An Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goedemorgen, Zo lekker lang geslapen. Te bedenken dat ik me gisteren zo rottig voelde. En onderhand weten dat het de volgende dag wel weer beter zal gaan, als ALS er maar geen alcohol bij komt. En dat klopt. Ben nu uitgerust en de donkere wolk is even uit mijn hoofd. jane4, AR en Spud, nog bedankt voor de aandacht gisteravond. Las het net nog, dat voelt toch goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goedemorgen An, Het wordt steeds later licht merk ik. Vandaag een verjaardagsfeest en veel drank in huis en zelf heb ik er inmiddels niets meer mee! Vroeger dacht ik wat overblijft zuip ik lekker op, maar dat is voorbij. Ben er blij mee dat dat nu zo gaat. Hier koffie voor wie wil, vandaag wederom nog roomsoesjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Jan super. En wat goed die lijst van jou. Dit forum is er echt op vooruit gegaan! Fijn feest voor jou en heerlijk zonder alcohol. Het leven kan er zomaar een stuk vrolijker uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goedemorgen An en Jan! (dat rijmt, mooi stel! ) Sorry lieve An, ik heb denk ik door mijn eigen sores niet meegekregen wat er loos is... Een virtuele voor jou! Sow, ik weet nog niks... Zover ben ik nog helemaal niet joh! We hebben alleen maar gapraat en naar de Paaz gaan was een idee van moeder. Maar de couveuseafdeling aanschrijven is ook een goeie van je. Te vroeg voor allemaal! Ik ga aan de koffie. Lekker Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Runningliesje, geen sorry, echt niet nodig. Er komen hier zoveel mensen. Iedereen zit met zorgen, is niet bij te houden. Wel een voor jou, zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Dank je meis! DAGPACT: Miranda Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goeie morgen kanjers. Ik heb heerlijk geslapen, die tijd is weer terug. Weet niet voor hoelang maar voorlopig geniet ik maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goede morgen, ik ben ook weer uit bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Een hele goed morgen alemaal, Heerlijk geslapen vannacht, Ontbijt, achter de kiezen, Vogels verschoond Eerste bakkie koffie zit er ook in. En..lekker vakantie, Weinig moet, Vanmiddag, naar verjaardag van jongste kleindochter. 1 jaar alweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 goedemorgen:rose: DAGPACT: Miranda Liesje lytse albert Nadia mooie zaterdag:present: quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Rapilos, proficiat met je jongste kleindochter, dan weet je toch weer waar het allemaal goed voor is. En nu heb ik zin in echte koffie De dokter zei gisteren dat ik beter geen koffie kon drinken. ivm bloeddruk en hartslag, maar die was 135/85 en pols 100. Ja ik was bloedzenuwachtig daar. Ben al een tijdje op ZONDER koffie. Maar het zal me wat, ga NU koffie zetten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Hoi An, Zo hoog is je bloeddruk toch niet. een pols van 100 is wel hoog. Zenuwen voor de dokter misschien? Of gebrek aan conditie. Beetje sporten ofzo!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Agnieta, Ja, heerlijk he, kleinkinderen. Geven veel vreugde in het leven. Kinderen zijn altijd zo heerlijk ongecompenseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goedemorgen ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het allemaal weer wat te makkelijk gaat Marjo, is er wel altijd denk het buurjongetje moet vandaag maar even zelf kiezen anders wordt het linke soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Marjo gewoon ding door doen als iedereen vandaag nou z'n ding door doet dan komen we elkaar vast ergens nog wel tegen Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Rapilos, ja misschien moet ik dat eens proberen... cafeïnevrije En sporten zou ook niet verkeerd zijn. Marjo: laat de buurjongen het maar ff uitzoeken hoor. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Ach, zit ook alweer om mezelf te lachen Eens kijken wat de dag zoal komt brengen.. jaja, niet verliezen, achtung baby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Ook kanaliseren en al die andere termen Het wordt gewoon een woeste dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Originally posted by: Nadiagoedemorgen:rose:DAGPACT:MirandaLiesjelytsealbertNadiaKunsiemooie zaterdag:present:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 An, De cafeÃnnevrije koffie, was een idee van Agnieta, Het sporten van mij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Kunsie, Ook weer op de lijst vandaag Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goeie morgen later ingelogden:) Marjo wat bedoel je met "anders wordt het linke soep?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Goeiemorgen! Het wordt gewoon een woeste dag:D Leuk vind ik die! Ben weer herrezen uit de as. Vandaag gewoon weer door met waar ik mee bezig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 goeie zonnige morgen weer:rose: zo begint de dag toch wat vrolijker. En ik ga mijn bolchrysanten dus een dorpje verderop kopen een mooi tochtje en een mooie aanbieding. en daarna dochters 1e wedstrijd aanmoedigen. ik heb er zin an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 met verliefd zijn Kuns en er woest tegenan:D? go for it girl! namens alle vrouwelijke frummers hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden