lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 goeiemorgen frummers Snoep dat betaal ik voor een pak bij de 1000 maar ja alles beter dan oploskoffie (sorry Kuns) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Zat net even een klein beetje terug te lezen en zag dat Marika weer helemaal terug is, petje af voor hoe jij alles op- en aanpakt meis, echt. A3 bezig met zich herpakken, das goed, alleen... waar ben je vanmorgen nou? Ik mis je gewoon hier. Niet wegblijven hoor. Jane ook weer binnen, tsja, een euro per bakkie is niet niks, maar we krijgen er dan wel zelfgebakken appeltaart bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 oh (te) lekker:present: dat doet me eraan denken de kilokiller gauw in te vullen vóór het weekend begint scheelt me 1 of 2 kg nl:D ja, het sjoemelen wat ik vroeger met drank deed doe ik nog steeds met eten, en mn gewicht, pfffff wie houd ik eigenlijk voor de gek he. en toch.... nou meteen gaan volleyen dan maar weer om 9 u moet ik omgekleed in de zaal klaar staan fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ja jane..voor niks gaat de zon op:rose: ik moet morgen op reis..dus een beetje door drinken jullie dan kan ik een rerourtje kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: An Originally posted by: miranda Originally posted by: TatumDAGPACT:KunsieSnoepjeTatumlytsealbertliesjemirandaAnJaccquote> Goedemorgen.Aangezien ik wel bijgelovig ben blijf ik maar lekker binnenvandaag!/q] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Oeehhhhhh Snoep toch... anders neem je toch gewoon een enkele reis richting Sha?! Kilokiller.... , helemaal vergeten in te vullen. Ga ik gelijk maar even doen met mijn gewicht van vandaag...... En hihi... ik laat het maar staan voor komende zondag ook dan, goed idee van jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goeie morgen mensen:) Vannacht mezelf wel een paar keer voor m'n hoofd geslagen. J was hier en verweet me dat ik boven allemaal lege blikjes bier verstopt had. Honderden. Ik zei nog "die zijn echt niet allemaal van mij hoor", waarop hij zei "O ja??? Waar komen die dan vandaan? En waarom heb je allemaal planten boven in de kasten gedaan? Die gaan daar toch dood? Wat denk je dat je je honden wel niet aan doet" Ik heb boven helemaal geen kasten. Toen had ik m'n huis weg gegeven aan de overburen omdat die op straat stonden. God wat had ik daar een spijt van zeg, waar moest ik nu zelf heen met m'n dieren. De winter komt eraan en m'n hondjes krijgen het zo koud dat die sterven. Ik werd bijna huilend wakker pfffttt wat een ellende vannacht. Maar nu schijnt het zonnetje hier en alles is weer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goedemorgen Bol en Jacc. Pfff Bol, wat kan een mens toch raar dromen he? Gelukkig is het maar een droom, maar ik heb het wel eens dat ik nog uren na het wakker worden de stemming/het gevoel van die droom heb.... Luitjes, ik ga snel hier aan de slag. Het zonnetje schijnt zo heerlijk, ik ga er van genieten zolang het nog kan vandaag. Als ik buienradar mag geloven komt de regen pas eind van de middag hier. En met een beetje mazzel valt het met de bewolking ook mee tot dat moment. A3, ik hoop dat het je gelukt is uit de binge te komen gisteren, hoe rottig je je ook zult voelen. Kom alsjeblieft hier. Ook als het niet gelukt is. Luitjes, ik kom vast nog wel even kijken hier in de loop van de dag. Laterrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Môin mensen, Even meedenken bet bol. Als de overburen op straat staan, staat hun huis dus leeg. Anders waren het geen overburen. Daar kun je dus zo intrekken. Wel even Spud bellen, anders staat ze vanmiddag bij de buren op de stoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Morninkjes lieve Vonnie. Hahaha Dylan nee joh die stonden toch op straaahhhaaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Mogguh mensen, ondanks dat ik altijd vroeg wakker ben, ben ik geen ochtend mens. vanmorgen alweer te prikken geweest voor m'n trombose controle, dus nu eerst maar eens een paar bakken koffie naar binnen werken. en wat terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Hey goeie morgen Lenie. Hoe is het nu met het bellen van je zoons? lukt dat wat beter of is het nog steeds hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Kunsie Snoepje Tatum lytse albert liesje miranda An Jacc Lunalee Goedemorgen, Ik kom ook weer eens een kijkje nemen. Maar eerst zet ik me op het dagpact! Zo die staat. Tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: bolletjeHey goeie morgen Lenie. Hoe is het nu met het bellen van je zoons? lukt dat wat beter of is het nog steeds hetzelfde?quote> gaat al beter Bol... ze hebben het eten al 2x misgelopen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goed gedaan meid. Ja ze moeten leren om jou serieus te nemen maar vaak denken ze er niet aan. Kinderen zijn zo gewend dat er toch wel voor hun gezorgd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ja klopt...het begint z'n vruchten af te werpen...was zelf ook te soft hier in. verder ben ik wat makkelijker met eten omdat het ff niet loopt met mij zoals het hoort..veel pijn weer en last van de darmen. maar ook dat komt wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 het is niet anders Hannah... komt wel weer goed hoor...rustig aan en optijd mn morfine pakken..zo komen we de dagen wel door. vanavond simpel eten...speklapjes in blokjes uitbakken dan andijvie mee bakken en daar andijviestamp van maken, trek in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 nee..staat toch vanavond? al maakt me dat weinig uit hoor..ik kan de hele dag wel eten:D maakt niet uit wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 haha, wat let je? lekker doen over doen gesproken...ik ga maar eens langzaam opstarten.. lekker even douchen en een wasje in de masjien gooien, daarna zie ik wel verder. fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Lenie, wat ook lekker is is om er wat blokjes kaas door te doen die dan vervolgens helemaal smelt in de stampot. Goeie morgen Akkie en Hannah. O en Luna. Welkom terug. Hoe is het de laatste tijd gegaan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 oohh, ja is ook een goed idee.. thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goedemorgen allemaal, Even laten weten dat alles goed gaat hier. Het zonnetje schijnt. Een buurman heeft mijn tuin voor en achter omgespit. Tot groot genoegen van de buren geloof ik. Nu moet ik planten kopen. Vandaag eet ik biet stamppot. De aardappels zijn al geschild. ALS ik eet eet ik vroeg. Een uur of 11. Of ik eet niet. Maar het moet wel weer eens . Ik sla te vaak over. Ik wens iedereen een heel mooie dag. Goed dat jullie er altijd zijn. Ik ben er niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 mmm, ik wacht nog even, mn suiker is veel en veel te hoog..moet eerst zakken voordat ik wat ga doen. ik wil niet tegen de vlakte gaan. dit bedoel ik dus..het kan gewoon niet normaal..het moet rustig aan..blegh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: Hannah1...Nu afgesproken om om de 2 weken 5 sig minder te roken.Ik hoop dat ik er zo ook kom.quote> Wie heeft dat bedacht? Je zou bijna zeggen iemand die zelf nog nooit heeft gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: lunaleeKunsie Snoepje Tatum lytse albert liesje miranda An Jacc LunaleeAcerGoedemorgen,Ik kom ook weer eens een kijkje nemen.Maar eerst zet ik me op het dagpact!Zo die staat.Tot gauw.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden