rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 A3, Dank je, ja zo kan ik het ook zien (vergeet ik wel eens) Ze zeggen ook; Ik weet dat je het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 nou zelf ook nog erkennen en tegen jezelf zeggen rapi! Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Tja Jane, Het zelf ook erkennen, dat ik het kan en ook gewoon een volwaardig personeelslid ben. Mijn onzekerheid, en minderwaardigheiscomplex, is soms zo groot, dat ik me er steeds weer over verbaas, dat ze mij blijkbaar gewoon voor vol aanzien, in alle opzichten. Dat ik soms blij begroet wordt, bij binnenkomst. Dan ben ik gewoon geneigd om achterom te kijken, om te zien, tegen wie ze het hebben. Realiseer me, dat dat abnormaal is, en puzzel wel eens waar dat gevoel toch vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Dank je Adrie, Toon altijd wat waarderingsgevoelig gedrag. Ben daarom blij met je opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Wijfie, Merk je zelf ook, hoe ontzettend sterk je bent geworden. Ik vind echt, dat je het geweldig doet, Veel sterkte voor jou en je man. Kracht na kruis, Dat geldt zeker voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Sorry dat ik er even zo bot tussendoor kom, maar ik denk dat rapilos bedoelt: kracht naar kruis. Dit omdat dat toch wezenlijk iets anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Originally posted by: DylanSorry dat ik er even zo bot tussendoor kom, maar ik denk dat rapilos bedoelt:kracht naar kruis. Dit omdat dat toch wezenlijk iets anders is.quote> Oh Dylan,Je hebt helemaal gelijk hoor.Dat bedoelde ik ookHeb het noa-bene nog opgezocht bij de spreekwoorden om het niet fout op te schrijven.Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Vanochtend begon ik de dagdraad te lezen maar ik was nog geen drie berichten ver en het ging al "plop" in mijn hoofd: De draad van gisteren en allerlei mooie voorbeelden had ik klaar om te schrijven. Toch eerst maar even verder gelezen om er achter te komen dat veel, op een andere manier en door anderen, al geschreven is. Prachtig vind ik dat, dus ik ga niet in herhaling vallen. Nu merk ik zelf dat deze mij in het bijzonder blijft intrigeren. Van Soothe: Men houdt de idee van een zekere meerwaarde vast. ft> Daarbij kwam ik tot de vraag: Is die meerwaarde er dan niet zoals zo vaak geroepen wordt? En zo nee, hoe kan het dan dat het als smoes gebruikt wordt? Blijkbaar is die meerwaarde er dus wel degelijk. Maar ...... Even tussendoor: Voor mijzelf onderscheid ik twee verschillende soorten van meerwaarde. Die van "het éne drankje" en die van "lekker een avondje doorzakken met vrienden". Met de tweede heb ik persoonlijk veel meer moeite maar ik blijf even bij de eerste, omdat dit aan de orde was. En daarbij kom ik op een van de eerdergenoemde voorbeelden die in mijn hoofd dwarrelden: Zou iemand prijs van een Rolex willen betalen voor een horloge met de waarde van een tientje omdat hij wil weten hoe laat het is? De meerwaarde is hier denk ik wel duidelijk: Na aankoop kan hij zien hoe laat het is. Toch haalt geen weldenkend mens dit soort fratsen in zijn hoofd. En toch is dat precies wat er gebeurt bij de overweging van "dat éne drankje". Kortom, meerwaarde? Ja, die is er wel. De prijs is alleen véél en véél te hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Mooi gesproken Dylan en Agnieta! Ik hoef niks meer te posten erover, jullie doen het al voor mij, hihi! Heel erg bedankt daarvoor. En lieve schat van een Wijfke, wat onwijs mega geweldig trots ben ik op je dat je het snapt en eerlijk bent, naar ons, maar vooral naar jezelf. Je noemde het woord stiekem, nou, daar heb je het al. En je weet het zelf hartstikke goed, had je ons eigenlijk helemaal niet bij nodig, maar het helpt wel. Dat merk ik ook zo, aan de CA, het forum, mijn man en aan mijn sponsor. Zij is niet mijn therapeut, ik moet het zélf doen nu, ik kan niet meer op anderen leunen. Maar ik pak wel alle handvatten beet die me op weg kunnen helpen. Soms heb je die schop onder het kontje gewoon nodig. Meid, je doet het TOP! Rapi Ik ben net voor het allerlaatst naar de fysio geweest voor mijn knie, ik ga het gewoon missen, kon me daar altijd zo lekker begeleid uitleven. Nu dit wegvalt heb ik besloten een dagdeel extra te gaan werken. Nu me klaarmaken voor mijn gesprek met peut bij verslavingszorg. Ga goed kanjers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Ik heb gisteren wel wat losgemaakt zeg. Maar dat is denk ik ook de bedoeling van dit forum. Ik heb er de hele nacht en dag over nagedacht en alles nog eens teruggelezen en inderdaad, die ene heeft geen meerwaarde. Ik hou mezelf daarmee voor de gek. Niet dat ik nu direct behoefte had aan meer, kwam in het geheel niet in me op zelfs. Maar wat heeft het gebracht, niets. Ik denk ook als die ene een gewoonte wordt, dan ga je snel naar twee enz. Dus niet meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Goedemiddag allemaal, Interessant dat die discussie over "het ene glas" van tijd tot tijd weer voorbij komt. Mijn meerwaarde zou zijn, dat ik de smaak van bepaalde wijnen of een goede cognac heerlijk vind. Ik begin er ook niet meer aan, vanwege de gewoonte en dat één binnen de kortste keren weer meer wordt. @ Wijfie: gelukkig dat jullie een rustdag hebben vandaag. Je stress afreageren op het tapijt lijkt me wel een goede! @ Rapi: leuk hoe ze jou de andere kant van de redenatie hier laten zien. Ze weten dat je het aankunt! Verder weinig nieuws te melden, behalve een slinger voor Frodo en Desi. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Hoi allemaal, ben natuurlijk al lang terug van mijn werk maar moest eerst even mails beantwoorden. Vandaag twee boten schoongemaakt, en een dak van een huis schoongeveegd. Het is me in mijn rug geschoten ergens (ik loop als quasimodo, zie er alleen nog niet zo uit) rustig aan maar even dus. Ik ga even eten maken, tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Albert, Eet smakelijk, Ga je morgen dan ook gewoon weer aan het werk met je zere rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Ja hoor Rapilos, bij mij gaat het gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Nikky, topper, dat heet lotgenotencontact, dat is wat mij er nu ook doorheen sleept. Goed dat je er over na gedacht hebt en die conclusie hebt getrokken. Dat pleit voor jouw kracht! Jops, zo voel ik het ook! Aggie, heel herkenbaar. Ik ben mijn rijbewijs kwijt geraakt door rijden onder invloed. Ik ben wel eens gaan schelden op iemand die een 1 biertje nam terwijl hij nog moest rijden. Een rijbewijs is niet te vergelijken met je kinderen natuurlijk, maar het is een voorbeeld. Quasimodo : Eet smakelijk en sterkte! Ik heb een goed gesprek gehad met mijn peut en ga zo met een vriend een uurtje in het park zitten. Hij wil altijd naar de kroeg, maar ik heb gezegd dat ik daar niet heen wil. Ik heb hem alles verteld en hij was heel okee! Hij vroeg of ik red bull voor hem wilde halen, hij gaat zelf ook niet aan de drank, om mij. Terwijl hij het zeker lust! Dat is vriendschap. Ik ben het nu aan steeds meer mensen gewoon aan het vertellen, als extra stok achter de deur. Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 RL. Je gaat goed he. Fijn, dat die vriend met je meedenkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 @ Albert: sterkte! Het moet wel kunnen hè, dat werken! @ RL: wat is CA? Ik kom die afkorting bij jou regelmatig tegen. Goed die openheid van je. Ik ben er nog steeds heel voorzichtig mee. Mijn eten is ook weer op en de kat van de buren is verzorgd en weer binnen. Om half negen begint een nieuwe serie van "De slechtste chauffeur van Nederland". Ik kan daar echt om lachen. Zelf heb ik geen rijbewijs, dus ik heb totaal geen recht van spreken, maar toch! Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Lies:heart: Ik wil je niet aanvallen, en val je ook niet aan als je even leest. Het gaat over wat je schrijft. Directie van mijn werk weet van mijn drankprobleem, en meerdere, maar aangezien ik het meest te doen heb met directie, hou ik het daar bij. Wanneer ik naar Frankrijk ga voor mijn werk zijn zij er bij, en dan gaan we wel es uit eten, of gewoon bij hun thuis daar, drinken zij ook. Ik drink water of Orangina. Of ik daar nou 1,2,3,4 weken ben of meer, ik drink geen alcohol, ook al ben ik daar een half jaar, ik kan niet drinken (misschien is opsluiten daar een optie?) want ze weten er van en ben 24 uur bij hun. Bij receptie`s op het werk in Nederland drink ik ook niet, ze weten er van. Wat ik thuis doe weet niemand, ik drink thuis in het geniep, woon alleen. Zodra ik uit Frankrijk terug kom, heb ik al drank. Als ik alleen handbagage heb is het pech dan de volgende dag maar, maar als mijn koffer het ruim in moet? Heb al gehaald in Frankrijk, ook al moet ik er een uur voor lopen. Vertel het aan iedereen Liesje, als stok achter de deur. Snap je wat ik bedoel? De stok ligt inderdaad ACHTER de deur. BINNEN de deur ligt voor mij nog steeds gevaar, misschien voor jou ook? of voor anderen? Openbaar forum? ja en staat te lezen op internet. Het interesseert me eigenlijk ook niet of iemand van mijn werk dit leest, dan leest hij of zij het ook niet voor niksB) en kan er misschien wat mee. Gaat om je verhaal Lies, niet om jou dus. Liefs Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 diep respect voor jou Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Hannah nog bedankt. Ik heb het ook aan Albert (de hond) verteld. Echter hij is in hoge mate Oost indisch doof. Het duurt een tijdje voor het doorkomt. Dus alle dierenvrienden nogmaals bedankt. Denk nog veel aan m'n oude maatje, maar geleidelijk komt er acceptatie. Het is maar een raar iets leven en dood. Snap er helemaal niets van. Een erg onrechtvaardig gebeuren. Blijkbaar moet het zo zijn. Het zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Jane:heart: Ik hoef geen respect, dit ben ik en er is nog veel meer. Waarvoor respect eigenlijk Jane? Ik wil van de drank af, en alles wat er bij komt kijken schrijf ik neer vanaf heden. Openbaar forum? sowhat (:heart:excuus dat ik je noem;)) Degene die dit allemaal leest zit zelf met de drank in zijn of haar maag, anders kom je hier niet terecht. Dus bekend of onbekend, haal je voordeel er uit, en als iemand een gat in de markt weet wil ik het ook graag weten;) Daar bedoel ik dus niet mee dat ik ineens mijn levensverhaal vertel nu, nee komt in gedeeltes, anders ben ik voorlopig nog niet klaar met typen, en jullie niet met lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 respect voor wie je bent voor hoe je over jezelf schrijft voor hoe jij je stijd strijdt open kwetsbaar je geeft niet op je leeft mee met anderen ondanks omstandigheden verleidingen ontberingen enz enz gewoon voor jou dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Mike:heart: Ergens is het goed dat dit meteen op je pad kwam. vergeten doe je nooit, verzacht nu wel, je hebt wat anders wat zorg nodig heeft, en weer 1 die onberispelijk van je houd. Mensenleven. Dierenleven. Weet even niet meer wat ik zeggen wilde. Ik wilde je een hart onder de riem geven. Al mijn dierbaren komen even terug, sorry. Zo heb jij ook je dierbaren, het blijft niet bij 1 Ja het slijt Mike, gevoel blijft. Wees blij met Albert, vergelijk niet ( doe je toch wel ) Leer en deel met hem. Jij bent lief voor hem, maar rechtvaardig toch;) Liefde krijg je 100 procent terug hè dat weet je. Liefs Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Originally posted by: jane4respect voor wie je bentvoor hoe je over jezelf schrijftvoor hoe jij je stijd strijdtopen kwetsbaarje geeft niet opje leeft mee met anderenondanks omstandighedenverleidingenontberingenenz enzgewoon voor jou dus.quote> :heart:Jane.Maar ik kan niet anders, ik hoop dat iemand er wat aan heeft, dan is het niet voor niks geweest wat ik heb neer getypt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Goedenavond! Een hele discussie over de eerste niet. Ik weet niet of het een discussie is of zou moeten zijn. Eén smaakt altijd naar meer en als ik mijn ouders mag geloven kun je op één been niet lopen. Maar ach. Ik weet niet of ik het heb verteld, maar mijn verjaardag vier ik dit jaar bij mijn pap. Het wordt hier thuis 27 graden en pap vond het fijner om dan in de tuin te zitten. Ik heb gelijk mijn uitgenodigde vrienden onuitgenodigd. Dat komt nog wel op een andere dag, ook als het financieel wat ruimer is. Want ik wil toch voor ieder wat wils halen en dat gaat in de papieren lopen. Men, wat zijn er veel verschillende drankjes en wat is dat duur. Hoe dan ook, vandaag belde ik om te vragen of hij nog bij een bepaalde supermarkt kwam, want daar was het bier in de aanbieding. Nee, hij kwam er niet meer en wat moest ik met een krat bier? Want wat een onzin als ik nog drinken mee ging nemen, hij had het heus wel thuis. Toen ik vertelde dat ik al hapjes had gekocht, verklaarde hij me voor gek. Hapjes had hij thuis ook wel. Nou ja, dit wordt wel een hele goedkope verjaardag zo. Maar ik breng in ieder geval mijn eigen hapjes mee. Verder nog steeds ziek. Heel erg vermoeid voornamelijk. Beetje moeite met het ene been voor de andere te zetten. Maar gelukkig gaat dat ook wel weer over. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden