Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Waarom zou Lies eigenlijk geen adviezen mogen geven i.v.m. stoppen met drinken, Marika? Een benzoverslaving lijkt me iets heel anders, en ze staat nondeknetter (om Spud te citeren) al een hele maand droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Is dat echt Agnieta? Ik ken zelf niks van zgn. hard drugs, maar dacht net dat heroïne heel erg verslavend was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Haddock heeft Kuifje en Haddock ook gezien, vond 'm leuk! Had er niet teveel van verwacht, als Kuifje-adept. Buikgriep of voedselvergiftiging hier, lappenmand. Wel beterende hand. Snel bedwaarts, nu. Hou 't zo droog als je wilt, lotgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Een stevig j'ke is aan mij wel besteed, merkte ik onlangs :$ 'k Heb dan ook met mijn toekomstige afgesproken dat ik daar geen gewoonte van ga maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ok Marika, 'k had je verkeerd geïnterpreteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 hier ook droog. slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 toch nog even dit: ik heb de glaasjes niet weggegooid, maar ze wel helemaal achter in de kast gezet..... Marika: ik slaap meestal pas tegen een uur of 1. ik ben een avondmens. nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 ik moest afspraken verzetten Marika dus ben nog op, maar ik ga zo wel naar mn bed; mag nu naar de aekI in plaats van volleyen. Dus toch vroeg eruit. slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 ik vond m ook leuk had en knap gedaan die 2 verhaallijnen door elkaar en die liepen mooi in elkaar over ook. Wijfie, misschien mag J een paar nachtjes ter observatie blijven? Dan kunnen ze wat met pijnbestrijding uitproberen en hebben jullie beiden wat rust. Morgen maar eens vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 ik jou ook Marika en nu gaat heintje echt:lips: hoezo verslaafd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Slaapkoppen?? Ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden