Tsjeerd Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Originally posted by: IetjefietjeEerste dag 'droog' en nu aan het koken.Dat is een moment van de dag waarop ik steevast met een glas wijn in de keuken was terug te vinden.Nu aan de cola light.Ff wennen hoor.x Ietjequote> Stoer gedaan, Ietje! Gefeliciteerd! Zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Originally posted by: TsjeerdHoihoi allen,Is het gelukt het weekend droog te houden? Qua zon was het natuurlijk rosé en witbier-tijd . Dan maar Rivella on the Rocks.Hier kan ik er weer 3 droge daagjes bij op tellen, jippie, trots . Ondanks een optreden met mijn band waar ieder aan het bier hing, maar viel me reuze mee om eerlijk te zijn. Groet en iedereen een fijne, droge avond toegewenst!quote> Gaat denk ik helemaal goed komen met je Tsjeerd , volhouden man !!!!Voor je het weet zit je ook aan de 3 maanden droog . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 ik moest zo lachen ik heb een zoon die zijn ding doet In mijn dromen komt ie bij me en pakken we elkaar even vast dat zijn leuke momentjes Het liefst zie ik de film Geniet! Ik zit bij het vuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Och *! Dat wou ik doen reageren op.. Zit nog steeds bij vuur Laatste blokken erop Was te druk in real life Hoe het iedereen vergaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 What ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 :light: uit aan slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Hoi allemaal, Ik heb een mooie dag gehad. Ben met de trein naar Enkhuizen gegaan. En toen terug gefietst naar het westen. Er stond een sterke oostenwind dus ik vloog naar huis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Spud het raam open Jane het licht uit... zit ik hier in de kou en het donker! wel droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Nadia, Je bent er trots op toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 lekker, Kunsie! het was er een prachtig dagje voor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ja dat is waar Nadia Maar ik heb ook een beetje afgezien en dat vind ik lekker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 ik heb een tevreden gevoel. het wordt van binnen ook steeds rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Dat is mooi Nadia:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 wat zal jij lekker slapen, Kunsie, met al die frisse lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ja, lekker slapen zal ik wel. Maar ik heb het niet droog gehouden, Want ik moest me daarna weer belonen. Waarom weet ik ook niet. Morgen maar weer opnieuw beginnen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 dan doe ik morgen met je mee, dan wordt het beslist heftig op mijn werk. alle reden dus om het koppie er goed bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 @ Nadia en Kunsie: morgen houden we het droog! Dat belonen is zo'n valstrik: nu heb ik wel een .... verdiend! Ik had dat voorheen ook als ik een zware dag had gehad. Je belonen met gis in je lijf, dat schiet toch niet op. Kunsie niet de moed verliezen hoor. Je hebt vandaag op een gezonde manier lekker afgezien. De volgende keer beloon je jezelf op een andere manier! @ Tsjeerd: goed gedaan man! Je mag terecht trots op jezelf zijn. Ik meld me weer droog af voor vandaag. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Oke Lytse, Morgen weer op de dagpact:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Originally posted by: Ztiertje Originally posted by: TsjeerdHoihoi allen,Is het gelukt het weekend droog te houden? Qua zon was het natuurlijk rosé en witbier-tijd . Dan maar Rivella on the Rocks.Hier kan ik er weer 3 droge daagjes bij op tellen, jippie, trots . Ondanks een optreden met mijn band waar ieder aan het bier hing, maar viel me reuze mee om eerlijk te zijn. Groet en iedereen een fijne, droge avond toegewenst!quote> Gaat denk ik helemaal goed komen met je Tsjeerd , volhouden man !!!!Voor je het weet zit je ook aan de 3 maanden droog .quote> Bedankt, Ztiertje,Nou ... die drie maanden, daar zie ik wel erg tegenop, hoor. Eerst maar eens dag voor dag, maar mij wel aangemeld bij het weekpact . Op z'n gronings: "Kop d'r veur!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Middag mensen, Nog niets terug gelezen, ik ga zo een poging doen. ik heb een vreselijk rot humeur. Vanmorgen naar het ZH geweest voor controle ( kreeg een echo) M'n bloedprop is weg, moet nog wel bloedverdunners blijven slikken omdat de waardes nog niet goed zijn. en ook was op de echo te zien dat mn alvleesklier weer zwaar ontstoken is, maar dat dacht ik al want ik kan geen dag zonder de pijnstillers. Nu maar weer braaf T en veel water drinken om te spoelen, ik wil niet weer naar het ziekenhuis nu maar even lezen, en rondhangen hier. tijdens het koken ( goulash) kom ik soms even gluren.. pfff kan wel janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Huh? Het is toch maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 ja joh, kan je nagaan hoe ik ben op het moment...gewoon op het verkeerde draadje posten..grmpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden