Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen frummers. Nog helemaal donker buiten. Binnen staat de koffie door te lopen en de thee te trekken. Ik heb de cv een half graadje hoger gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goeie morgen Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen Bol. wat een rust hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goeiemorgen. Iedereen maakt er een luie zondagochtend van zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goede morgen, Koffie lekker. rustig nog hier. Ik ga straks werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Nou Vonnie het stroomt langzaam binnen hiero. Moghu Ap en Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Ik heb seffens e en workshop van een hondenfluisteraar. Ben benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Jullie ook een goedemorgen Jen en Albert. Albert werk ze vandaag maar weer. Leuk Jen, ben benieuwd hoe je het gaat vinden. en wat de fluisteraar allemaal van je hond gaat horen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Originally posted by: bolletjeNou Vonnie het stroomt langzaam binnen hiero.quote> Mag ook wel onderhand, tis al kwart voor negen, de ochtend is al half om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 De hond mag zelf jammer genoeg niet mee. Zou ook niet kunnen eigenlijk, als alle baasjes hun honden meebrengen. Dan is er niet genoeg stilte om te fluisteren denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Hihihi, ik zie het al helemaal voor me Jen. Ben toch benieuwd wat voor nieuwe dingen je gaat leren daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen lieve frummers, het is hier nog knap duister en de regen druppelt gestadig naar beneden. Ik moet me nog even droog afmelden van het dagpact van gisteren. Ben gisteren nog even bij een buurvrouw op visite geweest die wel drinkt. Niet overmatig veel maar toch een paar wijntjes per dag. Ze weet van mijn situatie dus voor mij had ze lekkere bosvruchtenlimonade in een wijnglas geschonken. Als ik niet wil drinkt ze niet waar ik bij ben hoor maar ik heb mij altijd voorgehouden de drank niet uit de weg te gaan. Bovendien lust ik geen wijn en heb ook geen trek gekregen. Als ik erom gevraagd zou hebben had ik ook niets gekregen. Ben wel blij dat dat zo goed geregeld is onderling. En nu een bak lekkere koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Jen dat lijkt mij heel leuk zo'n workshop. Ben benieuwd of je ons nog met leuke tips kan verblijden bij thuiskomst. In ieder geval wens ik je heel veel plezier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytsequote> Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen Sowhat en Aicha. Nu nog donker bij jullie? waar hangen jullie dan uit? Fijn dat je buurvrouw er op die manier rekening mee houdt Aicha. Ik ga er vandoor luitjes. Lekker eind wandelen met de hond. En verder een relaxdagje denk ik... hoop ik... Luitjes, later, maak er wat van he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen, Hier is het ook erg donker, het regent onophoudelijk en er staat een stevige wind. Ik ga zo de honden uitlaten, brrrrr. Ben ook benieuwd naar die cursus Jen! Is de cursus buiten? Goed als je omgeving rekening kan houden met jou Aicha. Dat is ook ondersteund. Ik vind het trouwens soms heel fijn als mensen het weten. Toch vertel ik het echt niet aan iedereen. Wat ik nog wilde vragen: hoe kan ik een e-mail sturen naar de Moderator om mijn forumnaam te wijzigen? Ik heb gezocht, maar ik kan dat niet vinden. Ik doe ook mee met het dagpact: DAGPACT Albert Lytse Aicha Jopie01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen Jopie 01. Als ik een bericht naar de moderator wil sturen doe ik dat altijd via: rapporteer dit aan de moderatoren, links onder aan het scherm waar je een bericht kunt schrijven. Op die manier is het altijd wel gelukt om iets voor elkaar te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Yvonne ik doe met je mee ga een lekkere boswandeling met de hond maken in de regen. p.s. Ik zit aan het randje van Veluwe en het is nog steeds erg donker hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Ben werken mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 goeiemorgen frummers brrrrrrrrrrrrrrrrr wat een weer zeg cats and dogs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 is ongesteldheid niet een betere omschrijving Hots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen allemaal, Net de beslissing genomen om toch naar maatje te gaan. Ze geven code oranje voor dat gebied, maar ik heb me er zo op verheugd. Manlief: de chauffeur, heeft beslist dat hij toch wil rijden. @ Aicha: wij fijn dat je buurvrouw rekening met je houdt. Bij mij weten maar een paar mensen van mijn alcoholprobleem, ze weten wel dat ik niet drink vanwege mijn medicijnen (geen smoes, is echt zo). @ Hannah: VM had al geschreven dat jullie er (laat) nog niet waren. Ik hoop dat jullie niet onderweg gestrand zijn. Blij dat Marjo iets voor je heeft kunnen betekenen. Hopelijk gaat het nu weer een beetje met je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Goedemorgen allemaal, Hier in het zuiden ook regenachtig. Weer om binnen te zitten met een boek of mooie TV ( hoewel dat vaak niets is). Alles okay hier. Een mooie dag iedereen en tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden