Soothe Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Agnieta als de ingreep slaagt , zie ik weer als een havik. Het gerepareerde oog is nog steeds glashelder. De verkijk bril (uitsluitend voor der de TV) zal ik niet meer nodig hebben. Wel een licht lees brilletje nog. Kan jij niet aan een sterkere bril of lenzen. Misschien heb je ook staar. Het komt ook op jonge leeftijd voor. Niet slechts ouwe mannetjes/Vrouwtjes. Dank en groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Lytse de arts heeft mensen rond de veertig met staar. En zo'n kunstlens is een verademing. En beginnende staar kan snel erger worden, is geen pijl op te trekken. Maar het is en blijft een operatie, dus altijd een zeker risico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ik zie het al: we hebben onderling allemaal wel wat samen met een ander aan onze ogen! We moeten het er maar mee doen. Ik heb het al eens eerder geschreven: lang geleden las ik een boek van Pearl Buck, dat ging over het oude China. Een oud grootmoedertje zat bij het vuur en was alleen nog maar goed om op haar kleinkinderen te passen, want ze kon niets meer zien. Hoe oud zal ze geweest zijn? 50 misschien? Toen realiseerde ik me ineens hoe gelukkig wij zijn dat er hier allemaal hulpmiddelen zijn, waardoor we nog kunnen lezen en ons i.i.g. kunnen redden in het dagelijks leven. Gek hĆØ, die ervaring staat me tot nu toe nog bij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Soothe, ik wacht gewoon tot het nodig is. Tot die tijd probeer ik het gewoon te redden zoals het nu is. Aggie wat fijn dat je een leuk bezoek aan je zoon hebt gehad. Wijfie: slaap lekker. Ik ga afsluiten mensen. Welterusten allemaal en slaap lekker. Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Op de oog polie hing ook een poster voor een donatie. dacht Indonesiƫ. Ja daar is het allemaal 'wat' minder. En komen veel soorten oogziekten ook meer voor. Dus geen gemopperdemopper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ter afsluiting, Met mij gaat het goed Met mij gaat het prima, met mij gaat het fijn, Ik ben zo gezond als ik zou willen zijn. Al kraakt ook mijn knie, door arthritis geveld, En is 't met mijn luchtwegen matig gesteld. Mijn bloed is te dun en mijn pols is te zwak, Toch voel ik me goed en ik ben nog geen wrak. De slaap wil niet komen, ik waak nacht na nacht, Maar iedere ochtend voel ik nieuwe kracht. M'n geheugen is matig, maar daaraan heb ik lak, Want ik voel me vrij goed en ik ben nog geen wrak. Oud zijn is prachtig! Je hoort dat heel vaak, Maar soms denk ik wel, voor ik in bed geraak: (Mijn "oor" in het laadje, mijn tanden op sap, Mijn "oog" in een koker, naast mij op de schap) En voor ik in slaap val, denk ik dan steevast: Welk deel van mijn lijf past nog meer in de kast? De moraal van 't verhaal, zoals boven vermeld Is dat lieden waarmee het als mij is gesteld Bepaald beter roepen: "'t Gaat goed!" met een lach, Dan zich laten bekijken tot eenieders beklag. Een man is niet oud als ie kaal is of grijs, Ook een kunstgebit brengt hem niet gauw van de wijs. Een man is pas klaar om zijn leven te staken Als lichaam en geest elkaar niet langer raken. 'k Ontwaak iedere ochtend en ik reinig mijn geest En ik lees de annonces. Wie is er geweest? Mijn naam komt niet voor, wƩƩr een etmaal gered, Dus ontbijt ik met smaak en keer terug naar mijn bed. Trust allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Vandaag geen rook en geen drank, het is soms wat moeilijk omdat ik 2x p/wk naar het ZH moet en dus meer dan anders in de buurt van gelegenheden (winkels) kom waar dit te koop is. Maar ipv. voor de aandrang te bezwijken, ben ik naar de nwe bieb gegaan en heb op mijn gemak wat leuke/interessante boeken uitgezocht. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 hee lidia, je gaat goed meis en wat is het niet heerlijk met een goed boek naar bed en morgen nog weten wat je las. ga ik nu ook doen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Soothe, zelf geschreven.....mooi! Lidia.....goed te lezen dat je de draad weer oppakt. Ik zelf was weg voor een lange tijd....maar ben er weer. En nu naar het nieuwe draadje...tis ochtend immers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Agnieta, onder dit bericht staat wat jij schreef gisteren en ik vind dat niet terecht. Vlg. mij zijn er gewoon heel weinig mensen ingelogd de laatste tijd en ik kan me voorstellen dat als iemand ziet dat hij min of meer de enige is, een tijdje wacht en et dan nog eens probeert. Als er dan nog niemand is, toch maar iets meldt en weer vertrekt. Vervolgens komt er iemand kijken en wil wel reageren, maar vind het te lang geleden om nog nuttig te zijn. Zoiets. Daarom log ik soms in, zonder dat ik iets schrijf, gewoon als een soort lokeend. Ook zijn er veel nieuwelingen, die mss nog zich aan het oriƫnteren zijn op het vele dat hier aan nuttigs te lezen is. Bovendien is het niet zo makkelijk om mee te gaan doen. Dat is tenminste mijn ervaring en ik ben daar nog steeds niet helemaal overheen. En als laatste: Uitgerekend jij hebt toch niet te klagen dat er niet op jou wordt gereageerd? Het is wel vaker dat het een beetje een dood punt is, maar vandaag lijkt dat al weer aan het keren te zijn. Weinig tot geen interactie hier de laatste tijd. Ieder dumpt zijn/ haar ding. Ik vind dat onplezierig. En niet een ding een we samen doen. Op Lytse na dan, die reageert altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden