AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Soothe alweer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik bedoelde dat je snel was Aak;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Spud online:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Nee moet nog eten maken en halen, eigenlijk geen zin in. Maar als het 21.00 uur geweest is heb ik toch spijt, want heb niks in huis. Denk dat ik maar weer pizza ga halen, goedkoop en lekker, doe er zelf een tomaat, een ui en salami op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Love ye Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Hallo Albert en Akie, k was even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik had the voice draad omhoog gehaald. Ben bang voor geen animo, geeft niet, dan ga ik bankhangen zo, en kijken natuurlijk. Fijne avond allen. Truste voor straks:lips: Tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik kijk ook hor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Dag allemaal, Ik ben moe van het oppassen op de kleinkindertjes. De jongste, van 15 mnd., zit nu een beetje in een eenkennige fase. Gelukkig trekt hij snel weer bij. Toch hoofdpijn gekregen van het ogen overal hebben! @ AR: ik kijk nooit naar de Voice. Sorry. @ Jootje: heb je al bedacht wat je met de kermis gaat doen? Ik ben benieuwd of Wijfie het voor elkaar heeft kunnen krijgen dat haar man in het ziekenhuis blijft. We lezen het nog wel. Vanavond ga ik lekker op de bank hangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ola allemaal. Boosheid hanteren en dat op een goede manier wegzetten vind ik toch nog erg moeilijk. Heb wat 'dingetjes' met de buurman en dat raakt me dan zo. Boosheid maar ook verdriet omdat iemand helemaal niet is wat hij lijkt te zijn. Ik snap dat soort dingen niet zo goed. Bij mij is er geen rol, geen spel, ik ben wie ik ben en dat is wat je krijgt. Natuurlijk kom ik soms/ vaak stoer over en denken mensen, in het begin, dat ik van alles weet en heeeel zelfverzekerd ben. Dat is niet altijd zo maar daar komen mensen meestal ook snel achter. En mijn 'stoerheid' is ook niet altijd gespeeld. Snappen jullie het noh? Nou ja, ik kan edr slecht teen als ik boos ben, ik vind het vaak moeilijk dit te uiten en dan loop ik mezelf op te vreten. Nu dan ook knallende koppijn. Plus dat ik echt niet kan begrijpen hoe lelijk sommige mensen kunnen zijn/doen. Of hoe klein ze eigenlijk zijn. Is waarde oordeeel, ik weet het maar ja. Nou ja, mijn buurman gaat gelukkig verhuizen maar Marika; je schreef van de week dat je niet goed wist welke les je te leren had van die enge buurman en ik weet dat ook vaak niet Voor mij heeft het met loslaten te maken en toch ook confrontaties aangaan op een goede manier. Niet als een gek tekeer gaan of de boel sussen maar op een goede manier zaken bespreken. Met sommige mensen vind ik dat erg lastig. Zaken uitspreken, op z'n beloop laten, mezelf de kop niet gek maken enzovoort. Voor nu eerst in de rust en heel vroeg naar bed. Morgen is er weer een dag met waarschijnlijk wel een confrontatie. Ik laat het maar op me afkomen, het zal wel een kant opgaan... Vervelend vind ik het wel. Heb zooo'n hekel aan ruzie, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik werd vanavond al gevraagd om mee te gaan en ik heb ervoor bedankt. Das alvast één avond mee genomen. Ik ga zo maar the voice kijken en op tijd naar bed. Gaat niet goed hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Enorme trek en het gevoel dat ik van alles mis. Maar gaat wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Jootje, kom naar de draad van the voice of holland, misschien vind je het leuk en het houd je bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ja ga ik doen Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Jootje, vergeet je niet trots te zijn dat je voor jezelf hebt gekozen en een keer niet voor buitenkantlol? Die komt wel weer hoor meis, op het moment dat jij weer wat sterker bent. blijf maar gezellig bij ons en de buis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 We zitten op The Voice of Holland draad, mocht het hier rustig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: jane4Jootje, vergeet je niet trots te zijndat je voor jezelf hebt gekozen eneen keer niet voor buitenkantlol?Die komt wel weer hoor meis, op het momentdat jij weer wat sterker bent.blijf maar gezellig bij ons en de buisquote> Doe ik Jane,dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wijfie:heart: Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 vinden jullie ook niet dat je gehoor veel beter is zonder drank? en je lekkers smaakt ook veel beter die knoflook op de pizza is subliem AR:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Goed besluit Wijfie. Lekker alles op je gemakkie. Morgen een ontbijtje voor jezelf klaar maken. Muziekje aan en relaxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wijfie wat een geluk dat J. toch opgenomen is. Ook al levert het niets op, je kunt tenminste een beetje bijkomen. Misschien een goed idee om morgen niet weg te gaan met het koor, maar het is géén vrijbrief om te kunnen drinken hoor! Wees sterk. Nu weer verder bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Goed zo, Wijffie, beetje rust. Voor de rest: godesgevreesd, allemaal aan de nep tv talentenjacht? Dan nog liever aan de drank, wat 'n verwende armoede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wijs besluit van je om niet te gaan spelen Wijfie. Hij is eindelijk in goede handen, blij toe. Niet dat hij bij jou niet in goede handen is hoor, maar werd ongrijpbaar voor jullie. Sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik hou ook van jou Haddock:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 mooi Wijfie en mooi ook hoe je je prioriteiten bij J legt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden