lady jane Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 hier bewolkt maar droog even te fietsen met maatje en dan kom ik Kunsies mooie weer opzoeken zet maar vast koffie:P fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Originally posted by: YvonneTuurlijk..... in dat geval zou meer dan de helft van de vrouwen alcoholist zijn en er bijna geen mannelijke alco's rondlopen:P. Keep on dreaming babe's quote> Ik vind dat je gelijk hebt.Bij mij ligt het niet aan dat wegcijferen.'t Is mijn jeugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Originally posted by: JenDank Von, je hebt me op weg geholpen.Nu even huishouden opzoeken in den dikke.quote> Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Bij mij ligt het er gewoon aan dat ik het lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Hier schijnt de zon overigens al weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 het is hier de afgelopen dagen niet goed gegaan en ik voel me nogal paniekerig. ik voel me totaal niet opgewassen tegen alles wat er van me gevraagd word en weet ook echt niet hoe ik er iets aan kan veranderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Koffie staat klaar op mijn zonnige terrasje Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Ja, dat lekkere speelt ook wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Wat naar Nadia. Wat wordt er dan van je gevraagd/verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Spuien maar, Nadia. Soms helpt dat al, in mijn ervaring. Als er te veel van je gevraagd wordt, kan je dat meestal wel veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 alleenstaande ouder met baan, kind dat straks 18 wordt ik kan het nu al allemaal nauwelijks betalen! ik heb gisteren echt te veel gedronken en vanmiddag moet ik werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 ik ben doodsbenauwd voor de toekomst ik sta er alleen voor ok, vandaag drink ik niet bah ik ben echt misselijk van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Misschien even in kleine stukken denken? Vandaag dus. Denk je dat je vanmiddag in staat bent om te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 gisteren (met een slok op) wel de moed gehad om mijn ex aan te spreken over zijn verantwoordelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 vanmiddag lukt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 moet je morgen ook werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 gisteren ook weer boos geworden op collega's, die hun eigen nieuwe werkplekje tiptop in orde maken, maar wel een enorme troep achterlaten op hun oude plek sta je daar in de chaos en niemand is zgn. verantwoordelijk ja, ik dus. omdat ik daar niet kan werken tussen de achtergelaten dozen en stapels papier! dat mens had gewoon een kast leeggetrokken en meegenomen. dt doe je toch niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 ja, morgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 sorry dat ik zo doorratel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Lekker doorratelen Nadia:present: daar is het forum voor hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 nee, maar je klinkt erg overspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 En als "in nood". Kan je je niet beter even ziek melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Kan je die collega' s niet op hun verantwoordelijkheden aanspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 even diep ademhalen: vanmorgen op tijd opgestaan kind op tijd de deur uit ik heb gisteren niemand beledigd, ben zelfs niet onaardig geweest werken gaat lukken, heb de troep gisteren aardig op weten te ruimen ik heb al een boterham naar binnen weten te wurgen da's allemaal positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 kunsie: ik heb ze gisteren een mailtje gestuurd, heel netjes verwoord ik ben niet overspannen, maar soms overvalt het me allemaal. ik zou ook beter moeten weten: een kater gaat bij mij altijd gepaard met schuldgevoel, somberheid zelfs als er niks is om me schuldig over te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden