An Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Jemig Hannah ... wat ellendig zeg. Dan maar zien terug te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Nou ja 24 oktober. Als je dan je geld maar terug krijgt dan is het het wachten wel waard. Maar fijner zou zijn als je weet waar je aan toe bent Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ik vind het soms ook moeilijk je te begrijpen Hots, net als ik dat bij Marjootje heb. Dat maakt jullie niet minder mooie mensen. Zoals Ag zegt, het is gewoon zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Als jij en ik het vandaag maar droog houden Aggie, das nu het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hallo allemaal, Nu moet Hannah ook weer een tijd afwachten! Jullie beiden kracht en geduld toegewenst, Aggie en Hannah. @ Vonnie: jij sterkte met de gebeurtenis in de familie. @ AR: waar ben je? Ik duik mijn bed in, na het boodschappen doen e.d. De verkoudheid komt weer op en we gaan vanavond uit eten. Een aanbieding en een herkansing voor het etentje op manlief's verjaardag: dat was niet zo'n succes. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 @ Hots: dat koningshuis is niet mijn favoriet. Als symbool zal het zijn functie hebben en ik kan er verder niets mee. Leven en laten leven! Hersenbloedingen! Oei! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Originally posted by: Nadia Originally posted by: acer Originally posted by: miranda Originally posted by: An Originally posted by: kunsieDAGPACT:KunsieANlytsealbertliesjeMirandaAcerNadiaJaccquote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ik ben een beetje laat vandaag, kom net van een intake van de fysio, longinhoud is slecht, volgende week begin ik met trainen om te zien of alles een beetje beter kan worden, kapot is kapot aan longblaasjes maar misschien kan ik de schade nog een beetje beperken, pleisters liggen klaar, nu alleen nog de moed vinden om op te plakken. Mijn AA vrienden vinden dat ik niet alles tegelijk moet of kan maar ja, ik heb nu weinig keus, in ieder geval geen wijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ag, als jij gek bent dan ben ik dat ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Jacc, Stoppen met roken kan ook van levensbelang zijn en de kwaliteit van je leven verbeteren. Het is zeker mogelijk. Zet hem op! Er is hier ook een stoppen met roken - draadje. Hannah, ik duim voor je! En wie leeft er mee met de prinsesjes? Vroeg ik me af, hier lezend. Mogen zij er ook zijn? En ben je er met een vol buikje, is dat alles waar het om gaat? Mijn 2 centen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Agnieta, mij helpt het redelijk, ook al ben ik maar 8 uur rookvrij, dat is toch een overwinning op mezelf, dit had ik ook met drinken, vanavond weer AA en dat helpt me Kate, ik weet het maar ik ga er pas (weer) op schrijven als ik een week niet heb gerookt want ik voel me een onzettende loser als ik weer de fout inga, net zo als met drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Zo, de nachtdienst zit er weer op. Ook geslapen, vanochtend, om 13.30 uit bed. Nu helemaal gaar, want veel te weinig slaap natuurlijk, en heel je ritme op zijn kop. Maar goed, goed voor de portemonnee (hoop ik) Tot mijn verassing, lag er een kopie, van het funcioneringsgesprek in mijn postvak. Viel nog een soort mee.; Ik zit duidelijk nog in een lerende fase, ben leergierig, en wil graag alles wat aan leeraanbod is meemaken. Er is geen automatisme in mijn werk, wat lastig is voor mijzelf en soms voor collega's en bewoners Ik werk zorgvuldig, en doe geen dingen die ik niet weet Ik vermijd moeilijk(ere) situaties, moet meer initiatieven nemen en beslissingen Ik ben er nog maar erg kort om het ook allemaal te weten/onthouden Kan en wil graag goed samenwerken, laat ook zien, wat je wel al kan,dat geeft anderen ook vertrouwen Ben erg onzeker, en heb veel bevestiging nodig Maar ik pak zeker dingen op, zeker als ik mijn onzekerheid laat varen. Enz. Even laten bezinken. Had een veel feller oordeel verwacht eerlijk gezagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Had een veel feller oordeel verwacht eerlijk gezagd quote> Waarom? Want het sluit vrijwel naadloos aan bij wat je hier zoal over het werk verteld hebt.Er had dus rustig ook nog bij kunnen staan:"Barst van de zelfkennis" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ha, ha Dylan, Ja, barst van de zelfkennis, Dat dan weer wel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Wijfie, Zo zie je maar weer; In tijden van nood leert men zijn vrienden kennen he, Nu maar even een beetje "genieten"van lekker weer thuis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hai Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Wijfie mijn J. wilde het liefst thuis zitten en geen nieuwe dingen meer ondernemen. Hij kon het niet meer aan. Het enigste dat goed voor hem was was een beetje rond lopen, een beetje actief bezig blijven. De laatste jaren ging dat ook niet meer, en heb er ook niet meer achteraan gezeten. Op een gegeven moment had ik ook het gevoel dat dat zo goed was. Ik verzorgde hem maar verder eiste ik niets meer van hem. Trouwens nooit gedaan. Ik bleef een luisterend oor houden en was erg gericht op wat hij graag wilde. Ook bezoek was teveel voor hem. Zodoende kon ik het ook een beetje blijven volhouden want eisen aan iemand stellen die niet wil, kost erg veel energie en die kan je nu beter ergens anders voor gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Jopie, Ja, heerlijk vakantie nu. Yes!!, En helaas voor jou; Ik heb al een huis:D, Wijfie, Probeer, het maar een beetje naast je neer te leggen. Hoewel ik me kan voorstellen, dat je teleurstelling groot is. En verder, Latex belt net, of ik mee ga uit eten. Heb maar geen nee gezegd (smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Oke, Ben weg nu, Gezellige avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goeienavond. Nog een dagje en dan naar Parijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goedenavond! Ja... zo jaag je natuurlijk iedereen weg nou zijn we allemaal stikjaloers Joepie Jen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Eerst al Rapilos die zomaar uit eten gaat Dit gaat zo niet langer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ik niet Bijna.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Iedereen!!!! Zoek de schuilkelders op!!! Be hidden!!!!! Ze is getrikkert!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden