam terug in een cabriode rust opgezochtmet buurjongendat was in het parkNodig.quote> quote> En leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ben je nu bij de CIA Wat is er aan de hand hardlopertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hai beste mensen, Vandaag, een leuke dag gehad. Deze afdeling, waar ik nu voor de tweede keer geplaatst ben, vind ik erg leuk. De mensen, zijn er goed aanspreekbaar, niet dement, en de meeste lopen nog, al is het dan achter een rollator. Ik voel me veel ontspannender hier Er zijn maar 2 mensen, die echt verpleging nodig hebben, de rest volstaat met wat extra hulp bij douchen, gehoorapparaten en steunkousen. Mensen, vinden het ook echt gezellig als je langs komt. Ben wel blij, dat ik de makkelijkste afdeling, als laatste ingewerkt krijg. Dan heb ik de moeilijkste dingen tenminste al gehad, en kan ik overal ingezet worden. Dus..dat was mijn dag weer, en na een half pak theebiscuitjes, heb ik niet eens zo veel honger meer:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Runningliesje, Rustig aan he, Je hebt zoveel van je lijf gevergd, dat het er nu gewoon even geen zin meer in heeft. Rust zal je redden meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 madeleine wenst iedereen alle goeds, ze komt niet meer terug op het forum maar het gaat goed met haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Oke Gwen, Doe Madeleine, de hartelijke groeten, en wens haar alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hey Rapilos, dat vind ik nou echt fijn voor je, dat je nu een leuke afdeling had vandaag. Heb je wel verdiend. En die koekjes ach ja dat wordt ook heus wel weer minder op de duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik heb vandaag ook lekker gewerkt, een klus afgemaakt. Nu is het tijd om het eten klaar te gaan maken, kidneybonen met tofugehakt en rijst. Voor wie nog gaat eten: eet smakelijk. RL niet Zo gek dat die griep nog niet over is. Daar is toch echt eenpaar dagen rust voor nodig, maar ja dat wordt een harde dobber voor je denk ik zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Rapi, Wijfie en Kate, ik ga zo echtechtecht naar bed, wil er nog ff voor mijn lief zijn. Voelt zich ook niet goed, was voor hem spannende dag natuurlijk. Thanx iig lieverds! Rapi, fijn dat je zo'n lekkere werkdag hebt gehad! Wijfie, gaat het een beetje? Kate, eet smakelijk! Gwen, thanks meis, doe haar veel groetjes en een knuffel! Marjo, ik kan beter vragen wat er met jóu aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Dag allemaal, Wat een raar weer is het: helemaal grijs, bijna windstil en warm. Toch vanmiddag wat regendruppeltjes! Donderdags altijd een drukke dag voor me. Wij kwamen de pleegkleinkinderen tegen van school naar hun huis. Getoeterd en gezwaaid. Morgen ga ik weer oppassen. @ Rapi: inderdaad fijn dat je de zwaarste afdeling eerst hebt gehad. Die koekjes werk je er wel weer af! @ RL: gelukkig is de prognose goed. Zit het bij jullie in de familie? Oma en moeder borstkanker? Is dat onderzocht? @ Marjo: cabrio! Wow! Leuke buurjongen? Ik ga nu aan het eten beginnen en hoop dat de stemming hier goed is als ik terugkom. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Kate, Lekker joh, kidneybonen. eet smakelijk Lytse, Voor jou ook smakelijk eten. Leuk, hebben we dus allebei lekker gewerkt vandaag. Enne...ik hou de stemming er wel in hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Oh, Kate had lekker gewerkt vandaag lees ik Nou ja, wat maakt het uit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Originally posted by: marjogetverdikkemehoudt het nou nooit opal dat zoekenen verwijtenIk ging weg met de treinen kwam terug in een cabriode rust opgezochtmet buurjongendat was in het parkNodig.quote> Wat GAAF Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Jammer van Madeleine. Rapilos fijn dat je het zo naar je zin hebt. Wijfie doe wat je moet doen, voel wat je voelt sterkte Lies sterkte ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hoi allemaal. Ik ga even eten halen, tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Alleen jammer dat Feyenoord er niks van bakt tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 heeeeeeeeeeeee Jen welkom terug meis, heb je gemist:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hé Jen! Wat leuk! Lyts, het is mijn schoonmoeder die nu borstkanker heeft, geen familie van mijn oma dus. Ik weet dus niet of het in de familie zit. Ik lig lekker met een dekentje op de bank. Bonzende koppijn. Manlief wil nog niet naar bed en ik durf nu niet alleen. Dus lekker voor de tv op de bank. Eet smakelijk Ap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Bedankt Jane en RL! Ik kon jullie niet missen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goed dat je er weer bent meis! Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Vis met wortelen en aardappelen is het geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden