Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 augustus 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik mijn reactie naar hen niet terecht vind endat ik het super irritant vind ze in het weekeinde om 08:00 voor mijn slaapkamer zitten. Duidelijk dat ik mijn verstandhouding met ze goed wil houden. En dat er andere manieren zijn om kenbaar te maken dat je last hebt van iemand i.p.v. ze af te snauwen. Je hoeft niet alles te accepteren ondanks dat goede buren zijn.

Ik heb enkel aangeven dat ik mijn reactie vanochtend vervelend vond. Dat is totaal wat anders dan janken nietwaar?

Ga zo naar mijn zus. Eens kijken of ik de verjaardag doorkom en anders ben ik daar zo weer weg.Inmiddels hartkloppingen van vermoeidheid en het enige wat ik eigenlijk vandaag wil is slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zoek de schuld niet in mijn verslaving of beperkingen en verschuil me daar ook niet achter. Ik weet dat ik vanochtend onbeschoft was naar ze.

Dat kan iedereen een keer overkomen, maar neem daarin dan ook je verantwoording en draag de consequenties daarvan. Er is geen excuus. Dat ik me rot voel hoeven zij geen last van te hebben.

Ik had ook op een ander tijdstip met ze kunnen gaan praten en aangeven dat ik hier last van heb, maar dat heb ik niet. Vind het daarom niet meer dan logisch om mijn excuus bij ze aan te bieden.

En eventueel op een ander moment met ze te gaan praten. Het zijn toch je buren en ze wonen naast me in een flat dus wel erg dichtbij. Maar nu moet ik echt weg. Bedankt voor je bericht(en)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diana, het siert je dat je het met je buren uit wilt praten.

Een keer uitvallen kan iedereen gebeuren en er kwam van alles tegelijk.

Je eerste bericht had ik niet helemaal goed begrepen.

Komt goed en al dat uitleggen hier kost ook weer energie :present:

Nu ga ik me ook gereed maken voor vertrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle mensen zijn druk bezig met hun eigen dingen. Real life gaat voor!

Ik heb helaas vanmiddag weer in bed gelegen. Stond beroerd op, maar hoopte de dag op extra pillen door te komen, omdat mijn man jarig is. Niet gelukt dus. Nu weer wat opgeknapt en straks uit eten. Jullie zien me vanavond wel weer terug.

Eet smakelijk allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi frums,

Even een uppiedate over mijzelf, heel egoïstisch, ik kan even niet met anderen mee denken.

Ben vanmorgen eigenwijs toch naar de efteling gegaan, mijn nichtje vond het fantastisch.

Ik wat minder, na weer een insult een flauval-actie, ben ik bibberend door mijn man afgevoerd waar ik de hele middag in bed heb liggen bibberen en schreeuwen.

We durven niet naar de HAP en CEH, uit angst voor de teleurstelling, weer weg te worden gestuurd. Ik kan niet meer.

Ik ga maar vroeg slapen en hopen dat het morgen over is en ik weer kan trainen...

Droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dit berichtje ook nog maar een keer over morgen RL

Misschien dat je dan kan lezen waar het mis gaat.

Volgens mij staat hier de oplossing in wat je anders kan gaan doen.

Goeieavond allemaal

Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.....

haha maar dan moet ik hier ook niet zijn denk ik...

Toedeloe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de buren is het opgelost gelukkig.

Zelf ben ik super moe en ben ook bij mijn nichtje weggegaan. Die haar verjaardag vierde. Ik ga zo slapen. Ik heb het niet droog gehouden. maandag echt kliniek bellen.

Welterusten iedereen alvast.

RL, als je ontwenningsverschijnselen zo heftig zijn dan moet je toch in detox? waarom ben je dat niet? Ik ben gisteren na een tijd weer binnen gevallen omdat het niet goed gaat met me en ben niet op de hoogte van alles. Heb alleen gisteren en vandaag wat van ej gelezen, maar ik vind dit niet normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, halve en hele droogstoppels, wie gehts?

Marjo was er ook, leuk.

Hier gaat alles weer z'n gangetje, ben ant wark.

Als ik de berichten zo lees doe ik er goed aan Bammies raad op te volgen: sit back and watch the movie go by.

Hou 't zo droog als jullie willen, oh strijders tegen het verval.

De strijd is niet te winnen, maar met hier en daar de veldslag kun je het verval traineren.

De fatalist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou mezelf voor de gek.

Aangezien ze bij verslavingszorg hebben gezegd niets voor me te kunnen doen (geen opname, geen langzamere afbouw van de pillen), ik "moet er maar eventjes doorheen".

Maar dit is idd niet normaal.

Ik wil mijn leven terug, de actieve, positieve Lies. Iemand die er voor anderen kan zijn, ben nu een rot-egoïst. Ik wil voor mijn man zorgen.

Ik wil jullie en vooral de beginnende stoppers steunen en mijn ervaringen delen met het omzetten van de knop om te gaan drinken.

Helaas is bij pillen die knop heel anders, daar is echt intensieve begeiding bij nodig, dmv opname of dagelijks contact en rustige afbouw.

Ik heb begrepen als je van 25mg komt, je maar 5 mg per week mag minderen (zowel van een ervaringsdeskundige als apothekers assistente), ik kom van 100mg af. Binnen 7 dagen afkicken, nog een paar extra, in totaal tien dagen met als laatste dosis 15mg.

Logisch dus die psychoses en angstaanvallen, koppijn, misselijkheid en kotsen, gevoelig voor aanraking en geluid, insulten. Schijnt er allemaal bij te horen.

En dit allemaal dankzij de verslavingszorg die me niet meer wil voorschrijven omdat ik zo verslaafd ben. Zij horen er toch verstand van te hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn sporten is ook verslavingsgedrag, ik denk dat ik daarmee alles kan oplossen. En als ik sport is het ook even weg. Maar het komt drie keer zo hard terug.

Voelen.

Nu ik niet meer drink ga ik voelen. Dat heb ik nooit gedaan (ja, nep, als ik dronken was), ik kan dit niet alleen (en met mijn man) aan. Eén gesprek met een psycholoog in de week is te weinig. Okee ik heb de CA en mijn sponsor, maat dat zijn geen hulpverleners maar ervaringsdeskundigen. Ik heb professionele hulp nodig.

En slaap.

Trouwens, ik heb vandaag mijn eerste trekmoment gehad, in de efteling, voor het insult. Ik dronk altijd in de efteling, gelijk als 'ie open ging. Ik heb hardop (wat moest iedereen wel niet denken!) tegen me gezegd dat dat het domste was wat ik nu (nu zeker) kan doen. Die drank heb ik iig achter me gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL. probeer nu maar eens eerst zelf helemaal te herstellen i.p.v. nu al bezig zijn met hoe je een ander kan helpen. Dat kan je alleen als je zelf een beetje stevig in je schoenen staat.

Probeer eerst maar weer eens de rust in jezelf te vinden, maar wil niet teveel ineens, je hebt jarenlang gedronken en bent verslaafd aan medicatie. Dat ben je nu aan het afbouwen, maar je zet er iets voor in de plaats wat net zo verslavend is nl. de kick van het hardlopen.

Van hardlopen word je high Je ruilt je ene verslaving in voor een andere. Dan ben je volgens mij niet goed bezig meid.

En geef nu niet af op de verslavingszorg maar blijf kijken naar jezelf en hoe jij in het leven staat. Dat is niet goed heb ik het gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RunningLiesje,

Ten eerste ben je nu gewoon ziek. Ongeacht de reden daarvan ben je ziek. Je hele lichaam geeft signalen dat je ziek bent. Je kan er nu niet zijn voor een ander. Aanvaard dat. dat is niet egoistisch. Dat is zorgen voor jezelf. Ook jij bent in jouw leven op dit moment het belangrijkst.

En als ik even lees op wiki over afbouwen van benzo's dan weet ik niet wat de overweging is van de kliniek, maar het lijkt mij zeer slecht om zonder adequate begeleiding ( waaronder detox ) zo snel te stoppen met benzo's. misschien is er een goede reden voor, maar het lijkt mij zeer ongezond en niet ongevaarlijk ook trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo.

Sowhat, ik las dat je netelroos aanval hebt?

Ik heb ooit eens en dat zal nu niet kunnen , maar maandag wel een crème laten maken bij de apotheek met iets in dat de huid verdooft. de tubes waren niet zo groot maar gebruikte het voor het slapen als ik netelroos had. Het werkte bij mij beter dan mentholpoeder of mentholcrème.

Ik ga slapen . Trusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik kom me even afmelden. We zijn uit eten geweest, maar moesten tussen de gangen heel lang wachten. Ze hadden geen alc. vrije wijn. Ik heb voor het eerst Crodino geproefd, met een schijfje sinaasappel. Ging wel.

Verder heb ik het droog gehouden, Welterusten allemaal en tot morgen.

Ik hoop dat we Wijfie dan weer zien.

RL pas goed op jezelf.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...