Kastanje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Goedemorgen, Voel me brak na een beroerde nacht met heftige dromen. Bang en kwetsbaar. Met dit gevoel ga ik de dag in. Straks aan de slag met mijn nieuwe slaapkamer, een nieuwe eigen plek. Heb ik echt zin in. Moet nu ook zo snel mogelijk klaar. Ook nu weer in het hier in nu aan de slag en mijn rotgevoel neem ik hierin mee. Alles mag er zijn. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Lag hier uniform-jas op grond Staat me wel Doordoen okee jee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 rustig an Kastanje geef jezelf de tijd en je slaapkamer ook daar wil je vast nog heel vaak minder heftige dromen koesteren "bekin bij die bodem" zegt (een andere) Marjo op TV Het maken van een nieuwe plek op zich kan al een feestje worden fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 tas gepakt fiets ook zo de trein en maatjes wachten fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Kastanje, ja herkenbaar. Voel me ook brak en ellendig na een rotnacht. Morgen gaat het wel weer beter, denk ik dan maar, tegen beter weten in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Goedemorgen De laatste dag van de zomer. De dag dat mijn vader stierf. Lieve man met grote bril. Het doet geen pijn meer. Dylan, je kunt dingen op verschillende manieren doen. En met de kennis die je nu hebt denk je had ik niet anders. Maar de dingen gaan maar op 1 manier. Hoe je ze op dat moment kunt, en doet. De enige manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Nee he! De Roemeen heeft een Heldin vermoordt Geen idee wat voor dag dit wordt Gat graven dus, ik hoop geen massagraf Mooi kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Zal proberen het in mijn oortjes te knopen Kate. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Toch veel sterkte vandaag Kate. An en Kastanje, niets is blijvend, alles gaat gelukkig voorbij. Heel veel sterkte voor jullie allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Wijfie heb je wel eens aan J. gevraagd waarom hij dat doet? Waar hij dan aan denkt als ie loopt te banjeren? Wat er in hem om gaat? Misschien als je dat weet, dat je je dan minder gaat ergeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: acer Originally posted by: kunsieDAGPACT:KunsieAcerlytsealbertliesjeMirandaJaccFijne zondag allemaal!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Kom maar langs jopie. Kan ook wel wat warmte gebruiken haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hey die Spud. Hoe is het vandaag? Heb je een beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lachebekje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hallo allemaal, mijn eerste bericht op de dagdraad. Allereerst is mijn naam van huilebalkje verandert in lachebekje. Ben nieuw hier en heb het erg moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hoi Lachebekje, Klinkt wel veel positiever dan huilebalkje hoor;) Is het je eerste droge dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hoi Lachebekje Fijn, dat je je naam veranderd hebt. Klinkt naar jezelf toe ook al een stuk beter he. Hoeveelste dag is het nu. Je neemt toch refusal in onder toezicht van je lieve man? Wat vind je het moeilijkst nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Spud ik ben heel benieuwd hoe dat gaat met de kat. Ja als die luchtwegen wat minder geïrriteerd zijn krijgt ze het ook misschien wat minder gauw benauwd. Laat gauw weten hoe het is gegaan? Goed gedaan Lachebekkie het leest gelijk wat vrolijker. Nu maar kijken of jij ook wat vrolijker wordt. Hoe zou je jezelf wat aan het lachen kunnen brengen? Denk je dat dat lukt? Hey die Kuns:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hoi Bol en Rapi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hai Kunsie, Alles goed? Hai Bollie, Ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lachebekje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ik heb gisteren gesmokkeld met het innemen van de refusal, kan helaas niet drinken want mijn man is gewoon thuis. Gaat psychisch niet goed, zie eerdere berichten. Zit er helemaal doorheen, dit is mijn tweede dag zonder draqnk en ik vind het maar niets. Mis de rust die het me altijd gaf, de stress word leefbaarder en lachen heb ik al allang niet meer gedaan, ben al heel lang depressief. Niet echt een opbeurend verhaal, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ja Rapi, gaat weer goed met me, dank je. Met jouw ook? Je hebt vakantie heb ik gelezen. Vermaak je je een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Lachebekje, Hoe kan je dan smokkelen, met de refusal, als je het onder toezicht van je man inneemt? Kunsie, Ja, lekker vakantie, dus altijd goed he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 lachebekje, Je zit in een vicieuze cirkel van drinken en depressies. Het wordt langzaam beter als je een tijdje niet drinkt. Dat kan iedereen hier beamen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Goeie middag tante Rapsi. Hier gaat het goed. Nog wel veel denken aan m'n zwager en dan schiet ik toch vol. Maja ik laat het maar gewoon gebeuren. Verder vandaag de laatste tabaksbladeren gehangen en de planten die twee meter kunnen worden, eruit gehaald dus toch lekker aan de gang gegaan. Lachie heb je wel eens antidepressiva geslikt? En niet drinken hoor die tabletten doen z'n werk nog na 10 dagen. Je wordt echt heel ziek en kan er aan sterven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ja Bollie, Nog gecondoleerd met je zwager. Heftig, altijd zulke dingen. Mijn zwager krijgt morgen de eerste bestralingen voor zijn hoofd, en uitslagen, van puncties uit zijn lichaam. Gisteren te horen, dat een vriend van ons een hartaanval heeft gehad. Stands gekregen en rustig aan doen. Maar goed, ik hou maar op met de kommer en kwel verhalen. Daar schiet je toch niets mee op. Maar soms denk je dan wel eens; wat is het leven toch eigenlijk betrekkelijk,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden