Nadia Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 hier droog mijn bedje in, slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Bedankt Ap, Fruit en Ag! Fruit, ook aan jou dank voor het delen. Truste, ik ben nog niet moe, raar genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 en ik was aan het werk en las ingelogd steeds even mee. ieder zijn/haar ding he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ik ook Aggie, het is er ingegroeid. Jammer genoeg wil mijn man niet in therapie, we kunnen het samen wel zegt hij. Wel super dat het jou zo goed heeft geholpen. Ik denk dat het ons ook zou helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 welterusten wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Truste Jane! PB maar wanneer je wilt Ag, lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ik kom me even droog afmelden. RL: fijn dat je man weer terug is. Hechten: oei! Misschien kan Aggie je hierin raad geven. Ik heb zo'n gevoel dat jij en je man elkaar tot wanhoop drijven. Drank en pillen laten staan hoor! Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen en dat er morgen een nieuw begin kan zijn. Voor allemaal welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hier ook weer droog:) Nog even een late film gekeken en nu lekker naar mijn nessie. Slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden