Jen Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Ik sprak algemeen Marika. Vanuit wat ik zelf ervaren heb. Het was totaal niet mijn bedoeling om jou aan te vallen. Je lijkt me best een tof meiske overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Enfin, fris en proper, en nu nog even een stapje in de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Ik meld me vast droog af voor vandaag. Tis maar goed dat ik gister mn pilleke heb geslikt.. Anders was ik vanmiddag linearecta naar de kroeg gefietst. Tegenslag. Dus een rotavond. Boos boos boos. Maar ja. Morgen weer een nieuwe dag. Ofzo. Zonder kater in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 goeienavond saam een heerlijke avond gehad en niet echt geschransd! zoon met Asperger zat heerlijk op zijn smartphone en E-reader maar als iemand hem aansprak meteen weg met dat ding en ging het gesprek aan. Iedereen was er en alleen dat is al uniek en warm. en marika, narcisme is vaak onderdeel van Asperger en ook daar kun je mee leren leven en omgaan ik ervaar jou ook als een waardevolle frummer, integer en recht voor je raap, en ja wel bot soms. maar wie heeft hier niet zijn/haar eigen minpunten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 4 op rij tijd om ter gaan truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 @Wijfie: Heel veel sterkte! Jouw situatie is ontzettend zwaar en ik hoop dat je binnenkort wat verlichting krijgt. Ik sluit mijn droge dag af met wat hoofdstukken van Dan Brown. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Hallo Asje, Jij en ik zijn de enigen momenteel. Goed dat je het droog gehouden hebt. Ik ook! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Een aantal mensen heeft het moeilijk gehad vandaag. @ Marika: tegenwoordig vind ik het plezierig om je te lezen. Dat afmaken van alles en iedereen (incl. jezelf) is er niet meer, sinds je (bijna?) niet meer drinkt. Hoe is het met je nieuwe huisje? Moet je nog veel doen? @ Woman: lang leve je pilletje. Waarom was je zo boos? Was het iets ingrijpends? @ Spud: waar haal jij dat bericht van Madeleine vandaan? Heb ik er overheen gelezen? Ik ben juist zo benieuwd hoe het met haar gaat. @ Wijfie: goed dat je maandag extra hulptroepen in gaat schakelen. Sterkte meid. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen. @ Jootje: weer gemist. Hoe is het nu met je? Ik heb een min-dag tot een goed einde gebracht. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen. Als Asje niet meer reageert, sluit ik af en ga slapen. Alvast welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Ik kan er niet tegen als vrienden een afspraak drie uur van te voren afzeggen. Deze vriend weet dat. We zouden samen koken en gezellig maken. Eenzame weekenden zijn voor mij een grote trigger. Het afzeggen was ook nog om een onzinnige reden. Ik had mn huis net schoon en gezellig gemaakt. De afspraak was zijn idee. Dat gebeurt heel vaak bij hem. Anders had ik mn dag heel anders ingedeeld. Sporten, ontspannen in de natuur.. Of met iemand anders afgesproken. Omdat het heel vaak gebeurt ga ik nu niet meer met hem afspreken. Helaas pindakaas. De eenzame weekenden wil ik niet meer. Tot overmaat van ramp was het bij de buren weer erg overlast van gejoel en het leek wel of ze aan het bowlen waren. Ik heb daar vaak veel stress van. Ook frituurstank. Ik voelde me net weer beetje lekker na een week flink ziek. Nu maar slapen. Hoop dat de buren het niet te laat maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Morgen sporten. Dan zal ik me wel weer beter voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Het is gelukt niet te roken en te drinken. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden